Gå til innhold

Kontakte en jeg nettopp har møtt for sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på en fest i julen med bl.a. en mann som jeg ikke har møtt før men som er en bekjent av noen av mine venner. Vi ble begge ganske fulle og endte opp med å kline litt på slutten av kvelden da han skulle dra. Han var tydelig kåt og klar for noe mer, men jeg sa nei.

I ettertid har jeg ikke klart å slutte å tenke på ham, og jeg kjenner at jeg har utrolig lyst å ha sex med ham. Han er ikke min type sånn ellers, så jeg ser ikke for meg noe mer enn sex, men nå klarer jeg altså ikke å slutte å fantasere om ham.

Jeg vet det er 2022, kvinnefrigjøring, osv. men det sitter virkelig langt inne å bare sende en melding og spør om vi skal ha sex. For det første er jeg redd for hva han vil tenke, og for det andre er jeg redd for om våre felles venner skulle få vite noe. Er også redd for at det ville blitt fryktelig kleint om han plutselig bare dukket opp på døren 🙈 og ikke minst hvis han skulle takke nei!

Så, hvordan kan jeg gå frem på en minst mulig desperat og klein måte for å ta insj til sex? Og uten å gi han inntrykk av at jeg ønsker noe mer? Og hvordan hadde dere menn reagert på dette? Til opplysning er vi begge voksne (30+) og single, og vi kommer nok ikke til å møtes på fest igjen med det første.

Anonymkode: 33318...0c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan invitere han hjem til deg på et litt sent tidspunkt. Ville ikke spurt direkte om sex på melding

Anonymkode: b8e06...450

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Uansett hva jeg hadde svart ville jeg blitt glad og smigret over spørsmålet. 

Hadde jeg -av en eller annen grunn- takket nei, ville jeg forsikret deg om at ingen kom noen sinne til å få vite om forespørselen.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du kan invitere han hjem til deg på et litt sent tidspunkt. Ville ikke spurt direkte om sex på melding

Anonymkode: b8e06...450

Hva er problemet med det? Menn setter jo pris på at man bare kutter ut fluffet i forkant. 

Anonymkode: 01d3c...8dc

AnonymBruker
Skrevet

Du overtenker. Bare si at du har tenkt litt på det, og kan tenke deg å møte ham, hvis han fremdeles har lyst.  Så kan du jo utdype det etterpå.  

Anonymkode: 0767f...6a8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi ble begge ganske fulle og endte opp med å kline litt på slutten av kvelden da han skulle dra. Han var tydelig kåt og klar for noe mer, men jeg sa nei.

Så, hvordan kan jeg gå frem på en minst mulig desperat og klein måte for å ta insj til sex? Og uten å gi han inntrykk av at jeg ønsker noe mer? Og hvordan hadde dere menn reagert på dette? 

Altså det går an å spørre rett ut i en melding også, men som regel er det mer safe å bare invitere til noe alkoholholdig drikke hos deg selv. Ut i fra det første du skriver her, så takker han mest sannsynligvis ja uansett, men du beholder litt den kleine spenningen om du ikke skriver det rett ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Inviter na på eit flass vin elns på kvelden, resten går sikkert av seg selv! Lykke til og enjoy🙃

Anonymkode: 8f3c1...c0b

Skrevet

Det hadde jeg nok bare spurt rett ut om altså. Typ angrer litt på at det ikke ble noe action etter festen og om det kanskje er aktuelt likevel? Er vell ikke stengt farlig 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Ingen med sosiale antenner spør en person man bare har møtt en gang rett ut om sex. Kvinnefrigjøring har ikke noe med å miste sosiale antenner. 

Du kan gjøre som alle andre normale folk gjør, skrive godt nytt år og takk for sist og spørre om han kunne tenke seg å treffes en dag. 

Anonymkode: de15d...dcb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg var på en fest i julen med bl.a. en mann som jeg ikke har møtt før men som er en bekjent av noen av mine venner. Vi ble begge ganske fulle og endte opp med å kline litt på slutten av kvelden da han skulle dra. Han var tydelig kåt og klar for noe mer, men jeg sa nei.

I ettertid har jeg ikke klart å slutte å tenke på ham, og jeg kjenner at jeg har utrolig lyst å ha sex med ham. Han er ikke min type sånn ellers, så jeg ser ikke for meg noe mer enn sex, men nå klarer jeg altså ikke å slutte å fantasere om ham.

Jeg vet det er 2022, kvinnefrigjøring, osv. men det sitter virkelig langt inne å bare sende en melding og spør om vi skal ha sex. For det første er jeg redd for hva han vil tenke, og for det andre er jeg redd for om våre felles venner skulle få vite noe. Er også redd for at det ville blitt fryktelig kleint om han plutselig bare dukket opp på døren 🙈 og ikke minst hvis han skulle takke nei!

Så, hvordan kan jeg gå frem på en minst mulig desperat og klein måte for å ta insj til sex? Og uten å gi han inntrykk av at jeg ønsker noe mer? Og hvordan hadde dere menn reagert på dette? Til opplysning er vi begge voksne (30+) og single, og vi kommer nok ikke til å møtes på fest igjen med det første.

Inviter på kaffe eller et glass vin du...å invitere til sex skaper nok mer prestasjonspress enn dere trenger...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva er problemet med det? Menn setter jo pris på at man bare kutter ut fluffet i forkant. 

Anonymkode: 01d3c...8dc

Høres ikke ut som du er mann selv. Det gir bedre inntrykk å vise at man har sosiale antenner. Du vil nok ofte få et ja ved å være så direkte også altså, men det beste er nok bare å spørre om de skal møtes og ta opp tråden. Det er jo tydelig nok. 

Anonymkode: 764c3...1d1

AnonymBruker
Skrevet
Crazydoglady skrev (13 timer siden):

Det hadde jeg nok bare spurt rett ut om altså. Typ angrer litt på at det ikke ble noe action etter festen og om det kanskje er aktuelt likevel? Er vell ikke stengt farlig 🙂

Rart at det er kvinnene som tror man skal være så direkte som mulig. Det stemmer ikke for meg, og tydeligvis ikke for flere av de andre mennene som har svart heller. Mye bedre å bare be om å møtes enn å skrive om sex eller action i melding. 

Anonymkode: 764c3...1d1

Gjest Lars1009
Skrevet

Er han singel? Bare å kjøre på. Han svarer nok ja. Hvis ikke, hva så?

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ta kontakt og si du vil treffes. Høres ut som han vil nøyaktig det samme som deg. Møt han så skjer det nok av seg selv. Vært i lignende situasjon og angret ikke på at jeg tok kontakt han tok initiativet derfra.

Anonymkode: 85719...ca0

AnonymBruker
Skrevet

Mann her. 

Kjør på. 

Vil anbefale å ta kontakt med han, snakke om at du hadde det hyggelig, og litt sånn small talk. Så kan du prøve å slå over til mer flørtende tone, og se hvordan han reagerer. Virker han entusiastisk, så bare ta det hakket videre - og hør om han vil treffes...han tar vel hintet da. Når dere møtes, så kan du bare være så frempå som du vil, men sjekk uansett kroppsspråk, og spør om du er usikker 🙂 

Anonymkode: 3a59f...466

AnonymBruker
Skrevet

Men det også like digg med damer som er rett på sak, og ikke går rundt grøten. Nå har jo dere allerede klint osv., så ting er jo på sett og vis tilrettelagt til noe mer. 

Anonymkode: 3a59f...466

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spurt om bare sex også, du har jo fin anledning her til å spinne videre på at det var hyggelig sist og synd man ikke fikk fullført eller noe sånt. Bare å åpne med takk for sist og så drar man det videre til en mer flørtende og seksuell tone.

Så inviterer du han til deg ganske sent på kvelden og åpner en flaske vin.

Det siste holder egentlig, du trenger ikke forklare at det er sex det er snakk om. 

Men jeg synes det er hyggelig med litt sms-forspill jeg da.

Anonymkode: 5cc9e...e3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...