AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Er det noen som har bestilt pass til baby/lite barn i løpet av den siste tiden? Før i tiden var det slik at man måtte ta med bilde selv av barnet til dette, i henhold til alle kravene så klart. Men nå leste jeg plutselig en setning inne på min politistasjons side om at man ikke trenger å ta med bilde selv. At de ordner foto der og da. Stoler jo på det som står på nettsiden, men ville bare høre om noen her har opplevd å gjøre dette? Husker bare da vi tok passbilde hjemme av barnet vårt på 8 måneder for noen år siden og det tok tid for å få noe godkjent, for å si det mildt sagt 😆 Anonymkode: a9ee3...887
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 Fornyet eget pass for kort tid siden og da var det ett par der med en nyfødt unge samtidig som meg, de måtte ta bilde av ungen på politihuset. Usannsynlig reglene er endret på såpass kort tid. Anonymkode: 372d8...840 1
Pølsevann Skrevet 4. januar 2022 #3 Skrevet 4. januar 2022 Vi fikk pass til vår 2 åring for et år siden. De tar biometriske bilder på politistasjonen. Var nytt for 1-1,5 år siden ca. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Er det noen som har bestilt pass til baby/lite barn i løpet av den siste tiden? Før i tiden var det slik at man måtte ta med bilde selv av barnet til dette, i henhold til alle kravene så klart. Men nå leste jeg plutselig en setning inne på min politistasjons side om at man ikke trenger å ta med bilde selv. At de ordner foto der og da. Stoler jo på det som står på nettsiden, men ville bare høre om noen her har opplevd å gjøre dette? Husker bare da vi tok passbilde hjemme av barnet vårt på 8 måneder for noen år siden og det tok tid for å få noe godkjent, for å si det mildt sagt 😆 Anonymkode: a9ee3...887 De tar bilde der, de bruker ikke medbrakte bilder Anonymkode: 32d07...fe8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå