Gå til innhold

Har tapt alle pengene til samboer på opsjoner og aksjer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har greid å tape alle pengene mine og samboers, først på aksjer, så opsjoner. Rundt 500 000 kroner, sidan jeg lånte opp på både hus og bil.

Hvordan si dette til samboer? Hun er veldig hissig, så jeg vurderer å heller handle på kredittkort, enn å fortelle noe.

Hva råder dere meg?

Anonymkode: 0307e...fa7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To ting, ikke vedd mot markedet.

Og om du ikke kan finne dei 500k på enkelt vis så er det å være ærlig som er lurt

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har greid å tape alle pengene mine og samboers, først på aksjer, så opsjoner. Rundt 500 000 kroner, sidan jeg lånte opp på både hus og bil.

Hvordan si dette til samboer? Hun er veldig hissig, så jeg vurderer å heller handle på kredittkort, enn å fortelle noe.

Hva råder dere meg?

Om dette ikke er troll høres det ut som du kommer til å miste samboer også i tillegg. 

Anonymkode: 1a5c2...80f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Om dette ikke er troll høres det ut som du kommer til å miste samboer også i tillegg. 

Tror ikke jeg, fordi jeg kan spare opp 500 000 kroner på 2 år. Så total krise er det ikke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror ikke jeg, fordi jeg kan spare opp 500 000 kroner på 2 år. Så total krise er det ikke.

Uten risiko da regner jeg med? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva så? Da kunne dere hatt 1 million om 2 år, men pga gamblingproblemet ditt har dere bare 0,5 million om 2 år. Du trenger hjelp.

Anonymkode: 1cd61...9e0

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerangrep. 

- Matas, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Mista 60 tusen på aksjer selv. Ikke driv med det om du ikke har peiling. 

Anonymkode: 42aac...36c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva råder dere meg?

Amatører som driver med opsjoner? Jeg råder deg til å trolle bedre..🙈

AnonymBruker
Skrevet

du burde aldri, aldri, aldri satse penger på hverken aksje-markedet, eller på gambling, med mindre dette faktisk er penger som du har råd til å miste.      

Anonymkode: d1850...400

• Liker 1
Skrevet

Om du har stjålet partneren din sine penger og «spilt» de vekk på aksje, så er vel første steg og innse at du har et problem? Kontakt en psykolog som kan hjelpe deg, da viser du også til partneren din at du forstår det du har gjort er alvorlig. 

Ikke prøv og fortelle henne at det ikke er så farlig at du har tatt pengene hennes! Det handler ikke bare om pengene du har brutt tilliten hennes totalt, skal du bygge den opp på ny må du starte med å ta ansvar for det du har gjort.

Kommentaren om kredit kort får meg til å tro at du troller, men jeg svarer uansett.  Det hjelper ikke og pisse i boksa for å holde seg varm og det hjelper ikke og låne penger for å bli rikk. Hver dag hvor du ikke er ærlig med partneren din, er en dag hvor du velger å bedra og svindle henne. Det er kanskje ikke lett og gjøre det riktige i dag men det vill bare bli vanskeligere hvor lenger du venter. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.1.2022 den 17.27):

Hva råder dere meg?

Har hun skrevet under på dette??

Anonymkode: bf441...2e6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror dette er tull, men samtidig er det realiteten til mange partnere. 

Å miste hus og hjem, og mulighet til å få lån senere pga stor gjeld/trekk. Og når dette skjer pga din partners økonomiske utroskap, huff... 

Samtidig som mange tar livet sitt fordi de har rotet vekk penger. 

Ikke noe å tulle med i grunn

Anonymkode: fa0e3...9b5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror dette er tull, men samtidig er det realiteten til mange partnere. 

Å miste hus og hjem, og mulighet til å få lån senere pga stor gjeld/trekk. Og når dette skjer pga din partners økonomiske utroskap, huff... 

Samtidig som mange tar livet sitt fordi de har rotet vekk penger. 

Ikke noe å tulle med i grunn

Anonymkode: fa0e3...9b5

Enig! Jeg bor med en som har rotet det til å vi får ikke lån sammen til et husprosjekt vi er i gang med😔 Jeg har ikke signert på noe heldigvis, men ddt går over meg også!

Anonymkode: bf441...2e6

Skrevet

Hvordan går man frem for å øke belåningsgraden på bil?

AnonymBruker
Skrevet

Opsjoner i 2021/2022? Friskt!

Problemet er vel ikke at samboeren din er hissig. Men hvis du kan spare opp 1/2 mill på 2 år så ville jeg gått for det. Og steng ned børsen. Man skal aldri spille for mer enn man har råd til å tape.

Anonymkode: a4759...413

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...