Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt hjelp og førstå jeg har vært samme med den kvinnen i 9år og jeg har forloved meg med henne.

de siste 1.5  år har vært  opp og need  jeg fikk beskjede  av henne at hun trenger en pause fra forholdet  får 7 dager siden.

jeg slitter virklige med det her. og jeg føler jeg ikke fortjener og få den behandlingen  jeg har altide været der. det still opp økonomisk  i vansklig tider der hun  vært sykmeld over lang tide. Jeg er veldige dårlige  på føleser   hun er en veldige følsom kvinne. jeg klaget aldrige når hun plusslige dro til  utland men vennine i  over 8 månder hunne  ment hun trenge fri fra all den dårlige helse tilstand hun gikk igjennom jeg vente som en snill man. fikset ny  lelighete til  begg 2 når hun komme til bakk jeg har hovedansvar får all økonomie  jeg har still opp på par terapie og prøved og forhold meg til oppgaven  plusslige kommer hun sier hun vet ikke hvorfør står og skylder på 30 år krise Jeg elsker den kvinne.   men etter hun droppet den bomben så klar jeg ikke og slutte og være sinna lei meg  skuffet  samtdidge hva mer er det jeg kan gi henne ? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Frigor skrev (2 minutter siden):

Jeg trenger litt hjelp og førstå jeg har vært samme med den kvinnen i 9år og jeg har forloved meg med henne.

de siste 1.5  år har vært  opp og need  jeg fikk beskjede  av henne at hun trenger en pause fra forholdet  får 7 dager siden.

jeg slitter virklige med det her. og jeg føler jeg ikke fortjener og få den behandlingen  jeg har altide været der. det still opp økonomisk  i vansklig tider der hun  vært sykmeld over lang tide. Jeg er veldige dårlige  på føleser   hun er en veldige følsom kvinne. jeg klaget aldrige når hun plusslige dro til  utland men vennine i  over 8 månder hunne  ment hun trenge fri fra all den dårlige helse tilstand hun gikk igjennom jeg vente som en snill man. fikset ny  lelighete til  begg 2 når hun komme til bakk jeg har hovedansvar får all økonomie  jeg har still opp på par terapie og prøved og forhold meg til oppgaven  plusslige kommer hun sier hun vet ikke hvorfør står og skylder på 30 år krise Jeg elsker den kvinne.   men etter hun droppet den bomben så klar jeg ikke og slutte og være sinna lei meg  skuffet  samtdidge hva mer er det jeg kan gi henne ? 

Alt for tungt å lese dette, snakk med henne om det

Anonymkode: e6626...63c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som ber om pause ønsker i realiteten å slå opp, de er bare for feige til det så de «ber om en pause». Hun har nok en annen mann i kikkerten som hun vil ha friheten til å ligge med.

Anonymkode: 417b2...911

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Pause = slutt (i mine øyne).

Om mennesket jeg skal dele livet med, trenger pause fra meg, så får han en permanent pause. Hvis jeg er så ille, får han heller gjøre det slutt. Feig mellomløsning.

Anonymkode: 327b8...5fc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Frigor skrev (1 time siden):

Jeg trenger litt hjelp og førstå... jeg fikk beskjede  av henne at hun trenger en pause fra forholdet  får 7 dager siden... Jeg er veldige dårlige  på føleser   hun er en veldige følsom kvinne.

Der har du svaret ditt. Det funker ikke mellom dere fordi dere er veldig ulike.

Anonymkode: 26aac...ba5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun trenger mest sannsynlig noe du ikke kan gi. Det betyr ikke at tiden dere har hatt sammen ikke har verdi. 

Anonymkode: 49879...96c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har all rett og grunn til å være lei deg og forbanna. Det er en sorg når noen gjør det slutt med deg. Det er noe forbanna dritt, faktisk. 
Men det er også hennes rett til å slå opp med deg, SELVOM du har vært fantastisk med henne. 

Vær grei med deg selv, snakk med venner og få støtte. For et samlivsbrudd er vondt. Men det går over! Du kan også finne en ny. En som faktisk setter pris på alt det fantastiske du gjør ☺️

Anonymkode: 7bbae...554

• Liker 2
Skrevet

Det betyr ikke at du har gjort noe galt, men at dere ikke passer sammen. Jeg skjønner du er glad i henne, men jeg leser det som at dine følelser er mye sterkere enn hennes. 

Av og til er det beste man kan gjøre å sette den man er glad i fri.  Så skal du se du snart møter noen som setter like stor pris på deg som du gjør med dem 😊

• Liker 2
Skrevet

Husk at damer handler på følelser, menn på logikk. 

Du tenker: Se hva jeg har gjort for deg, hvordan kan du forlate meg etter alt det??
Hun tenker: Jeg er ikke tiltrukket av deg akkurat nå, og den er synkende, jeg trenger space.

Gi henne tid - les deg opp på å gå videre, bryte kontakten. Anbefaler å se Coach Corey Wayne på YouTube. 

Får hun tiden hun trenger er sjansen for at hun kommer tilbake MYE større, enn hvis du overøser henne med flotte ord, masse følelser og ber om å få henne tilbake. 

AnonymBruker
Skrevet
hudorm1 skrev (2 minutter siden):

Du tenker: Se hva jeg har gjort for deg, hvordan kan du forlate meg etter alt det??
Hun tenker: Jeg er ikke tiltrukket av deg akkurat nå, og den er synkende, jeg trenger space.

Gi henne tid - les deg opp på å gå videre, bryte kontakten. Anbefaler å se Coach Corey Wayne på YouTube. 

Får hun tiden hun trenger er sjansen for at hun kommer tilbake MYE større, enn hvis du overøser henne med flotte ord, masse følelser og ber om å få henne tilbake. 

Ikke dyp ned i redpill fella. Du ødelegger bare for deg selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke dyp ned i redpill fella. Du ødelegger bare for deg selv. 

Absolutt ikke. Hva mener du er "red pill" her? 

AnonymBruker
Skrevet

Hun får bestemme seg. Enten er det slutt, eller så er dere sammen. Ikke godta at du skal vente trofast hjemme, mens hun er fri og ligger med andre. Vær ihvertfall enige om regler som er like for begge, og evt tidsfrist, så du ikke venter i årevis mens hun lever livet, og du setter livet på vent for henne.

Men selv om du har ofret mye for henne. Vært snill, og elsker henne over alt på jord, og aldri har gjort noe galt, så har livet ingen garantier for at den du elsker skal elske deg tilbake resten av livet ❤️ Hvis hun ikke elsker deg lenger, så er det ikke så mye du får gjort med det ❤️

Anonymkode: d1610...2a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare gi opp, pause er bare tull. Hun vil ikke mer.

Anonymkode: 1d7ad...205

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
hudorm1 skrev (31 minutter siden):

Hun tenker: Jeg er ikke tiltrukket av deg akkurat nå, og den er synkende, jeg trenger space

Hehe nei. 

Menn dumper jo gjerne selv om de er tiltrukket av dama og hun har gjort masse for ham. Fordi menn trenger space...

Anonymkode: 26aac...ba5

AnonymBruker
Skrevet

Pause er bare tull! Vær sammen eller gjør det slutt. 

Anonymkode: da860...e08

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...