PhilosopherSe7en Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 Vil ha skikkelig skjærebrett og skal bytte ut de jeg har. Har funnet to sett jeg vurderer, plast eller bambus eller vel forskjellen. Index Bambus Index Plast Noen klare anbefalinger fra dere?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Personlig liker jeg å kunne vaske skjærebrett i oppvaskmaskin, det kan en ikke med de i bambus Anonymkode: d76ec...385
PhilosopherSe7en Skrevet 3. januar 2022 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2022 Oppvaskemaskinen går hver 2-3 dag, skjærebrett brukes daglig. Må i så fall ha flere brett til kjøtt og grønnsaker om en skal bruke oppvaskemaskinen til brettene. Har alltid hatt plast tidligere, men det sliter på knivene mye mer enn tre.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 Jeg hadde valgt bambus. Ja, plast kan vaskes i oppvaskmaskinen, men slitte plastfjøler er bakteriefeller på en helt annen måte enn slitte fjeler av tre/bambus. Tre/bambus kan dessuten pusses, det kan ikke plast. Og skal jeg kjøpe fjeler til 900 kroner har jeg jaggu tenkt å ha dem en stund. Ellers er jeg generelt veldig lite begeistret for Joseph Joseph. De har masse ting som ser fryktelig lure og praktiske ut, men dessverre ikke funker i den virkelige verden. Men de bambusfjelene ser jeg ikke helt hvordan kan slå feil, og de er pene også. Anonymkode: ecaf5...56d
PhilosopherSe7en Skrevet 3. januar 2022 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2022 Ja jeg har litt ting fra Joseph Joseph jeg også, og må si meg enig med deg. Det er ikke et merke jeg har noe forhold til, og tenker at på skjærebrett + stativ så kan de vel ikke klare å gjøre så mye galt. Viktig at det er stort nok, gjerne litt tyngde i så det ligger stabilt. Blir det plast så blir det nok ett langt billigere sett enn det fra Joseph Joseph, men i tre med stativ er det ikke så stort utvalg.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #6 Skrevet 3. januar 2022 Jeg velger alltid naturprodukter når det er mulig. Plast er skadelig for oss og miljøet. Anonymkode: 391ca...93e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #7 Skrevet 4. januar 2022 Plast ødelegger knivene, gå for bambus😊 Anonymkode: 16994...be3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #8 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 3.1.2022 den 23.17): Ellers er jeg generelt veldig lite begeistret for Joseph Joseph. De har masse ting som ser fryktelig lure og praktiske ut, men dessverre ikke funker i den virkelige verden. Anonymkode: ecaf5...56d Jeg kunne ikke vært mer enig enn i akkurat dette! Herregud, så mye møl de lager og har laget opp gjennom! Anonymkode: cb40d...04c 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #9 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg kunne ikke vært mer enig enn i akkurat dette! Herregud, så mye møl de lager og har laget opp gjennom! Anonymkode: cb40d...04c Har du også gått på en smell med den brettbare skjærefjøla? Som det ikke er mulig å få til å ligge flatt, så du trenger en hånd på fjøla, en på matvaren og en på kniven for at ikke fjøla skal snurre rundt mens du prøver å skjære? Og siden de fleste av oss bare har to hender ... Anonymkode: ecaf5...56d
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #11 Skrevet 6. januar 2022 PhilosopherSe7en skrev (20 timer siden): Chop2Pot? Ja, plastutgaven. Jeg mistenker at de har limt brettet til benken for å ta bilder. 😂 (De lager en i bambus også, men den har jeg ikke prøvd.) Anonymkode: ecaf5...56d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå