Gå til innhold

Irritasjonsmomenter

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg lurer litt jeg, på om jeg er usedvanlig pirkete... så derfor spør jeg om følgende...: Hvilke momenter listet opp under finner du irriterende?

Plystring

Knipsing

Hyppig kremting

Bena i sofaen (når sofaen er hvit og bena alltid (av en eller annen grunn) er møkkete)

Bena på bordet

Spising i sofaen (er ikke helt nazi heller, mener ETHVERT måltid, jeg også kan kose meg foran tv-en av og til med litt mat)

Innvendig fnysing (som om personen har luftveisproblemer e.l., sånn "trekke inn snørra" uten at en er snufsete)

Sånn... Det var vel det jeg har for nå...

Pirkete? Nei, men du har problemer å alkseptere at andre kan gjøre ting du ikke liker, men som de synes er hyggelig.

Når noen plystrer, så minner det meg på at de er glade. eks..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som smatter når de spiser - og de som bruker tannstikkere åpenlyst i lunsjen på jobb. Innimellom tannpirkingen så tar h*n tannpirkeren ut av munnen for å se om det henger noe mat på den ... I mitt tilfelle så skjer det hver dag i lunsjen på jobb - man kan liksom ikke si at det du gjør nå er direkte vemmelig :ler: Jeg har funnet ut at det beste er å se en annen vei og tenke på noe helt annet.

Skrevet
Folk som smatter når de spiser - og de som bruker tannstikkere åpenlyst i lunsjen på jobb. Innimellom tannpirkingen så tar h*n tannpirkeren ut av munnen for å se om det henger noe mat på den ... I mitt tilfelle så skjer det hver dag i lunsjen på jobb - man kan liksom ikke si at det du gjør nå er direkte vemmelig  :ler: Jeg har funnet ut at det beste er å se en annen vei og tenke på noe helt annet.

.ler: Kjenner til den. Ikke tannpirkeren, men det at man ikke kan si noe. For jeg vet jeg er i overkant pirk på endel ting, så jeg føler ikke jeg kan påpeke/si noe...

Gjest Violetta
Skrevet
Folk som smatter når de spiser - og de som bruker tannstikkere åpenlyst i lunsjen på jobb. Innimellom tannpirkingen så tar h*n tannpirkeren ut av munnen for å se om det henger noe mat på den ... I mitt tilfelle så skjer det hver dag i lunsjen på jobb - man kan liksom ikke si at det du gjør nå er direkte vemmelig  :ler: Jeg har funnet ut at det beste er å se en annen vei og tenke på noe helt annet.

Det der er så ekkelt. Tannpirkere hører hjemme på badet, ikke ved bordet! Skal man absolutt pirke i tennene ved bordet bør det gjøres helt diskrè og minst mulig. :fy_fy:

Skrevet

Folk som ikke kan drikke kaffe eller te uten et gigantisk S L U U U U R P for hver eneste, jækla, lille slurk.... ARGH!

Skrevet

Hyppig kremting

JA!

Bena på bordet

Nei, jeg har blitt vant til det. ;)

Ikke tørke rundt vasken etter barbering.

DET er skikkelig irriterende!!:frustrert:

Å bli vekket av naboer som absolutt MÅ starte opp igjen med oppussingsarbeidet i leiligheten over oss klokka 9 på en LØRDAGSMORGEN!

Jeg bor i hus! :danse:

Skrevet
(Tror hun jeg bor med ble sur nå fordi jeg serverte nyheten om at dataen min er min, og ettersom jeg betaler internett så vil jeg ha den helt og holdent i fred. For jeg har mye dokumenter på den som jeg ikke vil miste)

passord er en fin ting :)

men enig i at folk som roter på pc`n min er sykt irriterende.. delete, HALLO ? ta en liten oversettelse av det ordet så SKJØNNER DU hva den tasten ofte gjør... :frustrert:

Gjest Catwoman
Skrevet

Snorking, det er ABSOLUTT det verste jeg vet.

Når jeg hører noen som snorker, så treffer det et irritajsonssenter i hjernen min tror jeg, for jeg blir ordentlig irritert, og også sinna av å høre den lyden. Selv om jeg jo vet at folk ikke kan så mye for at de snorker. :forvirret:

Skrevet
Snorking, det er ABSOLUTT det verste jeg vet.

Når jeg hører noen som snorker, så treffer det et irritajsonssenter i hjernen min tror jeg, for jeg blir ordentlig irritert, og også sinna av å høre den lyden. Selv om jeg jo vet at folk ikke kan så mye for at de snorker.  :forvirret:

Enig, snorking får fram det verste i meg.

Skrevet

Det mest irriterende jeg vet er folk som sitter og prater eller trykker på mobilen når vi ser film sammen.

Skrevet

Trodde Frysepulver var en kvinne jeg.....

Folk som snyter seg i lommetørklær og som ser på gørra før de legger de i lomma og deretter håndhilser.

Skrevet
Trodde Frysepulver var en kvinne jeg.....

Folk som snyter seg i lommetørklær og som ser på gørra før de legger de i lomma og deretter håndhilser.

Ja, jeg er det...?

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Damer som ikke klarer å ta opp dolokket etter seg.

Dopapir som henger feil vei på rullen.

...klassiske skilsmissegrunner...

Skrevet
Ja, jeg er det...?

Må være evnen til å passordbelegge maskinen som skaper forvirring. :ler:
Skrevet

Mannfolk som ikke legger ned doringen.

Folk som drikker kaffe med et høyt SLURP

Skrevet

Jeg har da fikset passord...? Hvor sa jeg at jeg ikke hadde gjort det?

Greia var at "mannen" spurte om hun kunne gå på internett (hun måtte spørre nettopp fordi hun har sett at jeg har passordbelagt maskinen). Da svarte jeg, feig og jævlig som jeg er, at nei, det kunne hun ikke.

Jeg vet jeg sikkert virker jævlig sær, men det eneste hun ville bruke den til var å laste ned ting. Det er ille nok at jeg laster ned en hel haug med dritt om ikke hun skal gjøre det samme. Dessuten har jeg endel styredokumenter etc lagret på den, de skal IKKe leses av andre. Også kan hun se at jeg er inne på KG, noe jeg heller ikke vil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...