AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 Jeg er 24 uker på vei og har i dag fått to dråper med det som ser ut som tørka blod i trusa. Er dette noe jeg bør bekymre meg over/kontakte fødeavdelingen for, eller er det helt normalt? Føler ikke jeg finner noe særlig om blødning i graviditeten i denne tiden av svangerskapet på andre nettsider derfor jeg skriver her. Kan være det er bare jeg som er litt vel bekymra for alt mulig, derfor jeg ikke vet om det er vits å ringe føden for. Har ellers hatt utrolig vondt i ryggen i dag også uten at det trenger å ha en sammenheng. Kanskje noen som har vært i en lik situasjon? Anonymkode: 18399...58d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Ring føden nå! Sannsynligvis ingenting, men kan være tegn på morkakeløsning eller fødsel.... Anonymkode: d1bc3...ef9
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 Mest sannsynlig er det ikke noe farlig. Men, jeg hadde kontaktet jordmor for en ekstra sjekk. Anonymkode: 1b042...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå