Unn_T Skrevet 11. oktober 2002 #1 Skrevet 11. oktober 2002 Har problemer med å komme inn på bordplasserings linken på Brollopstorget sine sider. Er det kommet inn en sperre for de som ikke er medlemmer, eller er det bare jeg som ikke gjør det riktig? Mottar alle svar med stor takk :blunke:
HMSP Skrevet 11. oktober 2002 #2 Skrevet 11. oktober 2002 Nja Jeg hadde ikke problemer. Prøvde både med min direkte link og ved å søke opp siden. Ikke noe problem. Men, husk å laste ned det du gjør - som det står skrevet - det lagres bare en time. Og jeg mener å huske noe om at vi som nordmenn ikke får registrere oss som brukere (korriger meg hvis jeg er feil) Her er i allefall direkte linken: http://www.brollopstorget.se/Brudpar/bords...ering_steg1.php Lykke til
Unn_T Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2002 Hei. Har nå prøvd både direktelinken og å gå inn via brollopstorget. Via Brollopstorget så kom jeg ikke inn, i og med at du må være medlemmer for å kunne bruke den der. Jeg kom inn på direktelinken, men samme hva jeg setter inn av bordvalg, antall plasser og lignende, så kommer det bare et valg. Det går heller ikke an å skrive inn navn. Virker nesten som om det er blitt satt en sperre på systemet. Utrolig synd også, for den er absolutt en link vi har hatt stor nytte av.
HMSP Skrevet 11. oktober 2002 #4 Skrevet 11. oktober 2002 Hm Jeg kom også bare til det punktet hvor du skriver inn navn. Sært. Jeg skriver en mail til dem og spør hvorfor. Svarer her når jeg hører noe mer.
Imax Skrevet 12. oktober 2002 #5 Skrevet 12. oktober 2002 Jeg kom inn jeg - men du må selvfølgelig ha registrert deg som bruker. Ikke noe problem selv om du er norsk med norsk adresse.
monja Skrevet 14. oktober 2002 #6 Skrevet 14. oktober 2002 Har dere fått til å registrere dere med norske postnummer? Fikk feilmelding på det hele tiden jeg, men så fikk jeg "låne" postnumret til datteren til ex.samboeren min som bor i sverige (og planlegger bryllup selv 27. desember 02), og da gikk det strålende. Da funka bordplasseringsgreiene også.
Høstbrud Skrevet 14. oktober 2002 #7 Skrevet 14. oktober 2002 Hmmm, jeg brukte det i går.....virka helt greit uten å være registrert da!! :o :o Kun 12 dager igjen!!!!!
HMSP Skrevet 14. oktober 2002 #8 Skrevet 14. oktober 2002 Hei! Her er svaret jeg fikk på mailen: Hej Vi har haft ett problem med servern i veckan som gjorde att bordsplaceringsverktyget inte fungerade som det skulle. Nu har jag rättat till alla problem så det bör nu fungera bra igen. Ni får gärna registrera medlemskap, man behöver inte ha en svensk adress. Med vänliga hälsningar Patrik Högberg Bröllopstorget http://www.brollopstorget.se/ Så da er det bare å jobbe videre for oss alle..... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå