Sammy! Skrevet 27. april #481 Skrevet 27. april Tiara07 skrev (51 minutter siden): Vet du hva, vi bruker mye sarkasme i hverdagen, spesielt jeg, fordi jeg synes det er morsomt. Jeg har overhodet ingen som helst aggresjon inni meg. Man skal være veldig forsiktig å slenge ut slike ting om folk som du gjør her! Det er iallefall en uting å bruke en sjargong i dagligspråket som kan være vanskelig for et barn å forstå. Det som er verst her er all den snappingen når barnet er der! Han får jo ikke med seg noen ting, lever bare gjennom skjermen. Stakkar barn som må vokse opp slik. 2 2
Floriamint Skrevet 27. april #482 Skrevet 27. april Innom Snapchat i går , de er flinke å tar guttungen ut på ting. Men reager mere på hvor mye av tiden foreldre må filme. Men det er vel greia med det de driver med. Dessverre mange steder du ser dette. 2
Summerbird1 Skrevet 27. april #483 Skrevet 27. april Tiara07 skrev (2 timer siden): Vet du hva, vi bruker mye sarkasme i hverdagen, spesielt jeg, fordi jeg synes det er morsomt. Jeg har overhodet ingen som helst aggresjon inni meg. Man skal være veldig forsiktig å slenge ut slike ting om folk som du gjør her! https://www.forskning.no/psykologi-psykiske-lidelser-barn-og-ungdom/kronikk-aggressivt-sprak-kan-ga-i-arv/1167957 I forbindelse med forskning går sarkasme inn under mobbing og aggressiv språkbruk. Bruker du det mye mot dine relasjoner høres ikke det ut som sunne relasjoner. Du syns kanskje det er morsomt, men dem du bruker det på kan bli såret uten at de sier det til deg. 1
Tiara07 Skrevet 27. april #484 Skrevet 27. april Summerbird1 skrev (10 minutter siden): https://www.forskning.no/psykologi-psykiske-lidelser-barn-og-ungdom/kronikk-aggressivt-sprak-kan-ga-i-arv/1167957 I forbindelse med forskning går sarkasme inn under mobbing og aggressiv språkbruk. Bruker du det mye mot dine relasjoner høres ikke det ut som sunne relasjoner. Du syns kanskje det er morsomt, men dem du bruker det på kan bli såret uten at de sier det til deg. Det kan være sant, men å tilegne dette en spesifikk person, skal man være forsiktig med. Jeg har ingen problemer fra min barndom eller aggresjon, men i forholdet til noen av vennene mine, noen gode kolleger og mannen min, har vi litt sånn sakrstikk tone. Jeg synes det kun er gøy. 1
Floriamint Skrevet 30. april #485 Skrevet 30. april Skal han være med på noe på tv ?. Ligner ikke han å ta pause☺️
Gjest hei_paa_deg Skrevet 30. april #486 Skrevet 30. april Floriamint skrev (47 minutter siden): Skal han være med på noe på tv ?. Ligner ikke han å ta pause☺️ Farmen? Med hvite sko?
Floriamint Skrevet 30. april #487 Skrevet 30. april hei_paa_deg skrev (15 minutter siden): Farmen? Med hvite sko? Tror ikke han er typen til det programmet 😅
Gjest hei_paa_deg Skrevet 30. april #488 Skrevet 30. april Floriamint skrev (5 timer siden): Tror ikke han er typen til det programmet 😅 Nei. New York er tingen 😆
Floriamint Skrevet 30. april #489 Skrevet 30. april hei_paa_deg skrev (1 time siden): Nei. New York er tingen 😆 Syns det er fra turen de hadde ditt i fjor eller når det var.
Gjest hei_paa_deg Skrevet 30. april #490 Skrevet 30. april Floriamint skrev (2 timer siden): Syns det er fra turen de hadde ditt i fjor eller når det var. Ja, det er humor 🫣🤓
Floriamint Skrevet 30. april #491 Skrevet 30. april hei_paa_deg skrev (1 minutt siden): Ja, det er humor 🫣🤓 Får se hvor lenge han blir borte😅 1
Mummy1 Skrevet 1. mai #492 Skrevet 1. mai Floriamint skrev (17 timer siden): Får se hvor lenge han blir borte😅 Så lenge varte det 😆 2
Floriamint Skrevet 1. mai #493 Skrevet 1. mai Mummy1 skrev (21 minutter siden): Så lenge varte det 😆 Så det nå😅
Floriamint Skrevet 1. mai #495 Skrevet 1. mai hei_paa_deg skrev (1 time siden): Teiting «» 🤭 Håpet egentlig vi fikk sett han på noe morsomt på tv😅
Gjest hei_paa_deg Skrevet 1. mai #496 Skrevet 1. mai Floriamint skrev (43 minutter siden): Håpet egentlig vi fikk sett han på noe morsomt på tv😅 Ja, faktisk. Mye å ta av. Hva med 71 grader nord?
Hånki Skrevet 1. mai #497 Skrevet 1. mai Ja, hadde vært moro å se ham på 71 grader nord, men tror det hadde blitt dårlig stemning etterhvert
Gjest hei_paa_deg Skrevet 2. mai #498 Skrevet 2. mai Hånki skrev (1 time siden): Ja, hadde vært moro å se ham på 71 grader nord, men tror det hadde blitt dårlig stemning etterhvert Hm. Siste mann ut da? løyen fyr
Really Skrevet 2. mai #499 Skrevet 2. mai Floriamint skrev (På 30.4.2025 den 12.07): Skal han være med på noe på tv ?. Ligner ikke han å ta pause☺️ Det var et forsøk på mer oppmerksomhet. Følgertallene synker uke etter uke. Inntekten fra snap daler 1
Floriamint Skrevet 2. mai #500 Skrevet 2. mai Really skrev (32 minutter siden): Det var et forsøk på mer oppmerksomhet. Følgertallene synker uke etter uke. Inntekten fra snap daler OK . Ja viktig at disse finner på noe. Blir fort kjedelig med det samme hele tiden.🙂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå