Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater søsteren min sin eks. Det føles helt rett men et minus, xen vil bli en del av vår familie igjen. Og min søster hater han. Vi har allerede holdt på i 1 år i all hemmelighet. 

Anonymkode: 17c30...2b0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vel det største tillitsbruddet du kan gjøre mot søsteren din. 

Anonymkode: 4a58c...43c

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Her blir det vel pest eller kolera; velge mellom søster eller kjæreste... du må jo bare finne ut hvem som er viktigst for deg. 

Anonymkode: 2184f...5cf

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri gjort noe slikt! Uæsj!

Anonymkode: 09b8a...171

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til 🤓

Anonymkode: 0ce4b...2b9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ta det med ro. Han kommer aldri til å bli tatt inn i varmen til familien igjen uansett,- da din egen familie kommer til å ta avstand fra DEG. 

Anonymkode: b6df3...ca7

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en nær kusine som datet min eks, men vi avklarte det på forhånd, og det var ingen hat der. De var veldig forelsket og var kjærester i noen år. Vi var alle gode venner. Både jeg, min kusine, min eks og mine nye kjæreste. 

Anonymkode: 29a7a...385

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som hun har god grunn til å hate han, hvem gjør sånn.. 

Også du da?

Dere kan skylde på at man ikke kan bestemme hvem man passer med, men måten det er gjort på er helt ræva.

Du mister søsteren din her, for det som virker å være en veldig lite bra fyr.

Anonymkode: 7c9c2...6dc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke mat trollet. 

Anonymkode: bf01c...a90

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ikke mat trollet. 

Anonymkode: bf01c...a90

Er ikke troll

Anonymkode: 17c30...2b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Er vel det største tillitsbruddet du kan gjøre mot søsteren din. 

Anonymkode: 4a58c...43c

Hvorfor det??? Fyren er jo søsterens EKS.

Anonymkode: a931d...9f3

• Liker 2
Skrevet

Tviler på at han blir en del av familien igjen, så det trenger du ikke tenke på.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har din søster nye kjæreste? Slipp bomben neste gang hun er stormforelsket, da blir det mindre sårt.

Anonymkode: 6a3e1...c29

• Liker 1
Skrevet

Vil tro at det største problemet her er at du går bak søsteren din sin rygg. Dette burde du ha tatt opp med henne på forhånd. Nå som dere har hold på ett år vil det muligens føles som et enda større svik.

• Liker 6
Skrevet

Hvis jeg hadde vært mor i dette tilfelle så hadde ikke denne mannen vært velkommen hjemme hos oss. Og jeg hadde nok støttet din søster i saken. Jeg hadde ikke kuttet kontakten med deg, men jeg hadde støttet din søster.

Hvis dette høres ut som en OK måte å leve på for deg, så for all del, kjør på.

Er det forresten noe du lurer på, eller tenkte du det var viktig for oss å få vite dette?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Zooey skrev (Akkurat nå):

Vil tro at det største problemet her er at du går bak søsteren din sin rygg. Dette burde du ha tatt opp med henne på forhånd. Nå som dere har hold på ett år vil det muligens føles som et enda større svik.

Jeg er ikke ts, men jeg forstår ikke hvorfor folk kaller dette svik(wtf?!) og tillitsbrudd.....Fyren er jo søsterens EKS....altså de er IKKE kjærester lenger. Hva er problemet egentlig?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke ts, men jeg forstår ikke hvorfor folk kaller dette svik(wtf?!) og tillitsbrudd.....Fyren er jo søsterens EKS....altså de er IKKE kjærester lenger. Hva er problemet egentlig?

Kanskje overskriften? Hvis hun har «stjålet» søsterens kjæreste er det ganske ugreit.

Anonymkode: 3f883...a5c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det er en grunn til at denne søsteren hater eksen sin så voldsomt. Jeg lurer litt på om TS og denne mannen har holdt på mens han og søsteren var sammen?

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kanskje overskriften? Hvis hun har «stjålet» søsterens kjæreste er det ganske ugreit.

Ja. Det var akkurat det jeg tenkte også, som jeg svarte før jeg så at du hadde skrevet det samme.

Anonymkode: 2184f...5cf

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er mulig du synes det er greit å date eksene til de du kjenner, men jeg vil tro at de fleste synes dette er ugreit. Å bevisst gå bak ryggen til noen som er i nær relasjon til deg vil jeg absolutt si er et svik.

Problemet har jeg allerede uttalt. Hun lyver til søsteren sin. Hadde hun tatt det opp med henne fra starten av hadde problemstillingen vært mye mindre. Men jeg tenker hun var redd for å få et nei, og derfor bare kjørte på bak ryggen hennes. Hun har åpenbart satt seg selv først i denne situasjonen i frykt for at søsteren ikke ville gi henne "velsignelsen" til å date eksen sin.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det er sant. Men i ts sitt innlegg, virker det bare som om ts har begynt å date fyren etter at han ble eks...Men ja, overskrift og startinnlegg matcher egentlig ikke, eller er uklart i beste fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...