Gå til innhold

Fikk tinder igår og overrasket over responsen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Endelig fikk jeg knotet meg inn der. 

Men er helt overveldet over responsen. Hvor mye får dere? Litt fjortis som til å være 33år gammel. Men kanskje nettopp alderen trekker litt. 

Fra igår kveld og til nå har jeg 1899 likes. På en halv time fikk jeg 34 likes, erdet helt normalt ? Man rekker nesten ikke å skekke gjennom. Ingen puppe/kroppsbilder. Kan jeg ta dette seriøst? 

Anonymkode: 75a3b...4c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn flest sveiper alle kvinner til høyre og gir alle likes. Jeg er stygg og kjempe populær på tinder 😅

Anonymkode: 28469...eaf

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Menn flest sveiper alle kvinner til høyre og gir alle likes. Jeg er stygg og kjempe populær på tinder 😅

Tuller du, liker man ved å sveipe til høyre? 

Da har jeg liker mange. 😜

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan kan du si at du er stygg? Du har jo gode kvaliteter du også som andre ikke har. Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Endelig fikk jeg knotet meg inn der. 

Men er helt overveldet over responsen. Hvor mye får dere? Litt fjortis som til å være 33år gammel. Men kanskje nettopp alderen trekker litt. 

Fra igår kveld og til nå har jeg 1899 likes. På en halv time fikk jeg 34 likes, erdet helt normalt ? Man rekker nesten ikke å skekke gjennom. Ingen puppe/kroppsbilder. Kan jeg ta dette seriøst? 

Dette er tinderopplevelsen til de fleste kvinner. 

Du hadde hatt en helt annen opplevelse som mann på tinder. Da snakker vi 34 likes på en måned. 

Anonymkode: bbf95...e85

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, normalt som kvinne. Fikk samme som endel eldre. Veldig påkledde selfies bare.

Men mange menn bare sier ja til alt, så du må nesten ta jobben med sorteringa.

Anonymkode: d112a...b16

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har lest det her inne før, at menn swiper til høyre for alt 😄

(Ikke at jeg ikke tror du er attraktiv altså ❤️)

Anonymkode: 5f854...4d0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er tinderopplevelsen til de fleste kvinner. 

Du hadde hatt en helt annen opplevelse som mann på tinder. Da snakker vi 34 likes på en måned. 

Tja, er du trent, 195, kjekk med bra jobb, så får du mye mer.

Så det kommer ann på mannen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt at noen kvinner velger Tinder gold, for å kunne vises bare for de man har sveipet høyre på. Tusenvis gjør sikkert noe med egoet til å begynne med,  men er på sikt uhåndterlig. 

Anonymkode: 7495b...69f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Men er helt overveldet over responsen.

Det er slik det er å være kvinne og ha puls på Tinder. Kvinner uten puls får 5% mindre likes.

Anonymkode: fc466...d8b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt at noen kvinner velger Tinder gold, for å kunne vises bare for de man har sveipet høyre på. Tusenvis gjør sikkert noe med egoet til å begynne med,  men er på sikt uhåndterlig. 

Jeg skjønner ikke, jeg betalte for en mnd for å kunne se hvem som liket. Men liker man om man sveiper til høyre?

Jeg sveiper til høyre for å få bort personen. Lettere enn å trykke på kryss. Tar hjerte på de "få" jeg liker visuelt. Men for meg betyr det så mye mer enn bare å se et bilde. Personligheten har å mye å si for meg. Har vært borti litt av hvert. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke fullt så høy, normalt utseende, og skriver ingenting om yrke, utdanning, interesser i bioen. Ingen av bildene signaliserer materiell eller sosial status. 

Er jeg på Østlandet renner det fort inn 30 i døgnet.  Er det kun pga min aldersklasse? M50

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke, jeg betalte for en mnd for å kunne se hvem som liket. Men liker man om man sveiper til høyre?

Jeg sveiper til høyre for å få bort personen. Lettere enn å trykke på kryss. Tar hjerte på de "få" jeg liker visuelt. Men for meg betyr det så mye mer enn bare å se et bilde. Personligheten har å mye å si for meg. Har vært borti litt av hvert. 

TS

Tuller du? Kryss er likt med venstresveip, hjerte er likt med høyresveip.  Du får en liste over hvilke ekstra funksjoner du får som betalende. Sett deg inn i den. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er ikke fullt så høy, normalt utseende, og skriver ingenting om yrke, utdanning, interesser i bioen. Ingen av bildene signaliserer materiell eller sosial status. 

Er jeg på Østlandet renner det fort inn 30 i døgnet.  Er det kun pga min aldersklasse? M50

Kjenner ingen så gamle på Tinder, men ene eksen min fikk 140 ene kvelden som mann.

Om du er mann på 50, uten info, betyr vel det "her for å pule" Så tiltrekker vel noen der da? Og feilsveip

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kjenner ingen så gamle på Tinder, men ene eksen min fikk 140 ene kvelden som mann.

Om du er mann på 50, uten info, betyr vel det "her for å pule" Så tiltrekker vel noen der da? Og feilsveip

Ts her, joda det finnes. Jeg fikk senest igår like fra 2 menn på 62 og handre var 61år. De kunne vært min far. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har bare ligget med én kvinne fra Tinder, da var det hun som ikke hadde bio, mens jeg hadde det. Med tanke på hva kvinner 40+ ønsker, så burde jeg fått adskillig flere likes om jeg skrev at jeg er superseriøs, men slik funker det ikke.  

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts her, joda det finnes. Jeg fikk senest igår like fra 2 menn på 62 og handre var 61år. De kunne vært min far. 

Det hadde vært morsomt å se statistikk på antall vs alder. Tinder er kjent for å ha fra 3-5 ganger så mange menn som kvinner. Antall kvinner 40-60år er høyt, men aner ikke hvor vi menn ligger an i disse årsklassene.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sant, men du kan uansett ikke sammenligne den gjennomsnittlige mann med den gjennomsnittlige kvinne. Isåfall burde dere forsøke å opprette en mannlig profil og kjenne på det. Det var det en kvinne som prøvde på og ble deprimert av forsøket. 

Jeg tenker selv om du er en hunk på tinder vil fortsatt en gjennomsnittlig kvinne få flere likes bare i kraft av å være kvinne. Menn sveiper på noe sånt som 46%, kvinner i underkant av 14%. 

Jeg kom også over denne: "Men outnumber women on Tinder by almost nine to one". 

Dette kan jo si noe om den voldsomme responsen kvinner får på tinder. 

Dette i sum gjør tinder til en likesfest for kvinner, mens for menn er det ganske kjedelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Å være kvinne på tinder er som å være barn i en godteributikk, å være mann på tinder er som å være på jobbsøk hvor man til tider får null respons! Og hvis man får respons, så er det sjeldent den "jobben" man er særlig interessert i!

Anonymkode: 06088...83c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Å være kvinne på tinder er som å være barn i en godteributikk, å være mann på tinder er som å være på jobbsøk hvor man til tider får null respons! Og hvis man får respons, så er det sjeldent den "jobben" man er særlig interessert i!

Anonymkode: 06088...83c

Ja ikke sant....

Er ikke populær, men når ei liker deg, nei da er hun ikke pen nok ;)

AnonymBruker
Skrevet

Superkjedelig på Tinder som kvinne og.

Alt for mye å bla gjennom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...