AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 Mannen så på catwalk av damer som gikk frem og tilbake.og lette etter generelt video å runke på YouTube. Det har skjedd 3 tilfeller da han har vært sur. Han mener han ikke ble kåt på dem, og kun fantaserte. Og fantasien som tente han. han fantaserte jeg gikk også pulte han meg. Han sverget på koranen. Kan det stemme? Anonymkode: 87bea...1a1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Ikke kåt, men fantaserte? Er ikke det samme ting? Anonymkode: af7a6...749 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke kåt, men fantaserte? Er ikke det samme ting? Anonymkode: af7a6...749 Han sa han Fantaserte om at jeg gikk og han pulte meg. Han ble ikke kåt av kroppen til damene, eller på damene. Men det ga han mer bedre fantasi Anonymkode: 87bea...1a1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 Menn er mye mer visuelle enn damer. Vi ser ikke på bilder av mannerumper, og syns det er fantastisk flott 😅 En mann vil alltid se på damer. Kunsten er å gjøre det diskre, og over nett, alene.... Anonymkode: af7a6...749
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han sa han Fantaserte om at jeg gikk og han pulte meg. Han ble ikke kåt av kroppen til damene, eller på damene. Men det ga han mer bedre fantasi Anonymkode: 87bea...1a1 For noe tull. Selvfølgelig sier han det. Anonymkode: 81c1f...4b7
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #6 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han sa han Fantaserte om at jeg gikk og han pulte meg. Han ble ikke kåt av kroppen til damene, eller på damene. Men det ga han mer bedre fantasi Anonymkode: 87bea...1a1 "Jeg så på de, men tenkte på deg" Ja særlig 😛 Anonymkode: af7a6...749
BobbySocks Skrevet 3. januar 2022 #7 Skrevet 3. januar 2022 Herregud, la nå mannen få se på damer når han runker. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #8 Skrevet 3. januar 2022 Denne catwalkfantasien må være noe som går ....inspirert av lignende tråd ? Anonymkode: b7b99...12d
StovnerJune Skrevet 3. januar 2022 #9 Skrevet 3. januar 2022 Jeg stusser litt over mengden tråder over en fyr som visstnok blir kåt av se på damer på catwalken. Kanskje ikke så rart, siden de er kledd opp for å se mest mulig sexy ut... Skal sies om at dette er det eneste man ser på, så er man ganske uskyldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå