Gå til innhold

Hvordan finne sommerjobb? Tenkt på hjemmetjeneste for eldre, men vet ikke hvor jeg skal finne det…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

J19, studerer psykologi og har aldri hatt ordentlig jobb før😅

Anonymkode: 25204...1da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i å hjelpe eldre, så tror noe sånt kunne ha passet for meg…

AnonymBruker
Skrevet

Vil også trene på å bli mindre sosialt klein…

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok kontakt med kommunen/sjefen for hjemmetjenesten i kommunen min. Også ordna det seg, de trenger jo vikarer i ferieavviklingen.

Anonymkode: 5a7df...52d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Du søker i den kommunen du vil ha jobb. Skriv vanlig søknad. Du må lete på kommunens hjemmeside, let opp de ulike avdelingene. Der står det kontaktinformasjon, du kan jo sende en Mail eller ringe for å spør hvordan du evt går fram. Hvilken kommune er det?

Anonymkode: 605bf...b39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du søker i den kommunen du vil ha jobb. Skriv vanlig søknad. Du må lete på kommunens hjemmeside, let opp de ulike avdelingene. Der står det kontaktinformasjon, du kan jo sende en Mail eller ringe for å spør hvordan du evt går fram. Hvilken kommune er det?

Anonymkode: 605bf...b39

Oslo:) 

AnonymBruker
Skrevet

..

Skrevet

Hjemmetjenesten vil helt sikkert trenge deg!👍Du vil garantert få en sosial progresjon og lære mye. Ta kontakt med hjemmetjenesten der du ønsker å jobbe, gjerne før de legger ut stillingsannonser for sommeren. 

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen referanser eller bevis for at jeg har jobbet før, men har jobbet på eldrehjem før på ungdomsskolen… kan jeg skrive det? Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...