Gå til innhold

Svigerinne som forventer mye, og blir fornærma.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en svigerinne som maser så mye med barnet sitt. Det er hennes første barn og hun legger ut bilder hele tiden. Jeg er sjelden på sosiale medier, men jeg prøver å like bildene og legge igjen er fin kommentar.

Merker at det blir litt voldsomt og masete fra svigerinna mi, og jeg har ikke alltid tid å sitte på sosiale medier hver dag. Jeg har selv 2 små som jeg er opptatt av og vil tilbringe tid med, og når de har lagt seg for kvelden vil jeg slappe av. Mannen min er mye borte pga jobb, og har fri i perioder hvor vi tilbringer mye tid sammen. 

Svigerinna mi virker fornærma over at jeg ikke alltid liker alle bildene av barnet hennes, og jeg er fadder, så hun ønsker at jeg skal følge opp barnet hennes og være tilstede. Jeg har overhode ingen kapasitet til dette da begge barna 1 og 3 år. 

Barnet hennes er 2 år. 

Anonymkode: 79633...ab9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har en svigerinne som maser så mye med barnet sitt. Det er hennes første barn og hun legger ut bilder hele tiden. Jeg er sjelden på sosiale medier, men jeg prøver å like bildene og legge igjen er fin kommentar.

Merker at det blir litt voldsomt og masete fra svigerinna mi, og jeg har ikke alltid tid å sitte på sosiale medier hver dag. Jeg har selv 2 små som jeg er opptatt av og vil tilbringe tid med, og når de har lagt seg for kvelden vil jeg slappe av. Mannen min er mye borte pga jobb, og har fri i perioder hvor vi tilbringer mye tid sammen. 

Svigerinna mi virker fornærma over at jeg ikke alltid liker alle bildene av barnet hennes, og jeg er fadder, så hun ønsker at jeg skal følge opp barnet hennes og være tilstede. Jeg har overhode ingen kapasitet til dette da begge barna 1 og 3 år. 

Barnet hennes er 2 år. 

Virker fornærma, eller er fornærma? Det er virkelig to forskjellige ting...

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Si at i henhold til arbeidsfordelinga dere har gjort så er det mannens ansvar å holde kontroll på sosiale medier for familien. Så får hun heller gå og klage til broren sin.

Anonymkode: f545e...00f

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Teatrica skrev (2 minutter siden):

Virker fornærma, eller er fornærma? Det er virkelig to forskjellige ting...

Ja, hun virker fornærma, litt sånn snurt. Syns det er slitsomt. Hun forstår ikke at det er slitsomt for meg å følge opp to små barn, og at jeg ikke har kapasitet til å følge opp hennes barn også. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Si at i henhold til arbeidsfordelinga dere har gjort så er det mannens ansvar å holde kontroll på sosiale medier for familien. Så får hun heller gå og klage til broren sin.

Broren din? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Barnet hennes er 2 år. 

Hadde en sånn venninne, altså hadde. ;)

Men du kan jo ikke akkurat kutte ut familien din. Bare ikke la deg presse, lev livet ditt slik det er best for deg. Er det ikke bra nok for henne så javel, la henne bli sur. Hva skal hun si til folk når de spør hvorfor hun er så sur på deg? "Hun liker ikke bildene mine på Facebook". Folk kommer til å le henne opp i trynet. 😅

Anonymkode: b7fa3...d7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Broren din? 

Broren sin. (Broren min hadde det ikke nyttet å klage til, han bryr seg ikke.) Jeg regner med at din mann er hennes bror?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Barnet hennes er 2 år. 

Har en svigerbror som også blir fornærma og rett sur når vi ikke har lika bildene hans, eller enda verre, hvis vi ikke har sett dem. Han snakker veldig mye om likes, views osv når vi møtes hos svigerforeldrene mine. Og bildene hans er KUN AV SKOG OG FJELL. Atpåtil legger han ut samme bildene og videoene på både insta, snap, face. Utrolig slitsomt når folk lever for SoMe. 

Anonymkode: 16cce...d53

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har en svigerbror som også blir fornærma og rett sur når vi ikke har lika bildene hans, eller enda verre, hvis vi ikke har sett dem. Han snakker veldig mye om likes, views osv når vi møtes hos svigerforeldrene mine. Og bildene hans er KUN AV SKOG OG FJELL. Atpåtil legger han ut samme bildene og videoene på både insta, snap, face. Utrolig slitsomt når folk lever for SoMe. 

Og han er foresten SNART 50ÅR

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde nok svart henne at jeg ikke får med meg alt som skjer på sosiale medier, men at hun gjerne må sende bilder på melding. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

"Jeg har ikke tid til å være på sosiale medier, jeg har mer enn nok med to små unger " kan du svare.

Anonymkode: fc5d3...040

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Nelja skrev (12 minutter siden):

Jeg hadde nok svart henne at jeg ikke får med meg alt som skjer på sosiale medier, men at hun gjerne må sende bilder på melding. 

Likte den 😄

Anonymkode: 77d5f...5ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...