AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 God kveld. Er det noen her som har erfaringer med å ha kontakt med eksen etter brudd? Hva ville dere oppnå med det? Ikke barn eller bosted med i bildet. Anonymkode: 29364...2ae
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Selve bruddet var preget av mange følelser. Jeg som gjorde det slutt. Ringte han en uke etter når følelsene hadde satt seg. Ringte for å høre at han hadde det ok, og for å avrunde på en høflig måte. Anonymkode: 0ca69...ae1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 Syntes synd på han, ville ikke han skulle gjøre noe dumt, og jeg var jo ensom jeg også så var på en måte avhengig av å ha kontakt med han siden det føltes veldig ensomt å gå fra kjærester og snakke sammen hver dag til å ikke snakke noe mere! Men har lært at det beste er å gå null kontakt for begges del Anonymkode: bf91b...fbb 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 Forsøkte oss som venner, men det funket ikke. Var jo glade i hverandre selv om det ikke gikk som kjærester. Men ble litt sånn "Jeg vil ikke ha deg, men ingen andre skal heller" sjalusi 😆 Anonymkode: d0a9f...ffd
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 Jeg har inntrykk av at noen få får det til, og hvis man har barn sammen så må man jo liksom få det til… Jeg ville gjerne være venner med eksen, men det ble veldig vanskelig når han møtte en annen. Da var liksom vennskapet over også. Dessverre🤨 Anonymkode: c25d5...857
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #6 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har inntrykk av at noen få får det til, og hvis man har barn sammen så må man jo liksom få det til… Jeg ville gjerne være venner med eksen, men det ble veldig vanskelig når han møtte en annen. Da var liksom vennskapet over også. Dessverre🤨 Anonymkode: c25d5...857 TS her. Hvorfor ble det vanskelig når han møtte en annen? Ville jo tenkt at hvis dere bare var venner, så hadde man funnet en måte å få vennskapet til å funke 🤷♂️ Lå det noe mer bak det? Var det fortsatt følelser der mer enn bare vennskap? Anonymkode: 29364...2ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå