Gå til innhold

Mr Christian

alix

Anbefalte innlegg

Milla1717 skrev (3 minutter siden):

Så det er folk som følger han enda😅

Jaddaneidasåå 😛 ( Siden han nevnte KG tenkte jeg han måtte få litt *Mat*, når han tok seg arbeidet med å sjekka ståa her inne 😛 ) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Milla1717 skrev (25 minutter siden):

Hvorfor skulle man ikke? Pga du ikke liker han?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milla1717
Angel75 skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skulle man ikke? Pga du ikke liker han?

Har ikke snap. Folk synes det er gøy å se det samme år etter år sikkert 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milla1717
Full kontroll skrev (23 minutter siden):

Jaddaneidasåå 😛 ( Siden han nevnte KG tenkte jeg han måtte få litt *Mat*, når han tok seg arbeidet med å sjekka ståa her inne 😛 ) 

Ønsker vel å få mere klikk da kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (1 minutt siden):

Ønsker vel å få mere klikk da kanskje

Jaa, ingen leieinntekter ennå……såee😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest pålandjorda

Du mr Christian 🧑🏻‍🌾⛏️.

Jeg sier som min mor sa. Ikke bruk de hvite skoene når du graver i jorden. Det blir mye hagearbeid på dere, så sko dere godt, bruk hendene og grav i jorden. 

dette så pinglete ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pålandjorda skrev (2 timer siden):

Du mr Christian 🧑🏻‍🌾⛏️.

Jeg sier som min mor sa. Ikke bruk de hvite skoene når du graver i jorden. Det blir mye hagearbeid på dere, så sko dere godt, bruk hendene og grav i jorden. 

dette så pinglete ut

Det så komisk ut 😂 Første gang jeg har sett en mann jobbe med jord i kvite tøysko. Men så er han jo en tulling. Tipper han skal bli drittlei hagearbeid. Han har jammen kjøpt seg arbeid.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pålandjorda
Milla1717 skrev (På 12.2.2025 den 15.28):

Følger og følger. Men hvite sko mot rot slo imot i dag… 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være fortvilende, de får ikke leid ut hybelen. Husleia har de satt ned ytterligere en gang, og er nå nede i 10.000kr mnd. Han sier det har vært en del interesserte, men ingen er visst gode nok. Tror ikke et fnugg på det. Da hadde de ikke trengt å sette husleien ned fra 13.000 kr mnd til nå 10.000kr. 

Nettop kjøpt nytt hus, får ikke leid ut hybelen samtidig som han har mistet over 1000 følgere den siste tiden, pga alt det idiotiske han legger ut. Velfortjent, håper snapinntekten hans fortsetter å synke. Kommer han noengang til å se at det er hans personlighet som gjør at folk tar avstand fra snappen hans? Det å provosere og diskutere på snap gjør ikke til at folk ønsker følge han. Det gjør heller ikke alle båtene, Taco, is og biffsnadder. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milla1717
pålandjorda skrev (7 timer siden):

Følger og følger. Men hvite sko mot rot slo imot i dag… 🙈

Han har nok garantert råd til nye hvite sko😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pålandjorda
Milla1717 skrev (På 10.3.2025 den 18.01):

Han har nok garantert råd til nye hvite sko😊

Tenkte meg det 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (På 10.3.2025 den 11.30):

Må være fortvilende, de får ikke leid ut hybelen. Husleia har de satt ned ytterligere en gang, og er nå nede i 10.000kr mnd. Han sier det har vært en del interesserte, men ingen er visst gode nok. Tror ikke et fnugg på det. Da hadde de ikke trengt å sette husleien ned fra 13.000 kr mnd til nå 10.000kr. 

Nettop kjøpt nytt hus, får ikke leid ut hybelen samtidig som han har mistet over 1000 følgere den siste tiden, pga alt det idiotiske han legger ut. Velfortjent, håper snapinntekten hans fortsetter å synke. Kommer han noengang til å se at det er hans personlighet som gjør at folk tar avstand fra snappen hans? Det å provosere og diskutere på snap gjør ikke til at folk ønsker følge han. Det gjør heller ikke alle båtene, Taco, is og biffsnadder. 

Kan du fortelle oss om hvordan du vet att han ikke har leid ut?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

👏🏻👏🏻

Helt tåpelig hvordan han skal sette ting sånn opp å diskutere, attpå til legge ut om at vi skulle hatt en Musk, Vance sin tale var bra og Trump har fine egenskaper. Man kan si noe positivt om vel alle personer i verden t.o.m de som er på listen over verdens ondeste mennesker, uten at jeg nevner disse. Er uffatelig å fokusere på «gode» ting med disse som påfører så mye lidelse , overser domstolen , godkjenner bombing av barn, gjør transer til hatobjekt , øker rasisme , fjerner rettigheter for kvinner osv

kanskje naturlig at han som en mobber gjenger seg med mobberen, endelig kan han være med i «gjengen». Trodde kanskje han hadde lært det å ta vare på andre og være inkluderende, joda han samler inn penger til veldedighet, å det er vel bra at han bidrar med en fin ting.

Men så ser jeg jo, han er jo en sånn wannabe Danby Choi, og prøver å være på linje med ham, provosere og tenker at dette er «tøft».

så er han så butthurt fordi folk boikotter Tesla som han selv har, er ikke måte på hvordan han skal dra dette 😂

NÅ kommer han snart inn her med sin fake profil å later som han er en fan som digger ham.

og nei jeg følger ham ikke lenger. 

Endret av Praised_be
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er leid ut nå.

C fortalte det på snap for noen dager siden, og viste en pose Twist og en velkommen-lapp til leietaker.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr C er iallfall opptatt av KG, det er litt gøy 😄

Han tror vi er veldig opptatt av han, men tenker han tar litt feil der 🤭 Han har 22 sider her, mens hans nemesis Isabel Raad har over 800 sider 🤣 Hva har S.E? 2000? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Praised_be skrev (På 19.3.2025 den 19.45):

👏🏻👏🏻

Helt tåpelig hvordan han skal sette ting sånn opp å diskutere, attpå til legge ut om at vi skulle hatt en Musk, Vance sin tale var bra og Trump har fine egenskaper. Man kan si noe positivt om vel alle personer i verden t.o.m de som er på listen over verdens ondeste mennesker, uten at jeg nevner disse. Er uffatelig å fokusere på «gode» ting med disse som påfører så mye lidelse , overser domstolen , godkjenner bombing av barn, gjør transer til hatobjekt , øker rasisme , fjerner rettigheter for kvinner osv

kanskje naturlig at han som en mobber gjenger seg med mobberen, endelig kan han være med i «gjengen». Trodde kanskje han hadde lært det å ta vare på andre og være inkluderende, joda han samler inn penger til veldedighet, å det er vel bra at han bidrar med en fin ting.

Men så ser jeg jo, han er jo en sånn wannabe Danby Choi, og prøver å være på linje med ham, provosere og tenker at dette er «tøft».

så er han så butthurt fordi folk boikotter Tesla som han selv har, er ikke måte på hvordan han skal dra dette 😂

NÅ kommer han snart inn her med sin fake profil å later som han er en fan som digger ham.

og nei jeg følger ham ikke lenger. 

Å siden du ikke følger han så har du kanskje ikke fått med deg att hybelen er leid ut?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snakker om respekt 🤡 😂 Hvor dum går det ann å bli? C er den mest respektløse personen jeg vet om. På tide han ser seg selv i speilet.

Kanskje jeg burde ramse opp alle gangene C har vært respektløs? Vil det hjelpe på selvinnsikten? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissyMa skrev (7 timer siden):

Mr C er iallfall opptatt av KG, det er litt gøy 😄

Han tror vi er veldig opptatt av han, men tenker han tar litt feil der 🤭 Han har 22 sider her, mens hans nemesis Isabel Raad har over 800 sider 🤣 Hva har S.E? 2000? 

Han er ikke den skarpeste kniven i skuffen og svært korttenkt. Kritiserer alt og alle. Men ut i fra hans eget hodet er det alle andre det er noe galt med. Bør jeg minne han på at han sutrer, klager og kritiserer alt og alle? Akkurat det er en kjent sak blant mange.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig rart at kona kan bruke så masse penger på tull. Når han ikke har lov til å kjøpe et bilde til 10.000 kr 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...