Gå til innhold

Finnes det en øyekrem som faktisk virker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vet at en øyekrem ikke fjerner linjer, men finnes det noen som reduserer de såpass at den er verdt å bruke?💖

Anonymkode: e0f01...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Roci skrev (1 time siden):

Mine to favorittprodukter for øyeområdet er NIOD Fractionaded Eye Contour Concentrate og Peter Thomas Roth Water Drench Hyaluronic Cloud Hydrating Eye Gel. NIOD FECC er et serum som hjelper mot mørke ringer, fine linjer og tap av elastisitet, mens PTR gir maksimalt med fuktighet og "plumper" opp huden. 

Tusen takk for svar! Bruker du begge to samtidig? Evnt hvor ofte? :) Jeg er hovedsakelig plaget med fine linjer under øynene, merket du noe bedring på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tusen takk for svar! Bruker du begge to samtidig? Evnt hvor ofte? :) Jeg er hovedsakelig plaget med fine linjer under øynene, merket du noe bedring på dette?

Bruker de samtidig, ja, og hver dag - morgen og kveld :) Merker at spesielt gel'en fra PTR virker på linjer/rynker. Det er selvsagt en midlertidig virkning fordi du i realiteten pøser på med fukt (tenk på en svamp som svulmer opp når du metter den med vann), men å gi tilstrekkelig fukt er uansett noe av det viktigste du gjør for huden din. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Roci skrev (4 timer siden):

Bruker de samtidig, ja, og hver dag - morgen og kveld :) Merker at spesielt gel'en fra PTR virker på linjer/rynker. Det er selvsagt en midlertidig virkning fordi du i realiteten pøser på med fukt (tenk på en svamp som svulmer opp når du metter den med vann), men å gi tilstrekkelig fukt er uansett noe av det viktigste du gjør for huden din. 

Ah, tusen takk! Dette fikk jeg lyst til å teste ut. Et siste spm fra meg nå, jeg har jo litt sensitiv hud, tror du jeg tåler disse da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ah, tusen takk! Dette fikk jeg lyst til å teste ut. Et siste spm fra meg nå, jeg har jo litt sensitiv hud, tror du jeg tåler disse da? :)

Jeg har sensitiv hud selv og tåler disse helt fint🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Filorga sin Time filler øyekrem - jeg fikk synlig mer oppstrammet hud rundt øynene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retinolserum fra Medic8 vil hjelpe på sikt. Er forøvrig også fornøyd med Filorga sin time filler serie.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg har begynt å bruke Eight hour cream fra Elizabeth Arden på nattestid. Det tok en ukes tid - og jeg ser ut som jeg gjorde før jeg fikk problemer med tørre øyne og tørr hud. Skal ikke si at jeg har fått et nytt liv - men jeg har ett problem mindre! Og en ting mindre som gjør vondt. 

Anonymkode: 00c5e...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filorgia sin Time-Filler øyekrem! Jeg har prøvd maaaange kremer da jeg begynte å få en haug av ekstra smilerynker rundt øynene etter jeg passerte 30 som jeg fikk helt panikk over, men etter jeg begynte med denne kremen er alle disse borte igjen, heldig-fucking-vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaDust skrev (33 minutter siden):

Filorgia sin Time-Filler øyekrem! Jeg har prøvd maaaange kremer da jeg begynte å få en haug av ekstra smilerynker rundt øynene etter jeg passerte 30 som jeg fikk helt panikk over, men etter jeg begynte med denne kremen er alle disse borte igjen, heldig-fucking-vis.

Noterer meg den, jeg. Vil gjerne se ut som om jeg er under 40, selv om jeg er over 🤭

Anonymkode: 00c5e...025

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cessa74 skrev (På 5.1.2022 den 1.41):

Retinolserum fra Medic8 vil hjelpe på sikt. Er forøvrig også fornøyd med Filorga sin time filler serie.

Kan jeg spørre hva som gjør Filorga så bra? Og vil du anbefale den eller Medic8 til dame i midten av 30-årene som begynner å få fine linjer rundt øynene og vil forebygge dette? Bruker Exuviance nå, men synes ikke deres retinolkrem for øyepartiet gjør noen forskjell til eller fra ☺️

Anonymkode: 022e5...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, KaDust said:

Jeg brukte den da jeg var rundt 42 år, og den og serien for øvrig, hadde null effekt på meg. Nå er jeg 47, og bruker heller krem fra Dior. 

Anonymkode: eb894...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan jeg spørre hva som gjør Filorga så bra? Og vil du anbefale den eller Medic8 til dame i midten av 30-årene som begynner å få fine linjer rundt øynene og vil forebygge dette? Bruker Exuviance nå, men synes ikke deres retinolkrem for øyepartiet gjør noen forskjell til eller fra ☺️

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg brukte den da jeg var rundt 42 år, og den og serien for øvrig, hadde null effekt på meg. Nå er jeg 47, og bruker heller krem fra Dior. 

Anonymkode: eb894...8d2

Syns heller ikke filorga time-filler øyekremen var noe bra. Så ingen effekt. Den eneste øyekremen jeg er fornøyd med er avokado øyekremen fra kiehls. Den er fuktighetsgivende og det er det som er det viktigste. Har prøvd øyekrem med retinol/aktive ingredienser og syns det tørker ut huden rundt øynene og det er det siste jeg vil. Bruker retinol og andre aktive produkter i ansiktet, men en øyekrem skal bare gi fukt! For mørke ringer kan man bruke en concealer.

Anonymkode: 31a97...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Folks hud er jo forskjellig, så det er ingen garanti for at den funker for deg. Vet ikke hvorfor den virker så bra på meg, men tror det er pga mengden fukt den tilfører som huden faktisk klarer å ta til seg. Har brukt den i et halvt år nå og den gjorde en stor forskjell. Men skal sies at jeg bruker den bare på kveldstid, og på morningen bruker jeg KLAVUU White Pearlisation. Brukt denne i over ett år nå fordi den virker effektivt på mine mørke anemiringer, men den gjorde lite med de fine linjene siden den ikke tilføyer nok fukt til min hud.

Jeg har sensitiv blandingshud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 4.1.2022 den 11.45):

Jeg vet at en øyekrem ikke fjerner linjer, men finnes det noen som reduserer de såpass at den er verdt å bruke?💖

Jeg har fått meg et helt fantastisk øye serum/krem. Den er fra "Abel Skincare" og heter "3-1 glycolic acid molecular boost eye serum" den er ganske dyr, jeg kjøpte min orginal for 800,- kr, de har den ikke i sortiment på nettsiden lengre. Men ser de har lignende på nettsiden, men der koster det over tusen kr.. Verdt alle pengene, tho
Jeg får store poser under øynene, og denne strammer opp ALT. Den er utrolig potent og ser at mange er veldig fornøyd med denne.

Endret av Rosatoast
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (På 4.1.2022 den 18.15):

Har to tips til deg, den ene er The Ordinary Caffeine Solution 5% + EGCG Eye Serum 30 ml, og det andre tipset jeg har til deg er The Ritual of Namasté Cooling Eye Lotion. Jeg har god erfaring med begge to!

769915190670.jpg?ref=927394&hasAlpha=false&w=960&preset=background1106443_TheRitualofNamasteCoolingEyeLotionPROA_T?resMode=sharp2&fmt=png-alpha&wid=1000

Det koffeinserumet tørket ut øyepartiet mitt veldig. Så ikke ut i flere dager. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...