AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 Jeg vet ikke hva jeg burde gjøre? jeg har snakket med en mann for noen måneder, vi har kommet godt overens, vært på flere dates og snakket hverdag. Men plutselig har han sluttet å ta kontakt ut av det blå. Det har gått noen dager nå. Det er han som alltid tar kontakt og siden han har sluttet så må det være en grunn for det. Jeg har ikke problem å gå videre, men hadde virkelig ønsket å vite hvorfor. burde jeg sende en melding eller vente til han tar kontakt for å spørre han om det? Anonymkode: eabdf...b82
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Hvis det alltid er han som må ta kontakt så hadde jeg tolket deg som uinteressert om jeg hadde vært han. Og da gir man jo opp til slutt. Om du ønsker kontakt med han så send han en melding da vel. Anonymkode: 6eb3d...4e1 4
Gjest Skogsalv Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 Kanskje han tester deg ? For å se om du faktisk er interessert. Sikkert litt trist for han om det alltid er han som tar initiativ. Så mulig han da trenger bekreftelse på ytteligere interesse fra deg for å gå videre I forholdet. Eller det bare kvinner som tenker slik ? Ville kontaktet ham med god samvittighet. 😊 Det kan jo også ha skjedd noe ... Du merker nok fort dersom dette er ghosting. Og da går du videre.
TuriE Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 Hvorfor har du aldri tatt kontakt selv? Da er du kanskje ikke så interessert i mannen? 2
Gjest Hottentått Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 Jeg hadde også sluttet å sende melding til en jeg var interessert i dersom det bare var jeg som tok kontakt. Hadde oppfattet han som uinteressert og da hadde jeg ikke giddi mer. Det må gå begge veier 🤷♀️
Kaur Skrevet 3. januar 2022 #6 Skrevet 3. januar 2022 Noen dager er ingen grunn til bekymring. Men hvorfor kan ikke bare du ta kontakt? Kanskje nettopp det han venter på
Gjest Raptuza Skrevet 3. januar 2022 #7 Skrevet 3. januar 2022 Hottentått skrev (7 timer siden): Jeg hadde også sluttet å sende melding til en jeg var interessert i dersom det bare var jeg som tok kontakt. Hadde oppfattet han som uinteressert og da hadde jeg ikke giddi mer. Det må gå begge veier 🤷♀️ Dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå