AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Del Skrevet 3. januar 2022 Hei Gjelder dette spørsmålet blødninger fra oppi livmoren, eller vil de ha et ja om det bare var fra rift etter sex også? Regner med det er det første, men greit å svare korrekt på skjema! Tør ikke ringe og spørre, hadde et annet spørsmål i sted, og de virket oppgitte og lo litt av meg, så da spør jeg heller her. Anonymkode: 65b5a...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipyros Skrevet 3. januar 2022 #2 Del Skrevet 3. januar 2022 Hvis du er 100% sikker på at det er et rift så svarer du nei. Hvis det er noen som helst mulighet for at det kan komme fra livmorhals/livmor så svarer du ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Del Skrevet 3. januar 2022 Takk, 100% sikker på rift. Det gjelder første trimester iallfall. Hadde en liten igår med oransjaktig blod, tok opp med jordmor i dag, og hun mente så lenge det ikke var rødt og mensenmengder, var det kun fra blodårene i livmorhalsen som strakk seg. Er i uke 36, så det var normalt nå sa hun. Fortsatt nei på spørsmålet? Anonymkode: 65b5a...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Del Skrevet 3. januar 2022 Enda et spørsmål 😅 Har du røykt i svangerskapet? Jeg røykte jo daglig før jeg sluttet før første svangerskap i 2017, men aldri før dette andre. Da sier jeg nei nå, eller? Anonymkode: 65b5a...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipyros Skrevet 3. januar 2022 #5 Del Skrevet 3. januar 2022 Da sier du nei ja. Det gjelder kun fra positiv test og frem til nå 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #6 Del Skrevet 3. januar 2022 Ok tusen takk for hjelpa, da får jeg sendt det inn nå, bedre sent enn aldri (sto jo uke 28, men jeg fikk aldri skjema på OUL som jeg skulle, så det har gått rett i glemmeboka fram til jeg nevnte det for jm i dag!) Da var det bare å pakke bagen så kan babyen bare melde seg Helst om 4 uker da! Anonymkode: 65b5a...4e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipyros Skrevet 3. januar 2022 #7 Del Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk, 100% sikker på rift. Det gjelder første trimester iallfall. Hadde en liten igår med oransjaktig blod, tok opp med jordmor i dag, og hun mente så lenge det ikke var rødt og mensenmengder, var det kun fra blodårene i livmorhalsen som strakk seg. Er i uke 36, så det var normalt nå sa hun. Fortsatt nei på spørsmålet? Anonymkode: 65b5a...4e3 Jeg hadde nok svart nei så lenge det ikke var "friskt blod" som man kaller det, og jordmor har sagt det ikke er noe å bekymre seg for. Lykke til med innspurten 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #8 Del Skrevet 3. januar 2022 Tusen takk ^^ Anonymkode: 65b5a...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå