Bekkabilla Skrevet 20 timer siden #341 Del Skrevet 20 timer siden Fuskepels til 15000 i overraskelse ja… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 15 timer siden #342 Del Skrevet 15 timer siden Bekkabilla skrev (5 timer siden): Fuskepels til 15000 i overraskelse ja… Sikkert fint med slike plagg i Stavanger om vinteren 🙄🤭😂☔️☔️☔️☔️☔️😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bekkabilla Skrevet 12 timer siden #343 Del Skrevet 12 timer siden Milla1717 skrev (2 timer siden): Sikkert fint med slike plagg i Stavanger om vinteren 🙄🤭😂☔️☔️☔️☔️☔️😂 Huff ja! Voldsomt til hvor fashionista den dama er og da 🤪😅 jobber hardt med å fremstå som en bemidlet familie, det skal de ha! Sikkert derfor han må komme med så mange teite meninger og dumme påfunn på snap, for da hover han inn på engasjementet til alle de dumme nett-trollene som går fem på! 🤪😅 Jeg tar alt som tyter ut av munnen på han der med en klype salt, trudde også de flisene bare var på tull, for de er jo absolutt ikke så fin, men der tok jeg feil 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 11 timer siden #344 Del Skrevet 11 timer siden Bekkabilla skrev (1 time siden): Huff ja! Voldsomt til hvor fashionista den dama er og da 🤪😅 jobber hardt med å fremstå som en bemidlet familie, det skal de ha! Sikkert derfor han må komme med så mange teite meninger og dumme påfunn på snap, for da hover han inn på engasjementet til alle de dumme nett-trollene som går fem på! 🤪😅 Jeg tar alt som tyter ut av munnen på han der med en klype salt, trudde også de flisene bare var på tull, for de er jo absolutt ikke så fin, men der tok jeg feil 🤣 Ser veldig sjelden på de . Utrolig kjedelige for min del. ☺️ Men var innom å så nye huset. Fin utsikt var det⛵️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål! Skrevet 7 timer siden #345 Del Skrevet 7 timer siden Det nye huset er jo ikke noe fint! Det gamle var mye finere. Men liker Christian godt, han er et stort troll, så ledd mye av det han finner på å si😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå