KatyP Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 Man skulle tro dette var min første gang, men jeg har tre barn fra før. Likevel sitter jeg nå usikker. Siden min menstruasjonen min er noe ustabil har jeg Flo appen. Fikk eggeløsning en uke tidligere enn jeg trodde og hadde sex den dagen (tenkte ikke over det dum som jeg er). Nå står det i appen at mensen er forventet i dag etter beregninger på eggeløsningen. Jeg har slitt med kvalme de siste 3-4 dagene. Brystene er tidvis ømme. Og mensen er ikke her. Er det noe vits i å ta test i morgen tidlig?
Gjest Shawtyella Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Jeg fikk ømme bryster nå 3-4 dager før jeg skulle få mensen, og brekningsrefleks i halsen. Tok test dagen etter at jeg skulle hatt mensen. Det var ikke planlagt men jeg følte noe var annerledes med symptomene. Den var positiv med en gang. Jeg ville nok gjort det ja, for om du er gravid vil den nok slå ut imorgen tidlig. Jeg er så nysgjerrig at jeg hadde ikke klart å vente på mensen😂🥰
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 Vil nok bli posetiv nå tenker jeg, hvis det er 11 dager eller mer etter eggløsning Anonymkode: f4974...d9c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil nok bli posetiv nå tenker jeg, hvis det er 11 dager eller mer etter eggløsning Anonymkode: f4974...d9c Hvis du er gravid da riktig nok 😅 Anonymkode: f4974...d9c
KatyP Skrevet 3. januar 2022 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvis du er gravid da riktig nok 😅 Anonymkode: f4974...d9c Ja var det da…😅 da tester jeg i morgen så får vi se. Takk for svar☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå