AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 Hvorfor blei du utro mot partneren din? Blei du tatt og vet noen om at du har vært utro? Jeg var utro mot mannen min for 2år siden og jeg blei ikke tatt. ville teste ut forskjellige ting som analsex og slikking. Ville avsluttet dette og ingen vet om dette. Fikk dårlig samvittighet. Anonymkode: 31c82...646 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Jeg har vært utro mot kona da hun ikke «trenger» sex slik jeg gjør. Angrer ikke og tror jeg vil gjøre det igjen. Anonymkode: cd0b2...68f 3
SlemUlv Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 Fordi vi var glidd fra hverandre, og jeg fant en som gav meg oppmerksomheten jeg trengte. Tatt.. Nei teknisk sett ikke, siden jeg sa det selv, og gjorde det slutt med kjæresten samme kveld. Ja, det er noen som vet. Det er noe jeg skammer meg over, for jeg burde seff gjort det slutt først. Men det er en del av historien min. 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 Fordi jeg vil, og fordi jeg kan. Reiser mye i jobben, og klarer å skille sex og kjærlighet. Anonymkode: aec32...936 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 Hadde lyst å ha trekant med to menn noe mannen ikke hadde lyst til. Så som alle vet så finner jo oss kvinner en måte å løse ting på selv om mannen ikke vil. Anonymkode: f8181...2fc 3
Million Skrevet 3. januar 2022 #6 Skrevet 3. januar 2022 (endret) Jeg var kjæreste med en fyr, vi kan kalle ham Richard. Husker ikke hvor lenge vi hadde vært sammen, men det var et litt useriøst forhold egentlig. Traff hverandre ikke hele tiden. Jeg var uansett 21 år ung, og han var det samme. Så ble det tid for sommerferie, og feriene våre var planlagt siden før vi ble sammen, på hver vår kant. Jeg skulle til Mallorca med en venninne, og han skulle på interrail i Europa med en kompis. Vi dro avgårde. Allerede på flyplassen i Norge ble jeg oppmerksom på en fyr. Han glodde og flørtet hemningsløst med blikket mot meg. Når vi gikk på flyet så det nesten ut som han hadde tenkt å sette seg ned ved siden av meg, men det kunne han jo ikke, og måtte gå til sitt sete. Det viste seg at vi skulle bo på samme hotell, og allerede første dagen kom vi selvfølgelig i snakk ved hotellbassenget. Han la an på meg så til de grader, og jeg hadde aldri (verken før eller siden) vært borti et større sjarmtroll, eller noe som var mer åpen, pratsom. Vi oppdaget samme dag at vi var født samme dag, og det var jo nesten som et tegn fra oven - det måtte bli oss. Vi bodde også i samme by, Oslo, begge to. Alt bare klaffet. Alle tanker på Richard der hjemme/på interrail ble glemt. Jeg falt hodestups for feriefyren. Og for første (og siste) gang i mitt liv var jeg utro. Det ble til at vi hang sammen hver dag hele ferien, en hel gjeng av oss, og da vi kom hjem, rakk vi å omgåes en kveld eller to før vi skulle på jobb igjen. Og første dagen jeg var på jobb, kom Richard innom - han var kommet hjem fra interrail kvelden før. Jeg ba han vente på meg til jeg var ferdig på jobben, og så gikk vi bort til en hamburgerrestaurant for å prate. Det var ingen tvil om at jeg skulle bekjenne mine synder. Før jeg rakk å gjøre det, måtte jeg løpe på do og kaste opp. Var så stresset og hadde så ekstremt dårlig samvittighet at jeg spydde. Fortalte Richard alt sammen ved bordet. Han tenkte seg om et par øyeblikk, og foreslo så at vi slo en strek over det hele og fortsatte å være sammen. Der og da slo det meg at denne veldig raske og enkle måten å takle min utroskap på, sannsynligvis betydde at han hadde vært utro selv på sine to uker på interrail, men han fortalte ingenting. Jeg sa at jeg ville gjøre det slutt uansett, for forholdet var uansett ødelagt når en har vært utro. Jeg fortalte ikke at feriefyren satt hjemme og ventet på meg samme kveld.... Feriefyren og jeg ble sammen samme kvelden, og hadde et forhold i ett år. Ikke samboerskap. Så ble det slutt, han som gjorde det, og så var det slutt noen måneder før vi ble sammen på nytt. Det var han som kom tilbake og ba om ny sjanse. Varte bare noen få måneder før jeg gjorde det slutt. Alt var ødelagt, og jeg kom ikke over hvor bedritent han oppførte seg mot meg på slutten av forrige gang vi var sammen. Virkelig råttent. Så da var det over. Dette er altså eneste gangen jeg har vært utro i hele mitt liv. Jeg er i femtiårene nå, og dette var på slutten av åttitallet da jeg var 21. Endret 3. januar 2022 av Million 2
Bos43 Skrevet 3. januar 2022 #8 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi jeg vil, og fordi jeg kan. Reiser mye i jobben, og klarer å skille sex og kjærlighet. Anonymkode: aec32...936 Kanskje trenger du det. Hun og han i et par har ofte ulik sexdrive 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #9 Skrevet 3. januar 2022 Jeg var utro mot min exmann - med min nye mann. Vi møttes tilfeldig og det var kjærlighet ved første blikk for oss begge. Jeg hadde ingen tanker om å bryte opp, men fortalte og gikk fra exen etter 2 mnd. Anonymkode: a2425...774 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #10 Skrevet 3. januar 2022 Jeg slet med dårlig selvtillit, selv om jeg var både pen og omsvermet. Min daværende samboer ga meg null oppmerksomhet og vi hadde knapt nok sex. Så tok jeg han i utroskap, da var ikke veien lang for meg å gjøre det samme. Jeg havnet i en sirkel med oppmerksomhetssug fra menn og levde livet med å flørte på nettet og treffe noen av de mennene også. Dette varte til vi endte forholdet. Jeg ble aldri oppdaget og har aldri fortalt det til han. Nå viser det seg i etterkant at jeg sliter med litt diagnoser pga omsorgssvikt i barndommen og et evig behov for å bli elsket av noen, så jeg finner meg i mye for å bli likt/elsket. Så nå er jeg singel til jeg klarer å ha det bedre med meg selv. Utro var jeg kun mot han ene, og vet med meg selv at jeg aldri kommer til å være det igjen, dette er tross alt ca 20 år siden nå. Den dårlige samvittigheten, lyvingen, snikingen rundt, det er rett og slett usunt for min psyke, så det er ikke for meg. Jeg har fremdeles lyst til å fortelle min eks om det, legge alle kortene på bordet for han, men vet at det bare ville såret han fryktelig, så da får jeg heller bære det inni meg. Anonymkode: 899ac...dde 1
Miss91 Skrevet 3. januar 2022 #11 Skrevet 3. januar 2022 Fordi han ikke gidder å prestere i senga. Etter fler år med kjedelig sex, selv om jeg flere ganger har tatt opp temaet, bare skjedde det. Og det er den beste sexen jeg har hatt, helt fantastisk! Når samboeren aldri gidder noe mer enn ti min forspill, helst uten kyssing osv, humpe på slik at han blir ferdig, hva kan han forvente? Han har flere ganger fått klar tale om hva jeg ønsker, uten at han bryr seg. 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #12 Skrevet 3. januar 2022 Jeg måtte være utro en gang, fordi kona sa nei til sex. Da stormet jeg ut og fant ei på en bar. Anonymkode: aae48...0f5 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #13 Skrevet 3. januar 2022 Miss91 skrev (58 minutter siden): Fordi han ikke gidder å prestere i senga. Etter fler år med kjedelig sex, selv om jeg flere ganger har tatt opp temaet, bare skjedde det. Og det er den beste sexen jeg har hatt, helt fantastisk! Når samboeren aldri gidder noe mer enn ti min forspill, helst uten kyssing osv, humpe på slik at han blir ferdig, hva kan han forvente? Han har flere ganger fått klar tale om hva jeg ønsker, uten at han bryr seg. Har du virkelig så ynkelig at du er sammen med ham ennå? Anonymkode: 3fd10...78b 2
StovnerJune Skrevet 3. januar 2022 #14 Skrevet 3. januar 2022 Fordi han allerede hadde vært utro flere ganger, og det var ikke noe poeng å prøve og få det til å fungere lenger. Da jeg fant ut at en venninne av meg var gravid med han, var det siste dråpen. 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #15 Skrevet 3. januar 2022 Ja jeg var utro. Typen var voldelig og notorisk utro, jeg møtte tilfeldigvis på en gammel flørt på byen og nølte ikke et sekund. Jeg slo opp med typen to uker etterpå Anonymkode: 2f227...c34 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #16 Skrevet 3. januar 2022 Jeg hadde vært utro om jeg levde i et sexløst samliv med en mann jeg ellers var glad i og knyttet til. Jeg har fått en stor seksuell trang med årene, og seksualiteten min har gitt meg en ny dimensjon til livet. Jeg fantaserer mye og dagdrømmer om sex-ferier, sex-reiser, og sex-helger osv osv. Dersom min man ikke ønsket å bli med på dette hadde jeg fort valgt å være utro for et liv uten sex slik som det nå er en del av livet mitt hadde vært usktuellt. Jeg forstår godt at mennesker i sexløse forhold er utro, uten å nødvendigvis ønske å forlate partneren sin. Anonymkode: 9938d...812 5
Mamasitas Skrevet 3. januar 2022 #17 Skrevet 3. januar 2022 Million skrev (6 timer siden): Jeg var kjæreste med en fyr, vi kan kalle ham Richard. Husker ikke hvor lenge vi hadde vært sammen, men det var et litt useriøst forhold egentlig. Traff hverandre ikke hele tiden. Jeg var uansett 21 år ung, og han var det samme. Så ble det tid for sommerferie, og feriene våre var planlagt siden før vi ble sammen, på hver vår kant. Jeg skulle til Mallorca med en venninne, og han skulle på interrail i Europa med en kompis. Vi dro avgårde. Allerede på flyplassen i Norge ble jeg oppmerksom på en fyr. Han glodde og flørtet hemningsløst med blikket mot meg. Når vi gikk på flyet så det nesten ut som han hadde tenkt å sette seg ned ved siden av meg, men det kunne han jo ikke, og måtte gå til sitt sete. Det viste seg at vi skulle bo på samme hotell, og allerede første dagen kom vi selvfølgelig i snakk ved hotellbassenget. Han la an på meg så til de grader, og jeg hadde aldri (verken før eller siden) vært borti et større sjarmtroll, eller noe som var mer åpen, pratsom. Vi oppdaget samme dag at vi var født samme dag, og det var jo nesten som et tegn fra oven - det måtte bli oss. Vi bodde også i samme by, Oslo, begge to. Alt bare klaffet. Alle tanker på Richard der hjemme/på interrail ble glemt. Jeg falt hodestups for feriefyren. Og for første (og siste) gang i mitt liv var jeg utro. Det ble til at vi hang sammen hver dag hele ferien, en hel gjeng av oss, og da vi kom hjem, rakk vi å omgåes en kveld eller to før vi skulle på jobb igjen. Og første dagen jeg var på jobb, kom Richard innom - han var kommet hjem fra interrail kvelden før. Jeg ba han vente på meg til jeg var ferdig på jobben, og så gikk vi bort til en hamburgerrestaurant for å prate. Det var ingen tvil om at jeg skulle bekjenne mine synder. Før jeg rakk å gjøre det, måtte jeg løpe på do og kaste opp. Var så stresset og hadde så ekstremt dårlig samvittighet at jeg spydde. Fortalte Richard alt sammen ved bordet. Han tenkte seg om et par øyeblikk, og foreslo så at vi slo en strek over det hele og fortsatte å være sammen. Der og da slo det meg at denne veldig raske og enkle måten å takle min utroskap på, sannsynligvis betydde at han hadde vært utro selv på sine to uker på interrail, men han fortalte ingenting. Jeg sa at jeg ville gjøre det slutt uansett, for forholdet var uansett ødelagt når en har vært utro. Jeg fortalte ikke at feriefyren satt hjemme og ventet på meg samme kveld.... Feriefyren og jeg ble sammen samme kvelden, og hadde et forhold i ett år. Ikke samboerskap. Så ble det slutt, han som gjorde det, og så var det slutt noen måneder før vi ble sammen på nytt. Det var han som kom tilbake og ba om ny sjanse. Varte bare noen få måneder før jeg gjorde det slutt. Alt var ødelagt, og jeg kom ikke over hvor bedritent han oppførte seg mot meg på slutten av forrige gang vi var sammen. Virkelig råttent. Så da var det over. Dette er altså eneste gangen jeg har vært utro i hele mitt liv. Jeg er i femtiårene nå, og dette var på slutten av åttitallet da jeg var 21. For en vakker historie, egentlig💕 Selv om du var utro.. men du var jo da veldig ung også. 1
Bos43 Skrevet 3. januar 2022 #18 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg hadde vært utro om jeg levde i et sexløst samliv med en mann jeg ellers var glad i og knyttet til. Jeg har fått en stor seksuell trang med årene, og seksualiteten min har gitt meg en ny dimensjon til livet. Jeg fantaserer mye og dagdrømmer om sex-ferier, sex-reiser, og sex-helger osv osv. Dersom min man ikke ønsket å bli med på dette hadde jeg fort valgt å være utro for et liv uten sex slik som det nå er en del av livet mitt hadde vært usktuellt. Jeg forstår godt at mennesker i sexløse forhold er utro, uten å nødvendigvis ønske å forlate partneren sin. Anonymkode: 9938d...812 Er du i et sexløst forhold nå?
Bos43 Skrevet 3. januar 2022 #19 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja jeg var utro. Typen var voldelig og notorisk utro, jeg møtte tilfeldigvis på en gammel flørt på byen og nølte ikke et sekund. Jeg slo opp med typen to uker etterpå Anonymkode: 2f227...c34 Du gjorde det rette. Flott dane👍
Bos43 Skrevet 3. januar 2022 #20 Skrevet 3. januar 2022 StovnerJune skrev (1 time siden): Fordi han allerede hadde vært utro flere ganger, og det var ikke noe poeng å prøve og få det til å fungere lenger. Da jeg fant ut at en venninne av meg var gravid med han, var det siste dråpen. Regner ikke med at hu fortsatt er din venninne…..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå