Gå til innhold

Sprute ned mannfolk langs veien 🌊

Multiple choice ved vanndammen  

49 stemmer

1. 1. Hva gjør du?

• Kjører utenom vanndammen -- jeg er da en hensynsfull sjåfør
    • Spruter ham ned -- jeg er en uvøren sjåfør
    • Spruter ham ned (jeg er bare ondskapsfull..)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En tenkt problemstilling..

La oss si at du kjører langs søkkvåte veier, og så ser du en kraftig kar som går langs høyre fortau. Der er det tilfeldigvis også en svær vanndam i kjørebanen.

Hvordan går du videre herfra?

Anonymkode: 27278...f05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ulovlig og siden jeg har sertifikat så er jeg fullstendig klar over hva Vegtrafikkloven § 3 sier.

"Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret.

Vegfarende skal også vise hensyn mot dem som bor eller oppholder seg ved vegen."

Anonymkode: ab8d4...829

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er ulovlig og siden jeg har sertifikat så er jeg fullstendig klar over hva Vegtrafikkloven § 3 sier.

"Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret.

Vegfarende skal også vise hensyn mot dem som bor eller oppholder seg ved vegen."

Anonymkode: ab8d4...829

Aha, vegtrafikkloven ja. Var nok derfor jeg ble sprutet ned av en politibil i dag.

• Liker 1
Skrevet

Om jeg ikke treffer, så snur jeg ved første anledning og prøver igjen:)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Som fotgjenger er min erfaring ca 50/50, halvparten prøver å ta hensyn og den andre sprøyter deg ned i en vegg av vann. Men hva i all verden har det med saken å gjøre om den som går på fortauet er mann, eller kraftig?

Anonymkode: 188b4...dde

• Liker 5
Skrevet

Kanskje han er på veg ti å besøke sin kreftsyke mor. Kanskje han er deprimert. Kanskje han selv har kreft. Kanskje han har traumer. Kanskje han reddet livet til noen den dagen. Kanskje har han kjærlighetssorg. Kanskje føler han seg som en taper. Kanskje han hadde akkurat den dagen han trengte hvor han fikk tilbake litt troen på andre mennesker. Og så skal jeg komme og søle han ned? Nei, aldri med vilje og man kjører da så hensynsfullt som mulig. 

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor er ikke denne tråden i seksualitets forumet!!!!????

Spøk til side hadde aldri sprutet på noen sånn hvis jeg kunne unngått det. Hvertfall ikke en tilfeldig litt rund fyr, hvorfor det!!!?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Som fotgjenger er min erfaring ca 50/50, halvparten prøver å ta hensyn og den andre sprøyter deg ned i en vegg av vann. Men hva i all verden har det med saken å gjøre om den som går på fortauet er mann, eller kraftig?

Var bare ment som et eksempel. En spedbygd jente hadde kanskje blitt skånet for dama "visp" som svarte ovenfor.

Slutter meg til dine erfaringer som fotgjenger

Skrevet

Dette er kjønnsdiskriminering-

Hvorfor ikke sprute på kvinnfolk også.

Vi lever tross alt i 2022.

Vi må slutte med å diskriminere mot kvinners rett til å bli våte.

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet

Jeg spruter da ikke på folk med vilje. Hverken kvinnfolk eller mannfolk. Er da ikke ondskapsfull. Skjedd uhell, og da ble jeg lei meg og flau for det var ikke meningen. Aldri skjedd med vilje.

Har også selv blitt sprutet på og blir skikkelig forbanna hver gang. Spesielt hvis det ser ut som det blir gjort med vilje. Folk som kjører sånn at de spruter på andre med vilje har ingenting bak ett ratt å gjøre synes jeg i alle fall!  

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Jeg spruter bare på småunger på vei til skolen 😈

Spoiler

Det var en spøk, om noen ikke forstod det. Jeg spruter ikke på noen. 

I vertfall ikke med vilje. 

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (20 minutter siden):

Om jeg ikke treffer, så snur jeg ved første anledning og prøver igjen:)

:ler:

Anonymkode: c614b...34a

AnonymBruker
Skrevet

Det verste er at det sikkert er en stor del her som tror dette bare er en "artigstrek". For en idiotisk tråd, den burde vært stengt.

Anonymkode: 9b4e7...aaa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Athena79 skrev (32 minutter siden):

Jeg spruter bare på småunger på vei til skolen 😈

Flott hobby det da 😅

AnonymBruker
Skrevet

Bare pass deg så han ikke tar nummeret på skiltene dine og sporer deg opp. Det finnes ustabile folk med vilje og evne til å utføre vold der ute. 

Anonymkode: 34802...402

Gjest Embryo
Skrevet

Jeg svinger selvfølgelig alltid unna, vet hvor kjipt det er å bli klissklass av sølevann og unner ingen andre det. Gruer meg veldig til den dagen jeg spruter noen ned, nødplanen min er å stoppe og tilby dem skyss hjemom for å skifte og deretter svippe dem dit de var på vei men jeg får nok en skyllebøtte i retur.

AnonymBruker
Skrevet

Drømmer jeg, eller har vi hatt nøyaktig samme tråd med samme ordlyd tidligere? Også den gangen ble det lagt vekt på "kraftig kar langs veien". Finner ikke igjen tråden nå, er jeg synsk? Tror ikke det, for jeg husker også jeg svarte og spurte hvilken rolle det spiller om det er en kraftig kar.

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

- Rhodiola, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.1.2022 den 21.24):

Bare pass deg så han ikke tar nummeret på skiltene dine og sporer deg opp. Det finnes ustabile folk med vilje og evne til å utføre vold der ute. 

Anonymkode: 34802...402

Vel.. om jeg hadde tatt skiltnummeret, var det bare for å se om det var en flott dame som sølte meg ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...