Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #1 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg lurer litt jeg, på om jeg er usedvanlig pirkete... så derfor spør jeg om følgende...: Hvilke momenter listet opp under finner du irriterende? Plystring Knipsing Hyppig kremting Bena i sofaen (når sofaen er hvit og bena alltid (av en eller annen grunn) er møkkete) Bena på bordet Spising i sofaen (er ikke helt nazi heller, mener ETHVERT måltid, jeg også kan kose meg foran tv-en av og til med litt mat) Innvendig fnysing (som om personen har luftveisproblemer e.l., sånn "trekke inn snørra" uten at en er snufsete) Sånn... Det var vel det jeg har for nå...
Gjest Hel Skrevet 16. oktober 2005 #3 Skrevet 16. oktober 2005 Plystring er jeg enig i. Synes det er kjempeirriterende. Og smatting/høy tygging når folk spiser. Høy tung pusting, enda verre hvis de puster med nesa og den begynner å hvine. *trekke pusten godt.. skviiiiiiiiik*
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #4 Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Legg på minnet at det skjer hele tiden... (Og at sofen etter en måneds bruk er så møkkete at jeg må vaske trekket nå) Alt foregår til alle døgnets tider... Plystringen og knipsingen UNDER tv-titting... Endret 16. oktober 2005 av Frysepulver
Arwen Skrevet 16. oktober 2005 #5 Skrevet 16. oktober 2005 Legg på minnet at det skjer hele tiden... (Og at sofen etter en måneds bruk er så møkkete at jeg må vaske trekket nå) Alt foregår til alle døgnets tider... Plystringen og knipsingen UNDER tv-titting... ← da hadde det nok irritert meg også.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #6 Skrevet 16. oktober 2005 Plystring er jeg enig i. Synes det er kjempeirriterende. Og smatting/høy tygging når folk spiser. Høy tung pusting, enda verre hvis de puster med nesa og den begynner å hvine. *trekke pusten godt.. skviiiiiiiiik* ← Ja, dette opplever jeg også. Vi snakker en stor Peppes pizza alene samt TRE bokser rømmedressing. Omtrent alt dette dyttes inn i gapet samtidig, fulgt av smatting, rennende rømmedressing/pizzasaus nedover munnvikene på vei ned mot den fettete joggebuksen mens nesen pruster og peser. Når noe er fordøyd kommer smattingen for å vikle mer mat bak til jeksene mens tungen fyker ut i et desperat forsøk på å nå igjen sausen som renner...
Gjest Skauta Skrevet 16. oktober 2005 #7 Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Hvis det er menn så plager alt dette meg. Er det en vakker elegant kvinne derimot ser jeg forbi alt det Endret 16. oktober 2005 av Skauta
Saeria Skrevet 16. oktober 2005 #8 Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Å bli forstyrra når jeg titter på noe, når vedkommende vet at jeg lar han få se fotballkampene i fred. Ikke tørke rundt vasken etter barbering. Å bli vekket av naboer som absolutt MÅ starte opp igjen med oppussingsarbeidet i leiligheten over oss klokka 9 på en LØRDAGSMORGEN! Folk som pirker i en med pekefingeren når de skal si deg noe. Sånn plage pirk,pirk. Folk som IKKE kan slå av mobilen når en har undervisning, og som ATT PÅ TIL går ut når telefonen ringer. Greit om det er noe viktig, men i min klasse er det sjelden det. Det var noen av mine tiltemomenter... Endret 16. oktober 2005 av Saeria
Arwen Skrevet 16. oktober 2005 #9 Skrevet 16. oktober 2005 Å bli vekket av naboer som absolutt MÅ starte opp igjen med oppussingsarbeidet i leiligheten over oss klokka 9 på en LØRDAGSMORGEN! ← Enda verre klokka ni søndag synes jeg
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #10 Skrevet 16. oktober 2005 (Tror hun jeg bor med ble sur nå fordi jeg serverte nyheten om at dataen min er min, og ettersom jeg betaler internett så vil jeg ha den helt og holdent i fred. For jeg har mye dokumenter på den som jeg ikke vil miste)
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #11 Skrevet 16. oktober 2005 Hvis det er menn så plager alt dette meg. Er det en vakker elegant kvinne derimot ser jeg forbi alt det ← Vet du, jeg er motsatt. Jeg trodde jeg skulle slippe alle uvanene menn har ved å flytte inn sammen med en dame, men neida. Hun er som ti gale menn
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2005 #12 Skrevet 16. oktober 2005 Tromming og luft-slagverk-spilling gjør meg gal. Og neglebiting.
Gjest Violetta Skrevet 16. oktober 2005 #13 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg lurer litt jeg, på om jeg er usedvanlig pirkete... så derfor spør jeg om følgende...: Hvilke momenter listet opp under finner du irriterende? Plystring Knipsing Hyppig kremting Bena i sofaen (når sofaen er hvit og bena alltid (av en eller annen grunn) er møkkete) Bena på bordet Spising i sofaen (er ikke helt nazi heller, mener ETHVERT måltid, jeg også kan kose meg foran tv-en av og til med litt mat) Innvendig fnysing (som om personen har luftveisproblemer e.l., sånn "trekke inn snørra" uten at en er snufsete) Sånn... Det var vel det jeg har for nå... ← Alle de over. Skjønner deg veldig godt.
Gjest Skauta Skrevet 16. oktober 2005 #14 Skrevet 16. oktober 2005 Hva behager? En dame som ikke kan te seg? Nei nå har jeg aldri. Ta en lang og alvorlig prat med henne. Jeg var aldri seriøs i utgangspunktet. Jeg er bare slesk Vi kan ikke ha kvinner som oppfører seg som ugress i rosenes hage
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #15 Skrevet 16. oktober 2005 Pustelyder, plystring og knipsing er irriterende. Ellers kunne jeg trolig sett gjennom fingrene med det meste du lister opp forutsatt at personen faktisk var ok... men min erfaring er at når man først begynner å irritere seg legger man merke til ALT. Da blir på en måte hver minste bevegelse som et sånt pirk-pirk som Saeria nevner.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #16 Skrevet 16. oktober 2005 Pustelyder, plystring og knipsing er irriterende. Ellers kunne jeg trolig sett gjennom fingrene med det meste du lister opp forutsatt at personen faktisk var ok... men min erfaring er at når man først begynner å irritere seg legger man merke til ALT. Da blir på en måte hver minste bevegelse som et sånt pirk-pirk som Saeria nevner. ← Ja, jeg vet. Tok meg selv i å bli irritert inni meg fordi hun hadde brettet sammen tøyet mitt...
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #17 Skrevet 16. oktober 2005 Men tror faktisk jeg hadde taklet alt dette bedre dersom det faktisk var en mann - for av de er det forventet på en måte. Men ikke av en jente som på forhånd har sagt at hun er like sær og pirkete som deg selv. Ogs viser det seg at det er stikk motsatt
Gjest Skauta Skrevet 16. oktober 2005 #18 Skrevet 16. oktober 2005 kanskje har du rett, stjernevakreeventyrligepulver Kanskje vi bare er tiltrukket av hverandre, og det er derfor vi finner hverandre så fascinerende.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #19 Skrevet 16. oktober 2005 Men tror faktisk jeg hadde taklet alt dette bedre dersom det faktisk var en mann - for av de er det forventet på en måte. Men ikke av en jente som på forhånd har sagt at hun er like sær og pirkete som deg selv. Ogs viser det seg at det er stikk motsatt ← Rart det der - jeg bodde i kollektiv med ei klassevenninne en stund - og hun hevdet i ulike sammenhenger at hun var pirkete og husmoraktig og sær. Men hvorfor lot hun oppvasken (med felles redskaper - grytene hun hadde brukt var jo "okkupert" til hun fant det for godt å vaske dem) stå i ukesvis? Og hvorfor vasket hun aldri fellesarealer utenom når jeg gjorde det veldig demonstrativt og sint...? Hvorfor langet hun ALLTID makaroni, og hvorfor alltid så mye at hun kunne mettet halve blokka? Sær er hun nok, men ikke på den rette måten... Pirkete også, på helt andre områder enn de som er relevante når man bor sammen. Forøvrig tror jeg hun brukte halvannen dorull om dagen. Vårt forhold ble betydelig bedret da vi fant oss hvert vårt sted å bo. Hun er faktisk ei hyggelig jente, men grrrr....
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #20 Skrevet 16. oktober 2005 kanskje har du rett, stjernevakreeventyrligepulver Kanskje vi bare er tiltrukket av hverandre, og det er derfor vi finner hverandre så fascinerende. ← Hehe, ja, det er nok det - det føler jeg meg ganske sikker på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå