Fant80 Skrevet 1. august #541 Skrevet 1. august Floriamint skrev (1 time siden): Hvordan får de gjort det?, er virkelig Snapchat så svakt?,Og lite kontroll. Fatter ikke at folk gidder å se på spising og hva han kjøper i matbutikken 😅 Altså etter Gro la på røret,så har han jo ikke hatt noe inhold. Så det man ser er jo veldig mye av at ha sitter i bil. At han skal på trening,og et sammendrag av det. Av at han har vært hos frisør. OG at han er å handler diverse matvarer. Jeg følger han ikke lenger,men ser jo samme personene sitter å glor,å på samme tid som de irriterer seg,så finansierer de han til videre "godt" innhold. 3
Floriamint Skrevet fredag kl 11:47 #542 Skrevet fredag kl 11:47 Fant80 skrev (14 minutter siden): Altså etter Gro la på røret,så har han jo ikke hatt noe inhold. Så det man ser er jo veldig mye av at ha sitter i bil. At han skal på trening,og et sammendrag av det. Av at han har vært hos frisør. OG at han er å handler diverse matvarer. Jeg følger han ikke lenger,men ser jo samme personene sitter å glor,å på samme tid som de irriterer seg,så finansierer de han til videre "godt" innhold. Ja det var koselig å se på henne . Savner det. Jeg titter innimellom en eller to snap . Men kjedelige greier. Går mange uker mellom. 1
Really Skrevet mandag kl 11:17 #543 Skrevet mandag kl 11:17 Der tok jeg han.. 🤣 🤡 🙉 For en tosk han er 😂 Meg lurer han derimot ikke. Vanligvis når jeg poster noe i denne tråden, henger Mr'en meg ut i dagesvis på snappen. Det skjedde dermot ikke denne gangen. Han vil ikke at de som følger han skal vite han kjøper følgere🤣 Christian hater meg fordi jeg forteller sannheten om hvordan han egentlig er. Hvor mange følgere har du kjøpt Christian for å unngå å miste snap inntekten din? Tør du henge meg ut igjen? 2
elskersommer Skrevet mandag kl 14:58 #544 Skrevet mandag kl 14:58 Fant80 skrev (På 1.8.2025 den 13.28): Fortell. Vet du hvorfor leietaker sa opp så raskt? Tipper det ikke akkurat var veldig lite penger de skulle ha for den,så kan jo bare være at personen rett og slett ikke hadde råd! Veldig mange som leier nå betaler jo langt mer en de som eier. Det kan jo være så enkelt som att det var en student som leide og har f.eks byttet studieplass 3
garfunkel Skrevet tirsdag kl 10:51 #545 Skrevet tirsdag kl 10:51 Floriamint skrev (På 1.8.2025 den 13.47): Ja det var koselig å se på henne . Savner det. Jeg titter innimellom en eller to snap . Men kjedelige greier. Går mange uker mellom. Hvem er Gro? Tenkte først dere snakket om moren, men hun var ikke grei med han har jeg hørt? 1
Floriamint Skrevet tirsdag kl 13:46 #546 Skrevet tirsdag kl 13:46 garfunkel skrev (2 timer siden): Hvem er Gro? Tenkte først dere snakket om moren, men hun var ikke grei med han har jeg hørt? Du får se opptak selv av de på YouTube selv å avgjøre selv. Syns det er rart en voksen sønn brukte så mye tid med sin mor om han hadde problemer med henne. Har ikke lest boka. Forholdt meg til alle de posta sammen. 1
Orly Skrevet tirsdag kl 15:23 #547 Skrevet tirsdag kl 15:23 Floriamint skrev (1 time siden): Du får se opptak selv av de på YouTube selv å avgjøre selv. Syns det er rart en voksen sønn brukte så mye tid med sin mor om han hadde problemer med henne. Har ikke lest boka. Forholdt meg til alle de posta sammen. Ingen av søsknene hadde en grei barndom , det betyr ikke at man ikke kan tilbringe tid sammen som voksne 2 1
Floriamint Skrevet tirsdag kl 15:29 #548 Skrevet tirsdag kl 15:29 Orly skrev (2 minutter siden): Ingen av søsknene hadde en grei barndom , det betyr ikke at man ikke kan tilbringe tid sammen som voksne Hvorfor delte han sin mor så mye da?, er mening vi ikke skulle like hun mere etter boka? Syns det er forvirrende . Jeg fulgte de fast i flere år for meg ga de meg masse gleder og stunder med latter. Så greier ikke å bare snu meg rundt å mislike hun. Å foresten nå er hun borte . Dumt ikke ting kom mere ut mens hun levde. Fått hennes versjon også. 1
Orly Skrevet tirsdag kl 15:36 #549 Skrevet tirsdag kl 15:36 Floriamint skrev (6 minutter siden): Hvorfor delte han sin mor så mye da?, er mening vi ikke skulle like hun mere etter boka? Syns det er forvirrende . Jeg fulgte de fast i flere år for meg ga de meg masse gleder og stunder med latter. Så greier ikke å bare snu meg rundt å mislike hun. Å foresten nå er hun borte . Dumt ikke ting kom mere ut mens hun levde. Fått hennes versjon også. Det kom da ut mye da hun levde også , hun endret seg vel da og derfor kunne de områs 🤷♀️ 1
Floriamint Skrevet tirsdag kl 15:51 #550 Skrevet tirsdag kl 15:51 Orly skrev (11 minutter siden): Det kom da ut mye da hun levde også , hun endret seg vel da og derfor kunne de områs 🤷♀️ Ikke de åra jeg så på de siste årene hennes. Jeg har sikkert ikke fått med alt. Jeg er opptatt av det positive de ga meg.
Bekkabilla Skrevet 19 timer siden #551 Skrevet 19 timer siden elskersommer skrev (På 31.7.2025 den 18.14): Altså om noen hadde svidd av 50 000.- på ett sjal så hadde det ikke brydd meg. Jeg er ikke født med det genet hvor jeg henger meg opp i hva naboen eller andre kjøper. Fantastisk, må være så digg å være deg som slipper å ha det genet 🩷
elskersommer Skrevet 17 timer siden #552 Skrevet 17 timer siden Bekkabilla skrev (1 time siden): Fantastisk, må være så digg å være deg som slipper å ha det genet 🩷 Ja hva er poenget med og henge seg opp i hva andre kjøper.. 1
NoaideBiehtar Skrevet 2 timer siden #553 Skrevet 2 timer siden Floriamint skrev (På 5.8.2025 den 17.29): Hvorfor delte han sin mor så mye da?, er mening vi ikke skulle like hun mere etter boka? Syns det er forvirrende . Jeg fulgte de fast i flere år for meg ga de meg masse gleder og stunder med latter. Så greier ikke å bare snu meg rundt å mislike hun. Å foresten nå er hun borte . Dumt ikke ting kom mere ut mens hun levde. Fått hennes versjon også. Det er jo ingen som krever ellers forventer at du skal mislike henne? Floriamint skrev (På 5.8.2025 den 17.51): Ikke de åra jeg så på de siste årene hennes. Jeg har sikkert ikke fått med alt. Jeg er opptatt av det positive de ga meg. Det er fint det, men du trenger jo ikke å anklage folk for å lyve eller mistro deres fortelling om oppveksten bare fordi DU har behov hei ble positivt? Søsteren har også vært helt åpen om en vanskelig oppvekst. Det er jo bare fint at de på tross av en vanskelig oppvekst greide å finne sammen igjen. Det viser jo at folk og atferden deres kan forandre seg. Hva er vel bedre enn det?
Floriamint Skrevet 2 timer siden #554 Skrevet 2 timer siden NoaideBiehtar skrev (20 minutter siden): Det er jo ingen som krever ellers forventer at du skal mislike henne? Det er fint det, men du trenger jo ikke å anklage folk for å lyve eller mistro deres fortelling om oppveksten bare fordi DU har behov hei ble positivt? Søsteren har også vært helt åpen om en vanskelig oppvekst. Det er jo bare fint at de på tross av en vanskelig oppvekst greide å finne sammen igjen. Det viser jo at folk og atferden deres kan forandre seg. Hva er vel bedre enn det? Har da ikke sagt de lyver. Bare sagt at de ga meg mye gleder da de delte ting sammen den gang. Å foresten jeg må da få mene hva jeg vil. Dette er folk som vil leve i rampelys og dele livet på godt og vondt . Da kan de ikke reine med alle tar det i mot likt. Slik liv han deler nå. Har jeg ikke mye glede av. Å da har jeg lite tid på hans kanal . Uansett hvem det er så har jeg den mening at personer som er død skal få hvile i fred.
Lesehest1 Skrevet 2 timer siden #555 Skrevet 2 timer siden Han tilga kanskje moren, og ønsket at de fikk et bedre forhold. (Jeg har ikke lest boken.) Så fikk de fine stunder sammen før hun døde. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå