Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #1 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hei alle sammen. Jeg har en mor som er 63 år og singel. Vi lurer veldig på om det finnes noen singelklubber der hun kan melde seg inn og kansje treffe en hyggelig mann eller nye venninder. Jeg har hørt om jomfrureiser og Carpe Diem, men der det noen av dere som vet om andre? Takker for alle forslag Hilsen en som ønsker at moren sin blir litt mer sosial. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest martha Skrevet 10. august 2009 #2 Del Skrevet 10. august 2009 Hei alle sammen. Jeg har en mor som er 63 år og singel. Vi lurer veldig på om det finnes noen singelklubber der hun kan melde seg inn og kansje treffe en hyggelig mann eller nye venninder. Jeg har hørt om jomfrureiser og Carpe Diem, men der det noen av dere som vet om andre? Takker for alle forslag Hilsen en som ønsker at moren sin blir litt mer sosial. se under singelklubber . Papillon,treff,askeladden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå