AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Del Skrevet 3. januar 2022 36 år. Startet da jeg var 34, nesten 35. Fikk positiv test i 2020, men mistet for ett år siden. Har ikke skjedd noe siden. Får nedturer hver måned. Denne gangen var det ekstra vondt fordi jeg trodde det endelig var min tur. Jeg har regelmessig mens og fine prøver. Det samme gjelder mannen min. Jeg er så sliten nå. Jeg var på 19 dpo, dag 31 av syklus og ingen mens hadde dukket opp. Har syklus på 28 dager normalt sett. Jeg var så spent, men mensen kom! Grunnen til mitt falske håp var crinone. Jeg spotter hver måned, en uke før mens og velger selv å ta den dritten, men gyn mener det er unødvendig siden endometrium er tykt og fint. Det blir å velge pest eller kolera. Jeg er rådløs og gjør alt jeg kan. Jeg hater eksen min i dag. Han tok mine beste år, men alt var løgn og bedrageri. Han manipulerte meg, utsatte meg for farlige situasjoner og drev stort sett bak ryggen på meg med løgn, utroskap og dritt. På nyttårsfaten var han frekk nok til å sende et bilde jeg tok av han hvor han holder barnet til sin søster på 9 måneder med " Dette tok du av meg, jenta mi for 6 år siden" Forrige gang han dukket opp som troll fra eske snakket han om drømmen han hadde av meg som gravid og at han kjørte meg for å føde. Han er et skamløst og manipulerende svin som ødela så mye. Normalt sett ofrer jeg han ikke en tanke og hadde i grunn tilgitt, men på dager som dette tenker jeg mye og vet at hans grusomme personlighetsforstyrrelse er årsaken til at jeg er der jeg er. Han lot meg aldri slippe løs, og årene gikk med løfter, bløff og manipulasjon. Jeg husket gliset hans i det han sa " Barn, hah, nei! Det et uaktuelt nå" mens han året før hadde sagt vi skulle få vakre barn. Er så irritert i dag. Får så angst når tiden snart renner ut og vi må over i ivf. Jeg kunne klandret meg selv, men for de som kjenner slike mennesker, vet at de er ekstremt gode til å manipulere. Det tok lang tid å forstå mekanismene i forholdet og få nok krefter til å bryte. Alt jeg vil er å se en positiv test. Jeg vil så gjerne at historien får en lykkelig slutt Anonymkode: b7d31...3a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Del Skrevet 3. januar 2022 Har du partner i dag da? I og med at du ønsker positiv test ... Det var litt vanskelig å forstå innlegget ditt helt og fullt, men forstår at du er frustrert og lei Anonymkode: 24fe3...41e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 3. januar 2022 #3 Del Skrevet 3. januar 2022 En ting.. blokk eksen. Hva i all verden fører det for noe godt med seg å gå rundt å være sint for noe som er over? Blokk han og gå videre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Del Skrevet 3. januar 2022 Ignorer eksen, og fokuser heller på fremtiden med nåværende partner og forhåpentligvis et barn om ikke altfor lenge. 😊 Anonymkode: d6369...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #5 Del Skrevet 4. januar 2022 Du har god tid fortsatt. Slapp av. 😊 Anonymkode: 80ddd...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 5. januar 2022 #6 Del Skrevet 5. januar 2022 Du sliter med å bli gravid, med din nåværende kjæreste. Og løsningen du bruker for deg selv, er å skylde og irritere deg over tidligere kjæreste? 😳 Det er bare ikke logisk engang. Du må jo bare være glad at du ikke klarte å få barn sammen med ham, ellers så ville han aldri vært ute av livet ditt - du måtte jo samarbeide med ham om barna i liten evighet. Så den delen kan du bare glemme. Som andre sa, fokuserer heller på her og nå. Eksen din har ingenting med det, og hvis han var så ille, bør du bare være glad at du kom deg unna. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå