Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd meg gjennom så mange produkter for konturering som påstår at de skal være kalde i tonen, men som blir helt oransje på huden min. Lei! Jeg er lys i huden, bruker for eksempel 1.1P i TO serum foundation, og ganske kald i tonen. Jeg vil ikke ha noe oransje-skjær eller gull. Noen som har en anbefaling? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smashbox har en trio som har helkald matt contourbronzer. På sommeren pleide jeg blande alle 3. 

Ellers bruker jo mange øyenskygger til det - vet MAC har en jeg ikke husker navnet på. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler koreanske contour-produkter, de har kalde toner. Blek hud er en del av deres "ideal beauty" i Korea. 

Anonymkode: 13060...100

AnonymBruker
Skrevet

I Norge er det for det meste oransje farger. Koreanske produkter er bedre sånn sett.. 

Anonymkode: bb021...b87

Skrevet

Baha mama bronzing pudder. Det er brunt og naturlig og uten glitter, perfekt til konturering :)

Skrevet
Fløff skrev (6 timer siden):

Smashbox har en trio som har helkald matt contourbronzer. På sommeren pleide jeg blande alle 3. 

Ellers bruker jo mange øyenskygger til det - vet MAC har en jeg ikke husker navnet på. 

Takk for tips, skal sjekke det ut. Øyenskygge! Ja, det brukte jeg faktisk tidligere - det hadde jeg glemt! 😅

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg anbefaler koreanske contour-produkter, de har kalde toner. Blek hud er en del av deres "ideal beauty" i Korea. 

Smart, det har jeg ikke tenkt på! Googler.

I Norge er det for det meste oransje farger. Koreanske produkter er bedre sånn sett.. 

Anonymkode: bb021...b87

Ja, det er f..n meg mye oransje der ute. 

Kaur skrev (4 timer siden):

Baha mama bronzing pudder. Det er brunt og naturlig og uten glitter, perfekt til konturering :)

Bahama mama blir oransje på meg.. Jeg har veldig kalde farger. 

AnonymBruker
Skrevet

FantasDick skrev (6 minutter siden):

Smart, det har jeg ikke tenkt på! Googler.

Anbefaler denne siden: https://jolse.com/category/bronzer-contour/1059/ 

Jeg får aldri toll når jeg bestiller derfra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...