linnea.k Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 Trenger sårt tips til mellom-måltider, frokost, lunsj, middag og kveldsmat. Gjerne noe som er lettvint. Tåler ikke nøtter eller spor av nøtter. Sliter med å spise mat og synes det er slitsomt, og går av den grunn ned i vekt. Blir ofte bare frokost og middag fordi jeg må. Så- vil gjerne høre hva dere spiser i løpet av en dag. Jeg vil spise mer for et bedre liv og humør, og setter pris på all inspirasjon 🤗
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 Spiser relativt ofte: Havregryn med frø, yoghurt og Cottage cheese til frokost Skyr, Banan og kokte egg til lunsj 300-400g fisk/Kyllingkjøttdeig med ris og amerikansk blanding Anonymkode: df457...1a2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3 Skrevet 5. januar 2022 Supper er superenkelt og kun fantasien setter begrensinger. Favoritten for tiden her er gulrot og ingefærsuppe servert med byggryn. Salater med babyleaf,cherrytomater,agurk,rødløk,rå brokkoli,linser,pasta/byggryn/couscous og frø/kjerner for krønsj Havregrøt toppet med banan og eplesyltetøy Søtpotettoast(rister i brødrister) med hummus Wraps med salat,hummus,avocado,tomater og falafler Chiapudding med kokosmelk og toppet med friske bær Couscous med ovnsbakte grønnsaker og en vinagrette Pasta med tomatsaus og linser. Spiser med brød Anonymkode: 9264d...214
Crema Skrevet 6. januar 2022 #4 Skrevet 6. januar 2022 Jeg ville mesket meg med: Ostesmørbrød, salater med fetaost, avokadotoast, bananbrød, grøt med en generøs kladd med smør i, mørk sjokolade, proteinsmoothies. Ovnstekte grønnsaker med urter og olivenolje. Yoghurt med frukt. Egg i alle former og varianter. Gjerne egg på toast med hollandaisesaus, eggerøre i tortilla med avokado og salsa, quesadillas med speilegg til. Hvis måltider er slitsomme så sats på å spise småting gjennom hele dagen - ikke alle trenger å følge normen med faste måltider hvis det er stressende for dem, det viktigste er å samlet sett få i seg all næringen man skal ha. Og ikke tenk på at ett måltid skal være på en spesiell måte, spis varm frokost og kald middag hvis du føler for det! Ha snacks tilgjengelig, for eksempel babybeloster, Ritzkjeks, dipper, dadler, rosiner og tørka frukt, sånt som det er lett å småspise på. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå