Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Really skrev (2 timer siden):

Og der har han mistet enda flere følgere. Går fort nedover dette. Hjalp nok ikke på etter han igår bare snakket penger, penger og penger igjen. 

Du vet at snap har problemer? Flere har klaget både influencere og følgere, jeg har måttet legge til flere ganger for jeg mister de, og jeg er ikke alene.

Men godt du får noe å fryde deg over, for et liv.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Angel75 skrev (10 timer siden):

Du vet at snap har problemer? Flere har klaget både influencere og følgere, jeg har måttet legge til flere ganger for jeg mister de, og jeg er ikke alene.

Men godt du får noe å fryde deg over, for et liv.

Kanskje hen mener Facebook🤷🏻‍♀️

Gjest Hva sa de?
Skrevet

Gi meg dnopedkuffen deres så jeg får fylt opp påskeeggene røde kors støtteaksjon skal donere til familier med mindre midler.

mobbeinfluensere er en uting

Skrevet
Hva da de? skrev (5 timer siden):

Gi meg dnopedkuffen deres så jeg får fylt opp påskeeggene røde kors støtteaksjon skal donere til familier med mindre midler.

Kan hende de støtter både det ene og det andre uten at vi vet noe om det……. 
Snopeskuffen må de vel få ha for seg selv uten at noen skal mene noe om det? 

• Liker 5
Gjest Hva sa de?
Skrevet
Outandabout skrev (24 minutter siden):

Kan hende de støtter både det ene og det andre uten at vi vet noe om det……. 
Snopeskuffen må de vel få ha for seg selv uten at noen skal mene noe om det? 

Ok 😊

Skrevet
Hva sa de? skrev (8 timer siden):

Kan du dele link til denne aksjonen? Jeg kunne tenkt meg å bidra. Takk 

Skrevet

Jeg liker å følge Christian, men stakkars mann som må bo med hun kjerringen. Hun er jo bare sur og negativ mot han! Hadde aldri orket å bo med henne, og håper at han kjenner sine grenser. 

• Liker 3
Gjest Hva sa de?
Skrevet
Sushiii skrev (21 minutter siden):

Jeg liker å følge Christian, men stakkars mann som må bo med hun kjerringen. Hun er jo bare sur og negativ mot han! Hadde aldri orket å bo med henne, og håper at han kjenner sine grenser. 

Mange par har slik dynamikk, eller humor om du kan kalle det det, seg i mellom.

LITT “” mye sarkasme. Jeg tenker det er usunt for gutten deres, som tar det med seg i venne relasjoner. 

Skrevet
Sushiii skrev (22 timer siden):

Hun er da ikke sur og negativ mot ham. Dette er deres interne humor…. Forstår ikke at folk ikke kjenner det…. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hva sa de? skrev (22 timer siden):

LITT “” mye sarkasme. Jeg tenker det er usunt for gutten deres, som tar det med seg i venne relasjoner. 

Det er jo ikke sikkert de er slik rundt gutten hele tiden….. LITT overdrevent, synes jeg! Jeg elsker når folk tuller sånn seg i mellom, og gjør det selv med min mann/oss imellom. 

• Liker 1
Gjest Hva sa de?
Skrevet
Tiara07 skrev (4 timer siden):

Det er jo ikke sikkert de er slik rundt gutten hele tiden….. LITT overdrevent, synes jeg! Jeg elsker når folk tuller sånn seg i mellom, og gjør det selv med min mann/oss imellom. 

Ok 🤍🤍🤍

Skrevet

Noen som vet hva de jobber som? Innen?

Skrevet
Vanilje70 skrev (7 timer siden):

Det er positivt at de har jobber de drar på, å ikke sitter hjemme å håver inn penger som mange av disse influencere gjør.

• Liker 3
Skrevet
Vanilje70 skrev (9 timer siden):

Christian er personalleder i Lyse (et av landets største energi - og telekomkonsern).

Hva Cecilia jobber med vet jeg ikke.

Skrevet
FruRosa skrev (39 minutter siden):

Christian er personalleder i Lyse (et av landets største energi - og telekomkonsern).

Hva Cecilia jobber med vet jeg ikke.

Christian er ikke personalleder. Hvor har du det ifra?

Skrevet (endret)
Really skrev (26 minutter siden):

Han er teamleder/avdelingsleder/personalleder..vet ikke hvilken tittel de bruker der... har ansvaret for en del folk med alt det medfølger!👍

Edit: i flere intervju står det at han er personalleder i Lyse 👍

Endret av Moongirl
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Really skrev (5 timer siden):

Det står i omtalen av boken hans.

IMG_0790.jpeg

IMG_0791.jpeg

Endret av FruRosa
Lagt til bilder
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Gjest Hva sa de? skrev (På 16.4.2025 den 12.13):

Mye sarkasme kan tyde på indre aggresjon. Sarkasme vil jeg også si kan være en form for passiv aggressivitet. Ikke bra for ungen å høre på. De roper og kjefter mye på hverandre også. 

Men så gjør de mye fint også. Så ja alle gjør vel feil i alle hjem. Men folk prøver så godt de kan. Og sarkasme, kjeft, spydighet, roping og passiv-aggressivitet er bedre enn ren aggresjon, vold og alkoholmisbruk som Christian vokste opp med.

• Hjerte 1
Skrevet
Summerbird1 skrev (4 timer siden):

Mye sarkasme kan tyde på indre aggresjon. Sarkasme vil jeg også si kan være en form for passiv aggressivitet. Ikke bra for ungen å høre på. De roper og kjefter mye på hverandre også. 

Men så gjør de mye fint også. Så ja alle gjør vel feil i alle hjem. Men folk prøver så godt de kan. Og sarkasme, kjeft, spydighet, roping og passiv-aggressivitet er bedre enn ren aggresjon, vold og alkoholmisbruk som Christian vokste opp med.

Vet du hva, vi bruker mye sarkasme i hverdagen, spesielt jeg, fordi jeg synes det er morsomt. Jeg har overhodet ingen som helst aggresjon inni meg. Man skal være veldig forsiktig å slenge ut slike ting om folk som du gjør her! 

• Liker 4
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...