Djungelvrål Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 Lyst å prøve men alle de som blir reklamert for er så dyre? Tips til en rimelig en med greit fargeutvalg?
Gjest StellaNova Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 (endret) Hva med denne fra Isadora? Veit ikke om du synes fem nyanser er et greit fargeutvalg, men jeg likte denne kjempegodt, lett å legge fint Inneholder ikke shimmer og den ser ikke fet ut eller blank, den er ganske matt. Den kommer med en liten kost og det er speil i boksen, kostet 125 kr. Er en krem, ser ut som pudder på bildet da 😄 Endret 4. januar 2022 av StellaNova skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #3 Skrevet 4. januar 2022 Jeg liker godt den fra Mac, men husker ikke hva den egentlig koster. Jeg betalte veldig lite for den, tror det var 89 kroner, men jeg tror det var et eller annet salg. Enten fra blivakker.no eller fra Blush.no Anonymkode: 055f7...2db
AprilLudgate Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 Mac cream blush synes jeg er gode, men det er mer en hybrid enn ren krem. Tror Elf også har en krempalett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå