AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #21 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva får du ut av å prøve og fremstå prektig som anonym? Tror du mer på dette selv når du lyver om det online? At du kun blir kåt av kjæresten din er jo bare bambus. Anonymkode: 158ad...e76 Mulig kjæresten sitter rett vedsinav 🤭😂😂 Anonymkode: 4b320...f1a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #22 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva får du ut av å prøve og fremstå prektig som anonym? Tror du mer på dette selv når du lyver om det online? At du kun blir kåt av kjæresten din er jo bare bambus. Anonymkode: 158ad...e76 Blir også kåt på kjæresten. Blir ikke kåt på folk jeg ikke er forelsket i, så hvorfor skulle det være bambus? Anonymkode: daac1...fee 2
Gjest ABM Skrevet 3. januar 2022 #23 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Blir kun kåt av kona. Andre damer er frastøtende Anonymkode: 26f35...6d0 😂😂😂🤩
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #24 Skrevet 3. januar 2022 Jeg får ikke ereksjon bare av å se på en naken dame, uansett om det er et bilde, en video eller i virkeligheten. Kanskje hvis hun hadde ligget og onanert rett foran meg, eller satt seg på fanget mitt og koset med meg. Mann 50. Anonymkode: b40a2...30d 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #25 Skrevet 3. januar 2022 38 minutter siden, AnonymBruker said: Blir også kåt på kjæresten. Blir ikke kåt på folk jeg ikke er forelsket i, så hvorfor skulle det være bambus? Anonymkode: daac1...fee Høres mest ut som du forvirrer kjærlighet med sex og begjær, og at det er noen emosjonelle behov for å føle seg akseptert som ligger til grunn for å kunne slippe seg løs. Det er ingen kausalitet mellom kåtskap, og forelskelse, men oftest ser man jo at de som er usikre på seg selv og ikke har samme valgmuligheter sexmessig knyttet parrelasjonen tetter til den seksuelle relasjonen. Anonymkode: 158ad...e76 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #26 Skrevet 3. januar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Høres mest ut som du forvirrer kjærlighet med sex og begjær, og at det er noen emosjonelle behov for å føle seg akseptert som ligger til grunn for å kunne slippe seg løs. Det er ingen kausalitet mellom kåtskap, og forelskelse, men oftest ser man jo at de som er usikre på seg selv og ikke har samme valgmuligheter sexmessig knyttet parrelasjonen tetter til den seksuelle relasjonen. Anonymkode: 158ad...e76 Pøh, menneskers seksualitet er da utpreget individuell. Så snakk for deg selv! At enkelte av oss er dønn monogame og forutsetter følelser/kjærlighet for å ville innlede seksuelle forhold, og/eller ja også for å tenne seksuelt på en annen person, får du pent bare forholde deg til. (Og ikke beskylde oss for løgn!) Det er ikke noe som helst galt med oss som har en slik monogam/emosjonell seksualitet, selv om du ikke er sånn selv og ikke kan identifisere deg med oss. Anonymkode: 0a983...f07 8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #27 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Pøh, menneskers seksualitet er da utpreget individuell. Så snakk for deg selv! At enkelte av oss er dønn monogame og forutsetter følelser/kjærlighet for å ville innlede seksuelle forhold, og/eller ja også for å tenne seksuelt på en annen person, får du pent bare forholde deg til. (Og ikke beskylde oss for løgn!) Det er ikke noe som helst galt med oss som har en slik monogam/emosjonell seksualitet, selv om du ikke er sånn selv og ikke kan identifisere deg med oss. Anonymkode: 0a983...f07 Enig! Skjønner ikke hvorfor folk ikke kan «tro» at visse folk ikke blir kåt på andre enn dama. enten er det kåte griser eller så er det damer som er sjalu som selv har menn som runker og fantaserer om 100 andre jenter Anonymkode: 4b320...f1a 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #28 Skrevet 3. januar 2022 28 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg får ikke ereksjon bare av å se på en naken dame, uansett om det er et bilde, en video eller i virkeligheten. Kanskje hvis hun hadde ligget og onanert rett foran meg, eller satt seg på fanget mitt og koset med meg. Mann 50. Anonymkode: b40a2...30d Du er jo gammel mann. Ikke rart du ikke får ereksjon. Anonymkode: 0b6ff...f86 2
sicario Skrevet 3. januar 2022 #29 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er du gift? Samboer? Kjæreste singel? Anonymkode: 4b320...f1a Er samboer. blir ikke kåt/får ikke ereksjon kun av å se på en person. Gjorde kanskje det da jeg var 16 år 🤷🏼♂️ 2
Gjest ABM Skrevet 3. januar 2022 #30 Skrevet 3. januar 2022 Vet ikke hvor lurt det er å være ærlig her....men blir kåt av alle kvinner mellom 25 og 65 som ser oppegående ut...har et pent ansikt og en deilig brei ræv...😂
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #31 Skrevet 3. januar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du er jo gammel mann. Ikke rart du ikke får ereksjon. Anonymkode: 0b6ff...f86 Liksom... Men klart, disse her som får ereksjon bare av å se bilder av damer i tights er kanskje i mer pubertal alder, vil jeg tro. Her må man riktignok regne med svar fra alle aldersgrupper og begge kjønn. Er snart 50 selv, men potensen er det overhodet ikke noe å si på. Bare det at min kjære tenner meg etter hvert mer enn alt annet og alle andre. Tenningsmønster kan endre seg med alder og modning og av det å leve i et varig forhold, forstår du. Det har ikke nødvendigvis noe direkte med potens/ereksjonsevne å gjøre. Anonymkode: 0a983...f07 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #32 Skrevet 3. januar 2022 Blir kun kåt av venninnene til kona og kollegene mine. Har og noen egne venninner som gjør meg kåt. Lykkelig gift i 15 år. Anonymkode: 71898...f43
Gjest Jon Are Skrevet 3. januar 2022 #33 Skrevet 3. januar 2022 Jeg vil tro man her ikke skiller mellom begjær og kjærlighet. Som mann kan man bli kår på bortimot alt av damer. Som nogen lunde reflektert og moralsk mann prøver jeg å stoppe slike følelser og kanalisere de mot samboer.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #34 Skrevet 3. januar 2022 Blir bare kåt av min faste partner. Da jeg var atskillig yngre var det langt flere som hadde den effekten M51 Anonymkode: 3b64a...6e5 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #35 Skrevet 3. januar 2022 ABM skrev (3 timer siden): Vet ikke hvor lurt det er å være ærlig her....men blir kåt av alle kvinner mellom 25 og 65 som ser oppegående ut...har et pent ansikt og en deilig brei ræv...😂 Hvor gammel er du? Går det over liksom? 😄 Anonymkode: 63868...8fe
Gjest ABM Skrevet 3. januar 2022 #36 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor gammel er du? Går det over liksom? 😄 Anonymkode: 63868...8fe Går det over..?.🤩😂...alt går over vettu...mellom 50 og 60...
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #37 Skrevet 3. januar 2022 Jeg får ståkuk av alle damer jeg ser Kuken er diger så det er irriterende I settinger der det ikke er naturlig. Som på jobb eller i begravelse Anonymkode: 706b2...3e2 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #38 Skrevet 3. januar 2022 Tråden er vel startet av ei dame som tok mannen på fersken. Tenker at om du forventer at mannen bare skal tenne på en person, så bør han være blind, døv, og ha ereksjons-problemer 😛 det er rett og slett ikke særlig realistisk Anonymkode: aeb6b...c78 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #39 Skrevet 3. januar 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg får ståkuk av alle damer jeg ser Kuken er diger så det er irriterende I settinger der det ikke er naturlig. Som på jobb eller i begravelse Anonymkode: 706b2...3e2 Knyt den fast før begravelser i vertfall 😂 Anonymkode: 994c8...291
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå