AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Jeg var uheldig her om dagen. Dvs, jeg er så heldig å ha en kjekk mann, ca 30, som nabo, og han er alltid så hjelsom med å hjelpe meg å løfte tunge gjenstander. (Sliter ofte med ryggen selv). Her om dagen spurte jeg ham pent om han kunne løfte en sementsekk fra bakken og ta den inn i garasjen, da jeg ville unngå at den ble våt pga snøen. Jeg hadde akkurat tatt noen selfier i bilen, og mens han bøyde seg ned for å ta sekken, så så det pling i telefonen min, og så på refleks å skulle jeg se hva det var, og med det samme så «knips» tok jeg et bilde. Og det hørtes så godt. Jeg ante ikke hva jeg skulle si eller gjøre. Det var så forferdelig, for jeg følte at han trodde at jeg tok bilde av ham bakfra når han bøyde seg, som om jeg var så frekk at jeg spurte ham om denne tjenesten, slik at jeg fikk tatt bilde av rumpa hans 😳. Det har nå gått over en uke, har ikke snakket med ham, bare hilst. Har vært tilfeldigvis ute i hagen min når han en kveld pratet med et par kompiser inne i carporten hans. Er omtrent sikker på at en av de sa noe om rumpa og nabodama, hvor de lo, og hvor naboen bøyde seg for knyte skoene mens han sto med baken i retning meg. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Kanskje er det min oppfatning som er feil, eller så tror han at jeg er ei kåt nabodame som liker å se på rumper. Ikke vet jeg om jeg tør å spørre om han trodde at jeg tok bilde, for uansett så blir det feil. Tror jeg må ha et eget gen som klarer p havne i slike flaue episoder gang etter gang… 😌. Har noen opplevd noe slikt? Hva gjør jeg nå?… Anonymkode: 62dc0...5ff 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 Haha åå, du skulle jo forklart det med én gang! Nå er det kanskje litt sent? Jeg ville bare glemt det og gått videre, fortalt det som en morsom historie 😄 Jeg ville ha latt som ingenting, og bare snakket med ham og vist ham at du er en helt normal person som ikke går rundt og tar bilder av rumper i smug. Lat som ingenting. Dersom du holder deg unna nå så tror han i hvert fall at det var med vilje, regner jeg med. Anonymkode: ceb32...116 10
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #3 Skrevet 4. januar 2022 Å si ifra med en gang hadde vært helt greit. Å si ifra neste gang du traff ham hadde vært søtt. Nå begynner det snart å bli rart. Jeg har ei venninne som alltid sier ifra om sånne ting. "Jeg er så flau, sist så... og da..., men det skulle bare..." Det er bare sjarmerende. Hun har fått mye bedre selvtillit etter hun begynte å si ifra om slike ting. Du kan selvfølgelig bare late som ingenting, men det verste er nok å holde seg unna og dvele ved det. Anonymkode: 3f928...b71 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 Du vet jo ikke hva han trodde. Kanskje han trodde at du tok en selfie? Bare la det fare og lat som ingenting. Det er slett ikke sikkert at han tenker på dette i det hele tatt. Anonymkode: 68397...951 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #5 Skrevet 4. januar 2022 Hahaha, det er i slike situasjoner du bare må si hva som skjedde med en gang. Gjerne på en humoristisk måte. At du blir flau og ikke sier noe, gjør situasjonen enda kleinere. Skulle ønske du var min venninne, for jeg elsker folk som gjør slike kleine ting. Men det er egentlig ingenting å skamme seg over, det er bare morsomt. Du trenger ikke å gjøre noe mer med situasjonen. Le av den, og gå videre. Anonymkode: 1afcb...0a1 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #6 Skrevet 4. januar 2022 Siden knipset hørtes så godt, kanskje plinget også hørtes? Det kan jo være flere ting. Du kunne fått en melding og tatt skjermbilde, for eksempel? Neste gang er det like greit å si det med en gang. Si at du tar bilde ved uhell igjen da: "Søren også, kom borti kamera-knappen!" eller "Neii, jeg skulle jo bare sjekke varsler, ikke ta bilde!" med en liten latter. Du har oppklart saken, og slipper å stille kleine spørsmål om hva noen tror eller ikke tror. Anonymkode: cc6ca...b31 3
SmuleSMitt Skrevet 4. januar 2022 #7 Skrevet 4. januar 2022 FIkk meg en god latter her, så takk for den! Bare la denne rumpebilde-saken ligge, og ha den som en morsom historie 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #8 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Siden knipset hørtes så godt, kanskje plinget også hørtes? Det kan jo være flere ting. Du kunne fått en melding og tatt skjermbilde, for eksempel? Neste gang er det like greit å si det med en gang. Si at du tar bilde ved uhell igjen da: "Søren også, kom borti kamera-knappen!" eller "Neii, jeg skulle jo bare sjekke varsler, ikke ta bilde!" med en liten latter. Du har oppklart saken, og slipper å stille kleine spørsmål om hva noen tror eller ikke tror. Anonymkode: cc6ca...b31 Veldig godt forslag! 🙂 Dette skal jeg forsøke ved neste og beste anledning. 👍 Anonymkode: 62dc0...5ff
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #9 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Haha åå, du skulle jo forklart det med én gang! Nå er det kanskje litt sent? Jeg ville bare glemt det og gått videre, fortalt det som en morsom historie 😄 Jeg ville ha latt som ingenting, og bare snakket med ham og vist ham at du er en helt normal person som ikke går rundt og tar bilder av rumper i smug. Lat som ingenting. Dersom du holder deg unna nå så tror han i hvert fall at det var med vilje, regner jeg med. Anonymkode: ceb32...116 Du har nok rett i dette. Det verste er å nøle… 😕 Anonymkode: 62dc0...5ff
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #10 Skrevet 4. januar 2022 Dette er bare morsomt. Du mente jo ikke ta bildet. Gi faen i hva andre tenker. Anonymkode: dc900...fd7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #11 Skrevet 4. januar 2022 SmuleSMitt skrev (8 timer siden): FIkk meg en god latter her, så takk for den! Bare la denne rumpebilde-saken ligge, og ha den som en morsom historie Er sikkert nok hysterisk morsomt for alle andre enn meg ja 😄. Hadde mest lyst til å bare løpe inn og låse døra… 😁 «Takk, snakkes, hade!» Anonymkode: 62dc0...5ff 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #12 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er bare morsomt. Du mente jo ikke ta bildet. Gi faen i hva andre tenker. Anonymkode: dc900...fd7 Får vel tro at det blir raskt glemt. ☺️ Anonymkode: 62dc0...5ff
Kalevala Skrevet 4. januar 2022 #14 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva gjør jeg nå?… Ingenting. Rist det av deg, gå videre i livet ditt og fortell det som en morsom historie når det dukker opp en anledning.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #15 Skrevet 4. januar 2022 Send bildet til ham..? Anonymkode: f9b30...64e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #16 Skrevet 5. januar 2022 Det er nå du har muligheten til å vise om du er en moden voksen, eller om du er en feiging. Er du en moden voksen så tar du initiativ til å erkjenne det du har gjort overfor vedkommende, og prater med ham der du også sier beklager. Har selv opplevd at rumpa mi har blitt tatt bilde av mens jeg var på jobb (av umodne ungdommer), og det er virkelig ikke en behagelig situasjon å være i. Ungdommer kan man ikke forvente unnskyldninger av for slikt, men det kan man av voksne. Anonymkode: cba27...3e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå