Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid og har termin i starten av april. Har begynt å tenke litt hva vi skal finne på til sommeren, har en 2 åring jeg gjerne vil gi fine opplevelser til og tenker kanskje en tur til danmark. Men da vil baby bare være 3-4 mnd og jeg lurer på om noen har no erfaring med å reise med så små barn? 

Jeg vet jo ikke hvem som er i magen og hvordan hun vil takle verden (tenker søvn, kolikk, gråt etc). Reiste ikke noe sted med førstemann før han var litt større og holdt oss for det meste hjemme så jeg er usikker på hvordan det funker å reise med så små :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kjøpe billetter her

sove her

Prima for 2åringen, familievennlig, lagt opp for barn, godt smittevern, flotte fasiliteter (bad/wc og dusj, kjøkken også og griller under tak), antibac dispensere overalt. 

Basseng, hoppepute, fornøyelsespark, alt på et sted, alkoholfritt og barnevennlig med fokus på små barn.

Anonymkode: 05f48...5d7

• Liker 1
Skrevet

Danmark med baby er veldig bra. 

Skrevet

Å reise med småbarn er ikke noe problem. Ta med litt ferdigblandet morsmelkerstatning som du kan gi under avgang og landing. 

Hvor mye du får ut av ferien avhenger mye av soverutinene til barnet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når barnet er så lite så kan man basicly ta det med på hva som helst. Sover høyst sannsynlig mye, og kan bare trilles rundt. Stoppe for mat osv. Me  klart det kan jo vippe helt andre veien og. Ville i allefall tatt høyde for det så dere har en plan dersom du må være igjen på et rom med baby feks.

Anonymkode: 78281...eaf

AnonymBruker
Skrevet

Babyer er jo ulike, som du sier. Men for oss var det veldig fint å reise på sommerferie med maibabyen. Hun var så liten at hun sov når hun trengte og spiste når hun trengte, og var fornøyd så lenge vi var sammen, enten det var hjemme eller på tur. Fra erfaring med våre barn, har det vært lettere å være på ferie med liten baby enn toåring. Men når det er en ferie litt tilpasset toåringen, som det høres ut som dere tenker på i Danmark, tenker jeg det er gode muligheter for at det blir helt topp :)  

Anonymkode: 5fa23...c0d

AnonymBruker
Skrevet

Babyen er nok ikke noe problem, men sørg for å ha flere rom så alle får nok søvn 😅 utrolig kjipt om hele familien er våken halve natta dersom babyen sover dårlig. Blir også ekstra slitsomt for deg å være med på dagtid dersom du sover dårlig, hvertfall om du tenker stor park med mye støy, lys og bråk. 

vi likte godt Foldvik familiepark med vår to-åring :)

Anonymkode: d9afc...4ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...