Gå til innhold

Er det vanlig for en jente på 19 å ikke tenke så mye på sex…?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

😰

Anonymkode: 9d773...ed1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri engang kysset en gutt, så vet liksom ikke hvordan jeg vil reagere hvis jeg er i nærkontakt med en, om jeg har lyst på sex eller ikke. Også vet jeg ikke om jeg ville ha fått plass til en penis, føler det er umulig å få inn mer enn to fingre… bekymrer meg for så mye greier rundt sex, men vil ikke at det skal være noe unormalt med meg. Vil bare ha et vanlig forhold i fremtiden:(

AnonymBruker
Skrevet

:(

AnonymBruker
Skrevet

Ja,

Anonymkode: 4796e...7ca

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det ER vanskelig å dytte inn mer til vanlig. Det er ikke ett stort hull der.

Ei venninne av meg klarer ikke bruke tampnger, får de ikke inn. Men hun klarer ha sex med kjæresten :) Blir en annen setting.

Menn går jo ikke rundt med hard penis til vanlig de heller 😛

Møter du rette gutten, vil du merke det :)

Anonymkode: 752aa...3f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja,

Anonymkode: 4796e...7ca

Er det sant?😶❤️ Kan du utdype?❤️❤️🙏

AnonymBruker
Skrevet

Er redd jeg ikke kommer til å være seksuelt tiltrukket av min fremtidige kjæreste siden jeg ikke føler jeg kan velge av øverste hylle… hehe. Vil bare ha en støttende og snill gutt/mann i fremtiden, men føler jeg konstant bærer på tunge bekymringer om at et eller annet er galt med meg sånn at jeg ikke fungerer seksuelt, at jeg er aseksuell eller har vaginisme eller noe, men kan jo ikke vite om det er riktig eller ikke før jeg faktisk får kjæreste, og klarer ikke å forestille meg selv ha kjæreste før om mange år, men vil ikke være jomfru og redd for sex så lenge heller😶 

Er det «vanlig» at jenter ikke har så høy sexlyst eller at man blir mer interessert i sex når man blir eldre? Føler meg fortsatt som et barn egentlig, kan ikke forestille meg selv ha sex, selv om jeg er 19 og føler alle andre gjør det

AnonymBruker
Skrevet

Føler jeg stresser over det hver dag, skulle ønske jeg bare kunne la være å tenke på det…

AnonymBruker
Skrevet

Føler jeg tar sorgene på forskudd uten å vite hvordan det ville ha vært når jeg blir litt eldre og møter en kjæreste jeg har nærkontakt med, men klarer ikke å bare slutte å tenke på det og bekymre meg…

Skrevet

"ikke så mye" hvor mye er det da?
Hvem måler du deg mot? 
Jeg vil tro at som så mye annet, så varierer også interessen for sex. Hva som er "normal" mengde med sex tanker aner jeg ikke..
Et bedre spørsmål er vel: Plager dette deg, eller har du det egentlig helt fint i hverdagen? 

AnonymBruker
Skrevet
K.B. skrev (2 minutter siden):

"ikke så mye" hvor mye er det da?
Hvem måler du deg mot? 
Jeg vil tro at som så mye annet, så varierer også interessen for sex. Hva som er "normal" mengde med sex tanker aner jeg ikke..
Et bedre spørsmål er vel: Plager dette deg, eller har du det egentlig helt fint i hverdagen? 

Eneste som plager meg er bekymringene om at jeg er unormal eller at jeg ikke kan fungere seksuelt og få kjæreste i fremtiden…

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eneste som plager meg er bekymringene om at jeg er unormal eller at jeg ikke kan fungere seksuelt og få kjæreste i fremtiden…

Snakk med en fagperson, få en objektiv vurdering, mest sannsynligvis, så trenger du ikke bruke mer tid på dette :) 

AnonymBruker
Skrevet
K.B. skrev (Akkurat nå):

Snakk med en fagperson, få en objektiv vurdering, mest sannsynligvis, så trenger du ikke bruke mer tid på dette :) 

Fagperson?😶 

AnonymBruker
Skrevet

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fagperson?😶 

Lege, sykepleier, sexolog osv.

AnonymBruker
Skrevet
K.B. skrev (3 minutter siden):

Lege, sykepleier, sexolog osv.

Det er flaut🥺

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Har aldri engang kysset en gutt, så vet liksom ikke hvordan jeg vil reagere hvis jeg er i nærkontakt med en, om jeg har lyst på sex eller ikke. Også vet jeg ikke om jeg ville ha fått plass til en penis, føler det er umulig å få inn mer enn to fingre… bekymrer meg for så mye greier rundt sex, men vil ikke at det skal være noe unormalt med meg. Vil bare ha et vanlig forhold i fremtiden:(

😂😂..Det du skriver tror jeg er helt normalt alt sammen...Og du kan slutte å bekymre deg med en gang...

Du har 8000 menneskeformødre som alle klarte å bli pult og føde minst et barn......før det igjen 2 millioner formødre som var primater og klarte det samme ....og det stopper neppe med deg! 😂

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (1 minutt siden):

😂😂..Det du skriver tror jeg er helt normalt alt sammen...Og du kan slutte å bekymre deg med en gang...

Du har 8000 menneskeformødre som alle klarte å bli pult og føde minst et barn......før det igjen 2 millioner formødre som var primater og klarte det samme ....og det stopper neppe med deg! 😂

Tusen takk, det hjalp🥺❤️🙏 

AnonymBruker
Skrevet

I tillegg vil jeg ikke begynne med p-piller før jeg er i et forhold, og er redd for å bli gravid med bare kondom🥺

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er flaut🥺

Det er vel en liten pris å betale for å finne ut av dette. Du er voksen, bare å venne seg til at du må fortelle helsepersonell om helseproblemer eller bekymringer du har. Hvordan tenker du å håndtere å gå til f.eks. gynekolog? Som for øvrig kanskje kunne vært greit å ha denne samtalen med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...