Gå til innhold

Får ikke til kinky sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet en ny fyr, vi har vel datet i par måneder nå. Hatt sex opp mot 10 ganger. Jeg er ellers en person som liker kinky sex, men jeg og han ender alltid opp med rolig romantisk sex. Det er som om vi bare ikke får til å være kinky sammen. Han er veldig forsiktig med meg og da blir jeg på samme måte tilbake. Er ikke lett å snu det for meg under sex til kinky når han kommer med romantisk energi hvis dere skjønner. Jeg vet at han har hatt mye sex før og sikkert mye slik sex som jeg liker, men jeg tror han ser på meg som litt uskyldig eller hans madonna, men han aner ikke at det finnes en slut i meg også 😄 Har ikke helt klart å vise den siden frem. Jeg liker han veldig godt og liker at jeg klarer å vise meg sårbar og følsom og romantisk med han. Kinky sex har jeg hatt mer med de jeg ikke er så interessert i, der er det ofte lettere å være slutty i senga. 

Noen som har tips til hvordan snu dette? 

Anonymkode: c9874...924

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk sammen!

• Liker 3
Skrevet

Ikke tro, vit. 

Så gjør det som er aller viktigst innen kink: kommuniser! 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er selv glad i litt kinky griseri, men jeg tenker at man blir raskere godt kjent dersom man fokuserer på å bli godt kjent med hverandre jo mer inderlig man er i den innledende fasen.

Masse hud- og blikkontakt og snakke underveis.

Ikke at man skal glemme kinks og snakk gjerne masse om kinks, men kanskje fokusere på å etablere kjennskap og intimitet først? 

AnonymBruker
Skrevet

Viktig å starte med romantisk god sex. Det er heller ikke alle som er komfortabel med kink og det må være greit. Det er sunt i begynnelsen å ha romantisk sex. Så kan dere begynne å leke når dere er tryggere på hverandre. 

Anonymkode: 88dbe...2b0

• Liker 6
Gjest Skogsalv
Skrevet

Been there , done that. 

Sexen var grei den, men kinky ble den aldri - selv etter 3 år . Han hadde det ikke i seg . 

Skrevet

Det er som de andre her også har påpekt, dett krever kommunikasjon, spesielt hvis det som skjer naturlig går i en annen retning. Fortell eller vis hva slags kinky greier du vil gjøre. 

Skrevet

Det er vell uansett greiere å snakke om først enn å bare sette i gang. Finne ut hva den andre liker og evt ikke liker, hva de har prøvd eller ikke og/eller om de i det hele tatt ønsker det🙂 om "problemet" er at han ser på det som uskyldig eller noe så får du komfort eliminert det også da ved å bare ta opp tema, da slipper han å anta noe som helst 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Dere må jo snakke sammen om sexen ikke fungerer eller om man vil utforske andre ting sammen. Vet ikke hva du legger i "kinky sex" men de fleste foretrekker vel å ha "romantisk"/"vanlig sex" så det er ikke så rart at han ikke gjør noe utenom dette når man ikke har snakket sammen om det og vet at begge ønsker det, og kanskje han ikke liker det  ("kinky sex") i det hele tatt for alt du vet. 

Du må derfor snakke med han. Han er ikke tankeleser og ser hva du vil eller lurer på :)

Anonymkode: 02966...50f

• Liker 1
Skrevet

Drikk deg/dere litt full, slipper hemningene enklere 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå til innkjøp av tauverk, håndjern, knebel, butplugs og strømkabeler. Da blir det nok orden på sakene.

Anonymkode: 6fe01...0c3

AnonymBruker
Skrevet

De fleste oppegående, mentalt friske menn og kvinner er ikke opptatt av pervers sex. Men siden sexindustrien og sensasjonsmedia gjør sitt ytterste for å skape et annet inntrykk, tror nok en del unge mennesker at de må stille opp på all slags sykelige og unaturlige aktiviteter. Du ligger kanskje under for den samme misforståelsen?

Anonymkode: 11790...7bf

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dere har vel rett. Denne relasjonen er nok bare sunn for meg. Kanskje fint at jeg møtte på en som han. :) Får vel bare nyte det og mtp at planen er langvarig forhold, så har vi nok tid til å prøve litt forskjellig etterhvert. Kjenner at abstinensene mine rundt rough sex begynner å gå over nå etter å ha blitt behandlet forsiktig av han her. 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er kommunikasjon så vanskelig? Spess om dette er noen du vil være med i et langsiktig forhold. 

Snakk med ham! 

AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (1 time siden):

Hvorfor er kommunikasjon så vanskelig? Spess om dette er noen du vil være med i et langsiktig forhold. 

Snakk med ham! 

Kommunikasjonen er ikke vanskelig, går bare rolig frem så stresser ikke :)  

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kommunikasjonen er ikke vanskelig, går bare rolig frem så stresser ikke :)  

Det er ikke snakk om å stresse, men om å kommunisere sine ønsker og hva man trenger. 

Man kan ikke forvente at ting blir bedre med tid, om man ikke forteller partner hva man faktisk vil. 

AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (34 minutter siden):

Det er ikke snakk om å stresse, men om å kommunisere sine ønsker og hva man trenger. 

Man kan ikke forvente at ting blir bedre med tid, om man ikke forteller partner hva man faktisk vil. 

Kommer til å fortelle og ta det opp nærmere når det føles riktig såklart. Men begynner nesten å bli glad i denne sexen nå, han har liksom endret mitt sexmønster. Kanskje det bare var fint for meg. Og om behovet for kinks kommer opp igjen så tar jeg det med han :) ville bare høre litt her først. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.1.2022 den 10.53):

Har truffet en ny fyr, vi har vel datet i par måneder nå. Hatt sex opp mot 10 ganger. Jeg er ellers en person som liker kinky sex, men jeg og han ender alltid opp med rolig romantisk sex. Det er som om vi bare ikke får til å være kinky sammen. Han er veldig forsiktig med meg og da blir jeg på samme måte tilbake. Er ikke lett å snu det for meg under sex til kinky når han kommer med romantisk energi hvis dere skjønner. Jeg vet at han har hatt mye sex før og sikkert mye slik sex som jeg liker, men jeg tror han ser på meg som litt uskyldig eller hans madonna, men han aner ikke at det finnes en slut i meg også 😄 Har ikke helt klart å vise den siden frem. Jeg liker han veldig godt og liker at jeg klarer å vise meg sårbar og følsom og romantisk med han. Kinky sex har jeg hatt mer med de jeg ikke er så interessert i, der er det ofte lettere å være slutty i senga. 

Noen som har tips til hvordan snu dette? 

Gå inn på Redbubble og kjøp en morsom top/t-skjorte som står «anal slut» eller «blowjob queen» eller «fuck me hard» på. Ta på deg miniskjørt. Lag musefletter. Doll deg opp. Høye hæler. Plugget rompe. Vis at du er en slut med alt du har ;) 

Inviter han på besøk og smil lurt når han kommer inn ;) 

hvis det ikke funker så skjønner jeg ingenting ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Iblant synes jeg at svaret "kommunikasjon"  blir slengt ut altfor lettvint og altfor ofte, som en slags magisk trylleformel. Joda, kommunikasjon er viktig, men det kan også faktisk være drepen på all spenning og magi. Dessverre er det ikke alt som kan prates i hjel. I noen tilfeller så er det så å si umulig å finne frem til sex som er mer dyrisk og kinky om man aldri har hatt den type kjemi sammen. Dessverre.

Om man prater og bestemmer seg for at "nå skal vi være kinky og vi gjøre ditt og datt..." så kan magien fort forsvinne og alt kjennes påtatt og flaut ut, og man klarer ikke leve seg inn i rollen.

Om din erfaring er at denne mannen er øm og forsiktig uten å la sine egne instinkter råde, men tar varsomme hensyn hele veien, så er det veldig vanskelig å kjøpe rollen som et dominerende dyr som bare MÅ pule deg (hvis han skulle forsøke seg på noe sånt). 

Anonymkode: c775e...99e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Iblant synes jeg at svaret "kommunikasjon"  blir slengt ut altfor lettvint og altfor ofte, som en slags magisk trylleformel. Joda, kommunikasjon er viktig, men det kan også faktisk være drepen på all spenning og magi. Dessverre er det ikke alt som kan prates i hjel. I noen tilfeller så er det så å si umulig å finne frem til sex som er mer dyrisk og kinky om man aldri har hatt den type kjemi sammen. Dessverre.

Om man prater og bestemmer seg for at "nå skal vi være kinky og vi gjøre ditt og datt..." så kan magien fort forsvinne og alt kjennes påtatt og flaut ut, og man klarer ikke leve seg inn i rollen.

Om din erfaring er at denne mannen er øm og forsiktig uten å la sine egne instinkter råde, men tar varsomme hensyn hele veien, så er det veldig vanskelig å kjøpe rollen som et dominerende dyr som bare MÅ pule deg (hvis han skulle forsøke seg på noe sånt). 

Anonymkode: c775e...99e

Og likevel er kommunikasjon viktig innen kink. For man bør diskutere hva man vil, og hvor grensene går. 

Man trenger ikke planlegge sexen i hver minste detalj, men kommunikasjon er fortsatt viktig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...