Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Full kontroll
Skrevet
Really skrev (På 2.5.2025 den 8.54):

Det var et forsøk på mer oppmerksomhet. Følgertallene synker uke etter uke. Inntekten fra snap daler

Men du er en alltid trofast følger 😄

• Liker 2
Skrevet
Summerbird1 skrev (44 minutter siden):

Men du er en alltid trofast følger 😄

Tro gjerne det, men det er ikke mange klikka han får av meg. Jeg svarte som følge av et screenshot her inne😂  

Skrevet

Han er jo så fin på det. Så kan ikke ta en buss eller tog.  Tror nok han har fortsatt stor mengder som ser på han. Siden han kan  kaste bort penger på taxi for et lite stykke.  Nei Christian mange voksne som tar både buss og tog til jobben😅

Skrevet

( Bolle i ovnen? Fløy en liten fuggel forbi her 😛 Følger ikke lengre, men denne fuggelen lyttet jeg til 🙌 for noen dager siden  )

• Liker 1
Skrevet
Really skrev (På 3.4.2025 den 9.08):

Og der har han mistet enda flere følgere. Går fort nedover dette. Hjalp nok ikke på etter han igår bare snakket penger, penger og penger igjen. 

Ikke rart. Måten han prater på, måten han fremstår på total fake. Jeg har møtt på han mange ganger og han har som alltid sagt det før vært super spesiell.  Han elsker oppmerksomhet,  han fremstår også lat og faktisk nokså ensom. Har aldri sett han med venner,så han på byen før han fikk dame,alene... nå sitter han enten hjemme eller på Karmøy hos svigers snakker tull... Tar opp tema,svarer ironisk og gjør seg til.... Lite sjarmerende fyr. Tror kona irriterer seg mye over han, sett de på butikken også. Hun virket smålei hele fyren. Han er mye på den ikke positive måten... Han uttaler seg også ofte om ting han absolutt ikke har peiling på. Han stresser nok vilt nå når følgere går ned😅

• Nyttig 1
Skrevet

Dere som følger, har dere reklame mellom snap hos Mr.Christian? Den er borte hos meg.

Skrevet
Angel75 skrev (6 timer siden):

Dere som følger, har dere reklame mellom snap hos Mr.Christian? Den er borte hos meg.

Masse reklame mellom snappene hans ja.

Skrevet
FruRosa skrev (33 minutter siden):

Masse reklame mellom snappene hans ja.

Da er det nok bare tilfeldig hos meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...