AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Jeg ser stadig i tråder hvor menn innrømmer at de kun tenner på kona. Disse menn blir alltid angripet fordi de «lyver» eller fordi «alle menn blir kåt på andre damer» osv.. Jeg syntes det er håpløst at bare fordi enkelte tenner på masse ulike damer så skal de som har knyttet seksualitet med følelser bli sett på som feil? vi er fler billiarder mennesker i verden, hvordan skulle alle ha samme seksualitet? Noen menn tenner på kun kona, nettop fordi de har følelser for henne. Og andre damer er som «trær» for dem. Anonymkode: 5089c...a1a 7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 Hvis folk sier at de mennene lyver, er det ingen hat. Hvorfor bruke så sterke ord? Anonymkode: d8623...03b 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #3 Skrevet 4. januar 2022 Fordi alle skal ha sex med alt og alle hele tiden, eller i alle fall ønske å ha sex med alt og alle hele tiden. Hallo, det er 2022. Anonymkode: 6cc79...183
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 Flere billiarder mennesker?? Nei, heldigvis ikke mer enn ca. 8 milliarder. En billiard er det samme som en million milliarder . Anonymkode: 6f7e4...9cf 3
Mezzosoprena Skrevet 4. januar 2022 #5 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg ser stadig i tråder hvor menn innrømmer at de kun tenner på kona. Disse menn blir alltid angripet fordi de «lyver» eller fordi «alle menn blir kåt på andre damer» osv.. Jeg syntes det er håpløst at bare fordi enkelte tenner på masse ulike damer så skal de som har knyttet seksualitet med følelser bli sett på som feil? vi er fler billiarder mennesker i verden, hvordan skulle alle ha samme seksualitet? Noen menn tenner på kun kona, nettop fordi de har følelser for henne. Og andre damer er som «trær» for dem. Anonymkode: 5089c...a1a Dette er jo ikke hat mot menn som kun tenner på kona - det er mer at de ikke blir trodd når de sier at de bare tenner på kona. 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #6 Skrevet 4. januar 2022 Det vanligste er å fortelle at menn som kun tenner på kona er litt tafatte og tilbakestående. Det er nok ikke så enkelt å forstå at vi er alle forskjellige. Det dummeste er først å si seg uenig, for deretter å fortelle hva en selv liker for å framstå som smartere . Anonymkode: 04ada...f30 2
Gjest ABM Skrevet 4. januar 2022 #7 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg ser stadig i tråder hvor menn innrømmer at de kun tenner på kona. Disse menn blir alltid angripet fordi de «lyver» eller fordi «alle menn blir kåt på andre damer» osv.. Jeg syntes det er håpløst at bare fordi enkelte tenner på masse ulike damer så skal de som har knyttet seksualitet med følelser bli sett på som feil? vi er fler billiarder mennesker i verden, hvordan skulle alle ha samme seksualitet? Noen menn tenner på kun kona, nettop fordi de har følelser for henne. Og andre damer er som «trær» for dem. Anonymkode: 5089c...a1a 😂😂😂👌
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #8 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi alle skal ha sex med alt og alle hele tiden, eller i alle fall ønske å ha sex med alt og alle hele tiden. Hallo, det er 2022. Anonymkode: 6cc79...183 Nei. Min man holder seg kun til meg. Han liker å se på andre damer av og til. Men har liksom ikke fått for seg å ta det noe lengre. I tidligere forhold også har han vært kun med dama. Om det er fordi han ikke vil, eller om det er pga hva det kan medføre i forholdet er jeg ikke sikker på. Men vet han er redd jeg skal dra fra han. Anonymkode: 85f10...0fd
Gjest ABM Skrevet 4. januar 2022 #9 Skrevet 4. januar 2022 Teatrica skrev (1 minutt siden): Dette er jo ikke hat mot menn som kun tenner på kona - det er mer at de ikke blir trodd når de sier at de bare tenner på kona. Nei...og det er det vel strengt tatt ingen grunn til heller..😂
Hulderen Skrevet 4. januar 2022 #10 Skrevet 4. januar 2022 For en utflating av det norske språket! Du hater ikke mot noen, du hater noen! Hat er en veldig sterk følelse, hvor er nyansene? Det du beskriver, er at menn som forteller at de bare tenner på kona blir mistrodd. De blir ikke hatet. Å mistro noen og hate noen er det en enorm forskjell på. Klarer du å se det? 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #11 Skrevet 4. januar 2022 8 minutter siden, Teatrica said: Dette er jo ikke hat mot menn som kun tenner på kona - det er mer at de ikke blir trodd når de sier at de bare tenner på kona. Og med god grunn. Det er mulig disse mennene tror på det selv når de sier det, men i realiteten stemmer det jo ikke. Anonymkode: c60b5...e94
Mezzosoprena Skrevet 4. januar 2022 #12 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og med god grunn. Det er mulig disse mennene tror på det selv når de sier det, men i realiteten stemmer det jo ikke. Anonymkode: c60b5...e94 Men det er ikke hat mot menn som bare tenner på kona si! Og hva vet du om hva alle menn tenker og tenner på? 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #13 Skrevet 4. januar 2022 Utrolig nok finnes det menn som kobler følelser og sex. Anonymkode: 1afaa...b27 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #14 Skrevet 4. januar 2022 Fordi de føkker opp verdisynet og spillet til fuckboysa. De kan ikke lenger skylde på "naturen". Anonymkode: fc65d...1b9 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #15 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Utrolig nok finnes det menn som kobler følelser og sex. Anonymkode: 1afaa...b27 Og heldigvis er jeg gift med en av de. Anonymkode: 9ce1e...f74 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #16 Skrevet 4. januar 2022 6 minutter siden, Teatrica said: Men det er ikke hat mot menn som bare tenner på kona si! Og hva vet du om hva alle menn tenker og tenner på? Enig i at det ikke er hat. Med så mye fine damer der ute så er det et utopi at noen bare tenner på en person. Men kan respektere at det finnes beta-trøffler der ute som tenker sex er synonymt med den o’store kjærligheten, og har skapt seg en illusjon om at kona er eneste dama i verden. Antageligvis mest fordi underbevisstheten er klar over at valget står mellom kona og ingenting. 8 minutter siden, AnonymBruker said: Utrolig nok finnes det menn som kobler følelser og sex. Anonymkode: 1afaa...b27 Slå de gjerne sammen ved behov, men at det eksisterer kausalitet mellom de to stemmer ikke. Rent oppsummert handler egentlig ikke denne tråden om «hatet mot menn som bare blir kåt på kona» og det er nok ikke det TS henger seg opp i. Vil si med ganske stor sannsynlighet at TS er en kvinne som har blitt furt av å lese at mannen tenner på andre damer enn hun selv, og ergrer seg over dette. Og til det er det kun en ting å si; sjangsen for at det ikke finnes jenter der ute som mannen din finner mer attraktiv enn deg rent fysisk er ikke-eksisterende. At mannen blander inn emosjoner for å forsvare sin ekslusivitet er vel og bra, men det kommer alltid til å finnes mer attraktive partnere. Betyr ikke at mannen din har sjangs på noen av de dog. Anonymkode: c60b5...e94
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #17 Skrevet 4. januar 2022 Det er vanskelig å forstå folk som er annerledes, men hat var et vel sterkt ord. Anonymkode: 70e92...270
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #18 Skrevet 4. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Det vanligste er å fortelle at menn som kun tenner på kona er litt tafatte og tilbakestående. Det er nok ikke så enkelt å forstå at vi er alle forskjellige. Det dummeste er først å si seg uenig, for deretter å fortelle hva en selv liker for å framstå som smartere . Anonymkode: 04ada...f30 Nå er vel de innsiktene som helt mangler hos enkelte at: -Mennesker er veldig ulike seksuelt, og at det ikke finnes ett tenningsmønster som er det samme for alle. -Og at monogami ikke er et seksuelt avvik. At de avslører disse manglende innsiktene, er jo som å utbasunere sin egen umodenhet og uforstand. Det er ingen tvil om hvem som driter seg ut i denne sammenhengen. Anonymkode: cd112...300 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #19 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig i at det ikke er hat. Med så mye fine damer der ute så er det et utopi at noen bare tenner på en person. Men kan respektere at det finnes beta-trøffler der ute som tenker sex er synonymt med den o’store kjærligheten, og har skapt seg en illusjon om at kona er eneste dama i verden. Antageligvis mest fordi underbevisstheten er klar over at valget står mellom kona og ingenting. Slå de gjerne sammen ved behov, men at det eksisterer kausalitet mellom de to stemmer ikke. Rent oppsummert handler egentlig ikke denne tråden om «hatet mot menn som bare blir kåt på kona» og det er nok ikke det TS henger seg opp i. Vil si med ganske stor sannsynlighet at TS er en kvinne som har blitt furt av å lese at mannen tenner på andre damer enn hun selv, og ergrer seg over dette. Og til det er det kun en ting å si; sjangsen for at det ikke finnes jenter der ute som mannen din finner mer attraktiv enn deg rent fysisk er ikke-eksisterende. At mannen blander inn emosjoner for å forsvare sin ekslusivitet er vel og bra, men det kommer alltid til å finnes mer attraktive partnere. Betyr ikke at mannen din har sjangs på noen av de dog. Anonymkode: c60b5...e94 Det kan være motsatt også. Er selv gift med mann som har forsynt seg godt av kvinner i livet, og alltid hatt stor tilgang til kvinner. Min beste kamerat er tilsvarende mann. Begge to har historie som skikkelige playboys. Begge var også skeptiske til ekte kjærlighet, til den rammet dem hardt. Ganske kyniske til begrep som den store kjærligheten og monogami, til de virkelig falt for en kvinne, og da falt hardt. Jeg er selv bifil og poly, og tenner på andre kvinner, så jeg har ingenting mot at min kjære kan tenne på andre kvinner, men med sin historie er han blitt det jeg kaller lovejunkie. Min kamerat også. Det å ha sex med en de elsker er etter enormt mange de ikke hadde følelser for er noe de hyller på en måte som rett og slett er litt Disney. Det er stort for dem. Noe så unikt at å gå tilbake til meningsløs sex ikke frister. De er mettet på det. Av helt motsatt årsak enn du hevder. Anonymkode: fa61e...6eb
KvinneMannen Skrevet 4. januar 2022 #20 Skrevet 4. januar 2022 Jeg kan ikke tenke annet enn at de projiserer egen usikkerhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå