Hanne83_ Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 (endret) Jeg tok taxi til dyrlegen med pus i dag. Taxisjåføren var verdens hyggeligste fyr og han fikk meg til å tenke på at jeg liker å skravle om ordentlig ting. Ikke small talk, men ordentlig prat selv om vi er fremmede. Han fortalte seg om livet sitt og jeg om livet mitt. At han hadde hatt flere hunder og den ene var nå i urne. Jeg skal også ha kattene mine i det. Han fortalte at kona døde rett etter fødselen og så bikkja. Dattera var når voksen. Han snakka om hvor viktig det var å prate om ting og han hjalp en kompis gjennom det samme. Han virka som en skikkelig flott fyr! Så er det flere en meg som synes sånne små treff er koselig? 20 minutter med koselig prat. Endret 4. januar 2022 av Hanne83_ Skrivefeil 8
Gjest våroghøst Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Hanne83_ skrev (2 minutter siden): Jeg tok taxi til dyrlegen med pus i dag. Taxisjåføren var verdens hyggeligste fyr og han fikk meg til å tenke på at jeg liker å skravle om ordentlig ting. Ikke small talk, men ordentlig prat selv om vi er fremmede. Han fortalte seg om livet sitt og jeg om livet mitt. At han hadde hatt flere hunder og den ene var nå i urne. Jeg skal også ha kattene mine i det. Han fortalte at kona døde rett etter fødselen og så bikkja. Dattera var når voksen. Han snakka om hvor viktig det var å prate om ting og han hjalp en kompis gjennom det samme. Han virka som en skikkelig flott fyr! Så er det flere en menn som synes sånne små treff er koselig? 20 minutter med koselig prat. Du synes jo det var koselig 😀
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #3 Skrevet 4. januar 2022 Jeg også hater smalltalk om været, ungene , pandemien osv. Da vil jeg heller være i fred. Men i tilfeller der smalltalk er naturlig, og vi plutselig finner et dypere tema å snakke om , ...det kan jeg like. Anonymkode: a4142...260 1
Scorpio Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 Hanne83_ skrev (8 timer siden): Jeg tok taxi til dyrlegen med pus i dag. Taxisjåføren var verdens hyggeligste fyr og han fikk meg til å tenke på at jeg liker å skravle om ordentlig ting. Ikke small talk, men ordentlig prat selv om vi er fremmede. Han fortalte seg om livet sitt og jeg om livet mitt. At han hadde hatt flere hunder og den ene var nå i urne. Jeg skal også ha kattene mine i det. Han fortalte at kona døde rett etter fødselen og så bikkja. Dattera var når voksen. Han snakka om hvor viktig det var å prate om ting og han hjalp en kompis gjennom det samme. Han virka som en skikkelig flott fyr! Så er det flere en menn som synes sånne små treff er koselig? 20 minutter med koselig prat. Absolutt! Jeg er dårlig på small talk generelt, men når jeg merker at en person er åpen og lett å snakke med så kan vi snakke om alt mulig. Har hatt mange gode samtaler med helt fremmede. 3
SoWhat? Skrevet 4. januar 2022 #5 Skrevet 4. januar 2022 Small talk er viktig for å komme i gang. Se om begge vil prate. Hvis man uten videre går rett på personlige ting, så kan det være vanskelig. Jeg har null problem med small talk, og har hatt samtaler om veldig mye ut fra det. Koselig når det står på, og noen få husker man fordi de traff på en spesiell måte 🙂 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #6 Skrevet 4. januar 2022 Hanne83_ skrev (8 timer siden): Så er det flere en menn som synes sånne små treff er koselig? 20 minutter med koselig prat. Altså - hvorfor tenker du at dette gjelder MENN og ikke bare denne mannen? Selv hatet jeg smalltalk da jeg var ung, ville at alt skulle være viktig og hva var ellers vitsen. Nå som en god del eldre setter jeg pris på små kommentarer om været, glatta, strømprisene og andre uvesentligheter. Ting som ikke betyr noe, men som likevel kommer den andre personen i møte. Anonymkode: 86fb6...de4
Hanne83_ Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså - hvorfor tenker du at dette gjelder MENN og ikke bare denne mannen? Selv hatet jeg smalltalk da jeg var ung, ville at alt skulle være viktig og hva var ellers vitsen. Nå som en god del eldre setter jeg pris på små kommentarer om været, glatta, strømprisene og andre uvesentligheter. Ting som ikke betyr noe, men som likevel kommer den andre personen i møte. Anonymkode: 86fb6...de4 Skulle stå meg 😅. Skrivefeil. Retter opp nå.
Hanne83_ Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2022 Scorpio skrev (1 time siden): Absolutt! Jeg er dårlig på small talk generelt, men når jeg merker at en person er åpen og lett å snakke med så kan vi snakke om alt mulig. Har hatt mange gode samtaler med helt fremmede. Det er så koselig! Glad jeg ikke er alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå