Angel75 Skrevet 3. april #461 Del Skrevet 3. april Really skrev (2 timer siden): Og der har han mistet enda flere følgere. Går fort nedover dette. Hjalp nok ikke på etter han igår bare snakket penger, penger og penger igjen. Du vet at snap har problemer? Flere har klaget både influencere og følgere, jeg har måttet legge til flere ganger for jeg mister de, og jeg er ikke alene. Men godt du får noe å fryde deg over, for et liv. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Praised_be Skrevet 3. april #462 Del Skrevet 3. april Angel75 skrev (10 timer siden): Du vet at snap har problemer? Flere har klaget både influencere og følgere, jeg har måttet legge til flere ganger for jeg mister de, og jeg er ikke alene. Men godt du får noe å fryde deg over, for et liv. Kanskje hen mener Facebook🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hva sa de? Skrevet fredag kl 00:36 #463 Del Skrevet fredag kl 00:36 Gi meg dnopedkuffen deres så jeg får fylt opp påskeeggene røde kors støtteaksjon skal donere til familier med mindre midler. mobbeinfluensere er en uting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet fredag kl 05:42 #464 Del Skrevet fredag kl 05:42 Hva da de? skrev (5 timer siden): Gi meg dnopedkuffen deres så jeg får fylt opp påskeeggene røde kors støtteaksjon skal donere til familier med mindre midler. mobbeinfluensere er en uting Kan hende de støtter både det ene og det andre uten at vi vet noe om det……. Snopeskuffen må de vel få ha for seg selv uten at noen skal mene noe om det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hva sa de? Skrevet fredag kl 06:07 #465 Del Skrevet fredag kl 06:07 Outandabout skrev (24 minutter siden): Kan hende de støtter både det ene og det andre uten at vi vet noe om det……. Snopeskuffen må de vel få ha for seg selv uten at noen skal mene noe om det? Ok 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet fredag kl 09:02 #466 Del Skrevet fredag kl 09:02 Hva sa de? skrev (8 timer siden): Gi meg dnopedkuffen deres så jeg får fylt opp påskeeggene røde kors støtteaksjon skal donere til familier med mindre midler. mobbeinfluensere er en uting Kan du dele link til denne aksjonen? Jeg kunne tenkt meg å bidra. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hva sa de? Skrevet fredag kl 09:20 #467 Del Skrevet fredag kl 09:20 (endret) annelis skrev (21 minutter siden): Kan du dele link til denne aksjonen? Jeg kunne tenkt meg å bidra. Takk Søk opp i din kommune, evt frivillighetssentralen. Vi støtter julegaveaksjonen hos vårt lokale Røde Kors hvert år. fek https://www.rodekors.no/lokalforeninger/hedmark/om/aktuelt/2024/onsketreet-2024/ de fleste kommuner har lignende tiltak Endret fredag kl 09:24 av Hva sa de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå