AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 Har vært sammen med kjæresten min i litt over to år nå, og jeg er fremdeles skikkelig forelsket, stormforelsket, er helt gal etter han. Er det flere som har det sånn? En forelskelse skal visstnok bare vare 1-2 år, men nå føler jeg meg ekstrem eller unormal fordi jeg fremdeles er så forelsket i kjæresten min. Jeg er ikke kun forelsket, jeg føler også en inderlig, dyp kjærlighet og jeg kan ikke forestille meg noen annen mann. Han er og den eneste mannen som har klart å gjøre meg lykkelig. Hver gang vi er sammen føler jeg sommerfugler i magen, en glede som føles i hele kroppen, blir så lykkelig når han holder rundt meg, kysser meg. Vi har fantastiske samtaler om alt mulig, han er snill mot barna mine, han gir meg komplimenter og ser meg på en annen måte en noen annen har gjort. Jeg som aldri har vært så ivrig på sex, opplever å ha et helt vanvittig heftig, deilig og intenst sexliv for første gang i livet også. Før jeg møtte han, trodde jeg at jeg aldri kom til å være kjærestemateriale for noen, at jeg var uelskbar. Men han sier han elsker meg, og gjør livet mitt, og barna sine liv, så mye bedre. Vi bor ikke sammen, så er kanskje delvis derfor jeg fremdeles er forelsket? Pga, barn og beliggenhet har det ikke skjedd ennå, men vi bor 25 km unna hverandre, og møtes heldigvis flere ganger i uka. Men jeg drømmer om å bo sammen med ham, lage middag til han hver dag, vaske klærne hans, legge oss sammen hver kveld, våkne opp sammen, kunne føle varmen fra han hver natt. Kanskje jeg bare er for romantisk, for forelsket. Er det å bå sammen det som endelig kan gjøre at forelskelsen føles mindre intenst og altoppslukende? Anonymkode: 61e3e...38d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Ikke se en gavehest i munnen, for å direkteoversette et rart engelsk ordtak. Anonymkode: 7e7c0...677 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 Altså dere har vært sammen i 2 år, det er basicly ingenting. Skulle bare mangle at du fortsatt er stormforelska. Anonymkode: 49c7e...8d3 9
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi bor ikke sammen, så er kanskje delvis derfor jeg fremdeles er forelsket? Tror dette er svaret, dere rekker å savne hverandre. Anonymkode: af8d3...3ba 13
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 Jeg var også stormforelsket de første 3 årene 🥰 Anonymkode: 130d2...1a5 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #6 Skrevet 3. januar 2022 Jeg var stormforelska de første 6 åra jeg. Så fikk vi barn, og det ble mer hverdag. Men jeg får fremdeles sommerfugler i magen av å se på ham. Flere ganger i uka. Har nå vært sammen i 17 år, og bodd sammen i 16 av de. Anonymkode: 9ad78...0f4 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #7 Skrevet 3. januar 2022 Det var jeg og, nå hater jeg ham veldig og skulle ønske han var død 🙈 Satser på at dere får en bedre fremtid Anonymkode: ac54f...4af 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #9 Skrevet 3. januar 2022 Jeg har vært sammen med min i snart 7 år. Det har langt ifra kun vært en dans på roser, med dine, mine og våre barn, travel hverdag osv, men jeg kan i perioder fremdeles føle meg forelsket i ham likevel😄 Anonymkode: 2379e...1e6 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #10 Skrevet 3. januar 2022 Tror forresten at hvis man klarer å opprettholde god sex, så hjelper det veldig på forelskelse-følelsen! Anonymkode: 2379e...1e6 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #11 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg var stormforelska de første 6 åra jeg. Så fikk vi barn, og det ble mer hverdag. Men jeg får fremdeles sommerfugler i magen av å se på ham. Flere ganger i uka. Har nå vært sammen i 17 år, og bodd sammen i 16 av de. Anonymkode: 9ad78...0f4 Så koselig å lese. Blir så mye fokus på utroskap her inne, så fint å lese at andre par har det bra også. Anonymkode: 61e3e...38d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #12 Skrevet 3. januar 2022 Påskelilja skrev (42 minutter siden): Du er heldig. ❤️ Takk, ja, det synes jeg også. Surrealistisk å ha hatt så flaks. Anonymkode: 61e3e...38d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #13 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har vært sammen med min i snart 7 år. Det har langt ifra kun vært en dans på roser, med dine, mine og våre barn, travel hverdag osv, men jeg kan i perioder fremdeles føle meg forelsket i ham likevel😄 Anonymkode: 2379e...1e6 Så fint. Vi har også mine og dine barn, forhåpentligvis vårt barn og etterhvert. Jeg er jo skikkelig forelsket, men som deg, så har jeg perioder hvor jeg føler meg (ekstra) forelsket igjen. Som nå i jula, nyttår, og en nydelig date i går kveld som var så fin at vi skal ha en ny "date night" i kveld. Anonymkode: 61e3e...38d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #14 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det var jeg og, nå hater jeg ham veldig og skulle ønske han var død 🙈 Satser på at dere får en bedre fremtid Anonymkode: ac54f...4af Uff, så uflaks. Men takk, håper du finner noen etterhvert du og. Anonymkode: 61e3e...38d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #15 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror dette er svaret, dere rekker å savne hverandre. Anonymkode: af8d3...3ba Ja, er sikkert noe i det. Men samtidig så vil jeg jo sovne inntil han hver eneste kveld, klarer ikke forestille meg at jeg blir lei - høres sikkert overromantisk ut. Når vi er sammen en hel helg eller langhelg f.eks, så pleier jeg ofte å gråte i bilen på vei hjem fordi jeg savner han så veldig. Om vi bodde sammen, så ville jeg jo sluppet det. Han er bare så kjekk, snill, omtenksom, hjelpsom, supersmart, interessant. Klarer ikke få han ut av tankene. Ingen har vært så snill og god mot meg noensinne, som han. 🥰 Anonymkode: 61e3e...38d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #16 Skrevet 3. januar 2022 Det satt i lenge. Men vi hadde en start med mye reising, og avstand, på ulike steder. Som du også beskriver var hver avskjed veldig vond, selv om jeg kunne reise igjen neste helg. Etter å ha bodd sammen en stund dabbet den heftige forelskelsen av, og gikk over i noe dypere. Men kan fortsatt kjenne på den, 20 år senere. Anonymkode: b2ec2...51e 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #17 Skrevet 3. januar 2022 Hvorfor? Det er da ikke uvanlig. Mange av de som ikke er forelska etter et år, har jo slått opp. Anonymkode: 2114f...70d 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #18 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det satt i lenge. Men vi hadde en start med mye reising, og avstand, på ulike steder. Som du også beskriver var hver avskjed veldig vond, selv om jeg kunne reise igjen neste helg. Etter å ha bodd sammen en stund dabbet den heftige forelskelsen av, og gikk over i noe dypere. Men kan fortsatt kjenne på den, 20 år senere. Anonymkode: b2ec2...51e Så nydelig, ja, det går over i noe dypere. Kjenner at jeg har det elementet også, men samtidig savner jeg han så intenst når vi er fra hverandre, at det er en enorm lykkefølelse og forelskelsefølelse hver gang jeg ser han. Klarer ikke få nok. Iblant kan vi ligge i flere timer etter sex i senga, og bare kysse, klemme, kose, snakke...og det føles bare som noen minutter. Blir oppgitt over hvor enormt fort tiden går når vi er sammen, og så sakte den går når vi er fra hverandre. Anonymkode: 61e3e...38d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #19 Skrevet 3. januar 2022 Så lenge man bor fra hverandre og ikke treffes hele tiden holder følelsen av forelskelse seg mye lenger. Vi var også forelska lenge, først datet vi et helt år uten å bli sammen, fordi begge kom fra to kveldende forhold og ikke orket noe nytt forhold sånn egentlig. Men såfalt vi jo for hverandre allikevel. Så etter et år dating ble vi faktisk sammen, og så var vi kjærester i over ett år før vi fant ut at vi ville gå videre til samboerskap. Men vi hadde hatt samboere før og visste jo hva det innebar, følelsene endrer seg. Men da finner man andre følelser rett og slett. Men det var godt å dra det ut i starten, det var en veldig fin tid. Nå sitter vi her gift på snart 8. året og med to barnehagebarn, et helt annet liv kan man si. Anonymkode: 49a7b...80e 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #20 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror dette er svaret, dere rekker å savne hverandre. Anonymkode: af8d3...3ba Dette. Pluss at når dere ikke treffes daglig er det fremdeles en «usikkerhet» der, en manglende trygghet som lett fører til en følelse av forelskelse. Kan kanskje sammenlignes med hekt. Anonymkode: 6cbe3...28d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå