tito,lussi Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Jeg er så nervøs for svaret på eksamenen.. Drømte at jeg strøk. Dette er siste faget før jeg har et vitnemål
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 Tok eksamen i november og har fortsatt ikke fått svar. Ventet svaret før jul. Jeg har en fagprøve å opp til og taper penger på at dette går treigt Anonymkode: 12ac0...c39 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #3 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tok eksamen i november og har fortsatt ikke fått svar. Ventet svaret før jul. Jeg har en fagprøve å opp til og taper penger på at dette går treigt Anonymkode: 12ac0...c39 Det går jo ikke tregt. Fellessensuren er fra i dag til torsdag. Dette har vært kjent siden høsten 2020. Det er bare å gå inn på udir.no å sjekke datoer. Man får ikke karakteren før fellessensuren. Anonymkode: ba52e...adf
tito,lussi Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det går jo ikke tregt. Fellessensuren er fra i dag til torsdag. Dette har vært kjent siden høsten 2020. Det er bare å gå inn på udir.no å sjekke datoer. Man får ikke karakteren før fellessensuren. Anonymkode: ba52e...adf Trodde fellessensuren bare var idag jeg 2
tito,lussi Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2022 Står jo på nettet at sensurfristen er idag og man får karakter imorgen 2
tito,lussi Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2022 Vet ikke om det er vits å sjekke idag men har allerede sjekket 3 ganger 😅 1
Knoot Skrevet 4. januar 2022 #7 Skrevet 4. januar 2022 (endret) Det står at man skal få melding på telefonen og epost at karakteren er satt og man kan gå inn og sjekke. Endret 4. januar 2022 av Knoot
tito,lussi Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2022 Knoot skrev (11 minutter siden): Det står at man skal få melding på telefonen og epost at karakteren er satt og man kan gå inn og sjekke. Fikk beskjed om at man ikke får beskjed
Knoot Skrevet 4. januar 2022 #9 Skrevet 4. januar 2022 tito,lussi skrev (Akkurat nå): Fikk beskjed om at man ikke får beskjed Hvor fikk du vite det?
tito,lussi Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2022 Knoot skrev (12 minutter siden): Hvor fikk du vite det? Av kommunen over tlf
Knoot Skrevet 4. januar 2022 #11 Skrevet 4. januar 2022 (endret) Okey, det var godt å vite. Eneste jeg har hørt er at de snakket om 2 uke på nyåret kunne man forvente at karakterene ble lagt ut. Må huske selv å sjekke i løpet av denne uken neste uke da. Endret 4. januar 2022 av Knoot
tito,lussi Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #12 Skrevet 4. januar 2022 Knoot skrev (7 minutter siden): Okey, det var godt å vite. Eneste jeg har hørt er at de snakket om 2 uke på nyåret kunne man forvente at karakterene ble lagt ut. Må huske selv å sjekke i løpet av denne uken neste uke da. Er du ikke nervøs for resultatet?
Knoot Skrevet 4. januar 2022 #13 Skrevet 4. januar 2022 Er nervøs når det gjelder matten, var ikke helt overbevist om at jeg gjorde det bra i november. Orker ikke tanken på ta ny eksamen i matte til våren før eventuelt opptak til universitetsstudier. De andre fagene er jeg rimelig sikker på gikk bra.
tito,lussi Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #14 Skrevet 4. januar 2022 Knoot skrev (7 minutter siden): Er nervøs når det gjelder matten, var ikke helt overbevist om at jeg gjorde det bra i november. Orker ikke tanken på ta ny eksamen i matte til våren før eventuelt opptak til universitetsstudier. De andre fagene er jeg rimelig sikker på gikk bra. For å få vitnemål eller for å få bra nok snitt?
Knoot Skrevet 4. januar 2022 #15 Skrevet 4. januar 2022 (endret) tito,lussi skrev (9 minutter siden): For å få vitnemål eller for å få bra nok snitt? Gjelder blant annet krav til utdanning, tenkte kanskje sykepleier (muligens) så trenger bare 3 i snitt for matte og norsk for det. Men også for generelt få opp snittet. Har vitnemål, men som sagt bare få opp karakterene fra en tid der man var skoletrøtt og bare gjorde det minimum av krav for å komme seg gjennom skolen. Endret 4. januar 2022 av Knoot
tito,lussi Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #16 Skrevet 4. januar 2022 Knoot skrev (1 minutt siden): Gjelder blant annet krav til utdanning, tenkte kanskje sykepleier (muligens) så trenger bare 3 i snitt for matte og norsk for det. Men også for generelt få opp snittet. Har vitnemål, men som sagt bare få opp karakterene fra en tid der man var skoletrøtt og bare gjorde det minimum av krav for å komme seg gjennom skolen. Okei Jeg er litt på begge Jeg mangler bare tysk skriftlig for å få vitnemål så bestått er godt nok Men jeg vil studere barnehagelærer. I fjor kom alle inn etter alle opptakene og det høyeste snittet noen gang har vært er 39.6 på hovedinntaket. 36 eller noe etter siste inntak Med bestått i tysk skriftlig får jeg 41.7 i snitt Men nå har dem kuttet 30 studieplasser. Fra 90 til 60 så vet ikke om jeg må ta flere eksamener 😭 droppet ut etter 1 vgs og tatt resten av vgs som privatist.
Knoot Skrevet 4. januar 2022 #17 Skrevet 4. januar 2022 Sjekk også ut hvilken flere tilleggspoeng du kan få utenom karakterene dine. Selv kan jeg få på grunnlag av alder og fullført fagbrev og jobbet i mer enn 5 år. https://sonans.no/blogg/alderspoeng
tito,lussi Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #18 Skrevet 4. januar 2022 Knoot skrev (2 minutter siden): Sjekk også ut hvilken flere tilleggspoeng du kan få utenom karakterene dine. Selv kan jeg få på grunnlag av alder og fullført fagbrev og jobbet i mer enn 5 år. https://sonans.no/blogg/alderspoeng Ja de poengene er med alderspoeng
tito,lussi Skrevet 5. januar 2022 Forfatter #20 Skrevet 5. januar 2022 Knoot skrev (17 timer siden): Ok, skjønner. Fått svar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå