Gå til innhold

Dressbukse (dame) tips og inspirasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I det siste har jeg begynt å bruke dressbukser fremfor jeans på kontoret, og jeg kunne gjerne tenke meg å utvide garderoben med flere. 

Tenkte derfor å spørre her om dere har konkrete tips til dressbukser som dere synes er fine i farge og modell. Legg gjerne ved link :)

Dersom det er relevant så er jeg 172 cm høy, har pære-timeglass fasong og bruker 28 i livvidde. 

Lurer også på om dere har inspo bilder som viser hvordan dere liker å style buksene. Tenker da på ting som hvilke sko dere har til og hvilken type overdel dere liker å bruke (bluse/skjorte/genser/jakke). 

På forhånd takk for alle bidrag ☺️

Anonymkode: 673d4...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LOIS SILVIA SUPLE ROBLE FLEECE 

Jeg bruker str. 30 og er like høy som deg. De sitter som et skudd. Kjøpte først en slags mørk blå melert farge kalt «Poseidon» og ble så fornøyd at jeg kjøpte en maken i sort. Var mektig lei av jeans og hadde vært på jakt i lang tid før jeg snublet over disse Lois-dressbuksene. Liker å bruke skoletter med litt hæler til. 
https://www.kleins.no/produkt/silvia-suple-roble-fleece-dressbukse-sort/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for tips! Den var veldig fin! Ser ut som  det er tomt for min str. så får titte innom igjen etterhvert ☺️

Anonymkode: 673d4...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...