Gå til innhold

Finnes det en øyekrem som faktisk virker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du har tørr hud, er Aquaphor best. Rynker blir mindre synlige bare fordi du har mer fukt i huden. Den kan bli litt mye på dagtid, men bruk om natten og ikke vask ansikt om morgenen hvis du mener den er for fett. 

Ellers er det vel tretinoin som funker best på rynker. Men den kan bli vanskelig å bruke rundt øyne, særlig hvis du bruker linser eller har tørre øyne. Tretinoin må du ha resept for, jeg klarte å få resepten hos fastlegen. Sjekk f.eks. Dr Dray på youtube. Hun snakker mye om tretinoin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sluttet å bruke øyekrem fordi de stort sett ikke inneholder andre ting enn vanlige kremer og literprisen også er 4 ganger så høy.  Bruker vanlig nattkrem eller serumer, er jeg veldig tørr funker denne bra.

https://www.apotek1.no/produkter/lrp-cicaplast-gel-b5-924035p?gclid=CjwKCAiA0KmPBhBqEiwAJqKK4zwF518kAe9zXzEaWL4TGAnPYCTmFEbcAm7GSnRbuUevoTOUAUCgPBoCyxMQAvD_BwE

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lancôme sine øyekremer er helt fantastiske, og jeg har prøvd alt annet. De verste er Ole Henriksen sine kremer, øynene renner konstant!

Anonymkode: 625fc...eac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (21 timer siden):

Jeg har sluttet å bruke øyekrem fordi de stort sett ikke inneholder andre ting enn vanlige kremer og literprisen også er 4 ganger så høy.  Bruker vanlig nattkrem eller serumer, er jeg veldig tørr funker denne bra.

https://www.apotek1.no/produkter/lrp-cicaplast-gel-b5-924035p?gclid=CjwKCAiA0KmPBhBqEiwAJqKK4zwF518kAe9zXzEaWL4TGAnPYCTmFEbcAm7GSnRbuUevoTOUAUCgPBoCyxMQAvD_BwE

Det er sant at øyekrem er dyrt, men jeg klarer meg ikke uten. Bruker ansiktskrem fra Exuviance og Elixir, men øyekremen min fra Kiehls er uerstattelig. Har prøvd mange øyekremer (også fra exuviance og elixir og diverse andre merker) og har brukt de vanlige ansiktskremene mine som øyekrem, men ingenting gir meg den effekten som min øyekrem fra Kiehls gir. Den gir fukt, glød og funker supert som base for concealer, så få for min del er ikke øyekrem et overflødig produkt, eller mener du at jeg kan bestille en vanlig ansiktskrem fra Kiehls og den vil gi meg den samme effekten?

Anonymkode: 31a97...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.1.2022 den 20.33):

Det er sant at øyekrem er dyrt, men jeg klarer meg ikke uten. Bruker ansiktskrem fra Exuviance og Elixir, men øyekremen min fra Kiehls er uerstattelig. Har prøvd mange øyekremer (også fra exuviance og elixir og diverse andre merker) og har brukt de vanlige ansiktskremene mine som øyekrem, men ingenting gir meg den effekten som min øyekrem fra Kiehls gir. Den gir fukt, glød og funker supert som base for concealer, så få for min del er ikke øyekrem et overflødig produkt, eller mener du at jeg kan bestille en vanlig ansiktskrem fra Kiehls og den vil gi meg den samme effekten?

Anonymkode: 31a97...08b

Jeg er også godt fornøyd med flere av produktene fra Kiehls, men har ikke prøvd øyekrem derfra. Kan jeg spørre hvilken av dem du bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Denne her er absolutt den beste jeg har prøvd. Litt dyr, men verdt det 😬😀

IMG_2579.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...