Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har halv langt hår til langt hår som blir ganske så tørt. Har ofte slitte tupper som deler seg, derfor klipper jeg det ganske ofte..

Noen tips til en god shampoo til mitt hår?

Bruker Kerastaste Bain satin no. 3 nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shampo er veldig individuelt, men jeg elsker Redken All Soft kombinert med Redken Anti-Snap leave in til mitt lange hår.

Håret mitt holder seg sunt og friskt, lite slitte tupper.

Skrevet

En god hårkur er nok det aller lureste, All Soft Heavy Cream skal være super mot tørt hår.

Skrevet

All Soft Heavy Cream er veldig god. Jeg bruker den et par ganger i måneden.

Gjest Gjest Tuppelure
Skrevet

Jeg DIGGER Tigi Oatmeal and Honey shampoo og balsam. De funker strålende på mitt hår (har ganske fint og tynt hår, pluss at det er blekede striper i det). Dessuten lukter de kjempegodt!

Bruker også den kuren som flere andre har anbefalt, Redken All Soft. Bruker den et par ganger i uka. Den ER veldig bra, synes jeg! :)

Skrevet

Jeg har brukt all soft serien fra redken og har fortsatt kuren, bra serie men følte for og bytte og skifta da til kerastase..

Må liksom alltid prøve noe nytt :)

Tror alltid at det er noe bedre der ute... :roll:

Joico k pack da, er det en bra serie, eller er det mer for "ødelagt" hår?

Skrevet
Jeg DIGGER Tigi Oatmeal and Honey shampoo og balsam. De funker strålende på mitt hår (har ganske fint og tynt hår, pluss at det er blekede striper i det). Dessuten lukter de kjempegodt!

Jeg synes den lukter forferdelig - mptte gi den bort etter å ha brukt 1/3 for da klarte jeg ikke mer.

Bare anbefaler deg å gå å lukte på den i en frisørsalong før du kjøper den. Meget spesiell lukt.

Skrevet

Joico k pack da, er det en bra serie, eller er det mer for "ødelagt" hår?

K-Pak er for slitt/ødelagt hår, og inneholder masse proteiner, men veldig lite fuktighet. Brukt på et hår som først og fremst er tørt, kan den gjøre håret enda tørrere.

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg varierer mellom All Soft og Oatmeal&Honey, har tjukt hår med litt striper i som rekker et stykke under skuldrene. I tillegg bruker jeg All Soft Heavy Cream hårkur og Leave-in skummet til Joico i K-pak for å beskytte håret. Alt kan anbefales på det sterkeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...