Mamasitas Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 (endret) .. Endret 3. januar 2022 av Mamasitas
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Vet du, du MÅ bare hoppe i det å forlate denne mannen. Du har bare ett liv, skal du virkelig kaste det bort på å ha det så miserabelt? Barna ser jo at du ikke har det bra, skal de vokse opp med å tro at dette er normalt? Anonymkode: 81a27...2c0 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 Du greier det, gå! Du trenger ikke føle deg dårlig for det, vær et godt forbilde for barna dine og vis at du ikke finner deg i dette! Anonymkode: 66088...3ff 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 "Ofte har jeg tatt mine sorger på forskudd, det har gitt meg få gleder" var det en som sa til meg en gang. Jeg er sikker på at det vil gå helt fint for deg alene. Han bidrar jo så lite uansett, men er en byrde på deg. Et ekstra (ufint) barn som bidrar med rot, skittentøy, dårlig behandling og alt det andre.. Jeg håper du klarer å dra så du kan leve det livet du fortjener. Ofte er vi uendelig mye sterkere enn vi tror Anonymkode: 918ca...f0e 3
Mamasitas Skrevet 3. januar 2022 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): "Ofte har jeg tatt mine sorger på forskudd, det har gitt meg få gleder" var det en som sa til meg en gang. Jeg er sikker på at det vil gå helt fint for deg alene. Han bidrar jo så lite uansett, men er en byrde på deg. Et ekstra (ufint) barn som bidrar med rot, skittentøy, dårlig behandling og alt det andre.. Jeg håper du klarer å dra så du kan leve det livet du fortjener. Ofte er vi uendelig mye sterkere enn vi tror Anonymkode: 918ca...f0e Takk.. Han bidrar jo med økonomien og har investert i stort hus og alt mulig for "oss". Jeg har i tillegg gått i kvinnefella og har ikke krav på noen ting i følge han..
Gjest Skogsalv Skrevet 3. januar 2022 #6 Skrevet 3. januar 2022 Du kan jo ikke ha det slik i år fremover. Han plukker vekk sjela di bit for bit. Enten må dere fikse det,eller så bør du gå. Det økonomiske ordner seg uansett. Men helsa di og gleden din er i ferd med å forvitre. De er langt mer verdt enn å kun eksistere, men ikke puste. Du trenger overskudd . Det kommer ikke før en endring skjer.
Matas Skrevet 4. januar 2022 #7 Skrevet 4. januar 2022 Tråden stenges ettersom trådtittel og HI er endret. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg