AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Hørte hjertelyden til fosteret hos legen idag, er i uke 11. trudde ikke vi skulle finne noe liv, da jeg hr hatt brun utflod i over to uker nå! Men fant det og jeg er veldig glad! Men samtidig greier jeg ikke helt å roe meg, og er livredd for at det er noe galt.. Er det noen som har noen trøstende ord å si til en livredd dame?? Anonymkode: 46771...8f5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 Du er mamma nå ❤️ Du slutter å bekymre deg for om noe er galt med graviditeten først når barnet blir født, og da tar den evige bekymringen for barnet over. Den gir seg når du dør. Håper jeg. Welcome to the dark side of motherhood - you'll love it! 😆❤️ Anonymkode: c838c...075
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #3 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er mamma nå ❤️ Du slutter å bekymre deg for om noe er galt med graviditeten først når barnet blir født, og da tar den evige bekymringen for barnet over. Den gir seg når du dør. Håper jeg. Welcome to the dark side of motherhood - you'll love it! 😆❤️ Anonymkode: c838c...075 Hahaha, gleder meg! Kommer til å ver overnervøs heila tida jeg da😂🤭 Anonymkode: 46771...8f5 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hahaha, gleder meg! Kommer til å ver overnervøs heila tida jeg da😂🤭 Anonymkode: 46771...8f5 You and me both, sister 🙈❤️😅 Anonymkode: c838c...075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå