AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 Mens dere onanerer Anonymkode: 4ed44...86f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Sånne motefremvisninger er sjelden sexy. De prøver veldig hardt da, det skal de ha. Ofte litt usikker på hva de prøver på, men ser slitsomt ut. Anonymkode: 8519b...e2f 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sånne motefremvisninger er sjelden sexy. De prøver veldig hardt da, det skal de ha. Ofte litt usikker på hva de prøver på, men ser slitsomt ut. Anonymkode: 8519b...e2f Doktor Dyregod skrev (Akkurat nå): Blir jo ikke kåt da. Feil setting Kunne du fantasert noe da ved å så på sånnt? Bare for hjelp til runk? Isåfall hva Anonymkode: 4ed44...86f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 Noe sier meg at Victoria's Secret-showet o.l. har flere kvinnelige seere enn mannlige. Unge jenter har mer beundring for eller besettelse av Alessandria Ambrosio og Gisele Bundchen enn det menn har. Bare min erfaring, kvinne jeg da, men har hatt mange runkende kjærester Anonymkode: 2d023...92a 4
Doktor Dyregod Skrevet 3. januar 2022 #6 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kunne du fantasert noe da ved å så på sånnt? Bare for hjelp til runk? Isåfall hva Anonymkode: 4ed44...86f Nei. Det er jo bare undertøy i FEIL setting. Har jo ikke noe med sex å gjøre. Og de fleste av de modellene er jo så radmagre, at man trenger gnagsårplaster hvis man skal ligge med de. Så god fantasi har jeg ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #7 Skrevet 3. januar 2022 8 minutter siden, Doktor Dyregod said: Nei. Det er jo bare undertøy i FEIL setting. Har jo ikke noe med sex å gjøre. Og de fleste av de modellene er jo så radmagre, at man trenger gnagsårplaster hvis man skal ligge med de. Så god fantasi har jeg ikke. Sææærlig, skulle likt å se deg avslå en av de damene 😂 Anonymkode: 205c3...72d
tdm900 Skrevet 3. januar 2022 #8 Skrevet 3. januar 2022 Ikke tennende over hodet ikke på å se noe så radmagert, gå så unaturlig😆😆 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #9 Skrevet 3. januar 2022 tdm900 skrev (3 minutter siden): Ikke tennende over hodet ikke på å se noe så radmagert, gå så unaturlig😆😆 Kunne du brukt det som runk? For fantasi? Anonymkode: 4ed44...86f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #10 Skrevet 3. januar 2022 Jeg blir veldig tent av å se modeller vise undertøy på catwalken. Nesten like pirrende som å gå på strippebar. Anonymkode: bbe6b...4c6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #11 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg blir veldig tent av å se modeller vise undertøy på catwalken. Nesten like pirrende som å gå på strippebar. Anonymkode: bbe6b...4c6 Og du er seriøs? Mann? Kvinne? Gift? Ugift? bruker du det som runkematerial for å tenke på andre damer? Eller blir du tent av selve damene og forestiller deg dem? Anonymkode: 4ed44...86f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #12 Skrevet 3. januar 2022 Modeller tenner jeg sjelden på, men vanlige damer i undertøy tenner jeg lett på. Jeg tenner på undertøy som sitter stramt over musa, ikke så mirakuløst altså. Det eneste som tenner med modeller er tanken på at det er en hel gjeng med damer på bakrommet som skifter undertøy. Resultatet på catwalken er sjelden spesielt opphissende. Anonymkode: db0e3...0b6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #13 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Modeller tenner jeg sjelden på, men vanlige damer i undertøy tenner jeg lett på. Jeg tenner på undertøy som sitter stramt over musa, ikke så mirakuløst altså. Det eneste som tenner med modeller er tanken på at det er en hel gjeng med damer på bakrommet som skifter undertøy. Resultatet på catwalken er sjelden spesielt opphissende. Anonymkode: db0e3...0b6 Jeg skjønner. Modeller blir kanskje for formelt og falskt🤔 men blir du kåt av å se selve damene på catwalk? Eller ikke. Anonymkode: 4ed44...86f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #14 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og du er seriøs? Mann? Kvinne? Gift? Ugift? bruker du det som runkematerial for å tenke på andre damer? Eller blir du tent av selve damene og forestiller deg dem? Anonymkode: 4ed44...86f Er mann. Bruker ikke å runke nei. Men jeg får ståpikk når jeg ser de på catwalken. Så kan jeg fantasere om at jeg knuller catwalkeren på bakrommet. Anonymkode: bbe6b...4c6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #15 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er mann. Bruker ikke å runke nei. Men jeg får ståpikk når jeg ser de på catwalken. Så kan jeg fantasere om at jeg knuller catwalkeren på bakrommet. Anonymkode: bbe6b...4c6 Er du singel eller gift og hvor gammel? Anonymkode: 4ed44...86f
Gjest loveli Skrevet 3. januar 2022 #16 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Sææærlig, skulle likt å se deg avslå en av de damene 😂 Anonymkode: 205c3...72d De er helt sinnsykt vakre i ansiktet, men mange menn synes de er for magre. Det er også ganske tydelig at de har silikon, noe mange norske menn synes er dumt.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #17 Skrevet 3. januar 2022 loveli skrev (4 minutter siden): De er helt sinnsykt vakre i ansiktet, men mange menn synes de er for magre. Det er også ganske tydelig at de har silikon, noe mange norske menn synes er dumt. Hva ligger i ordet magre? Anonymkode: 4ed44...86f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #18 Skrevet 3. januar 2022 Nei ikke det spor. Blir mere når når jeg er på strippeklubb Anonymkode: a2b48...673
Majer Skrevet 3. januar 2022 #19 Skrevet 3. januar 2022 Jeg ser mer på ansiktet. Liker ofte androgyne modellansikter. Fantaserer også over hva slags personlighet damene har i og med at de fleste modeller jeg har møtt og datet har vært snillere og mer følsomme enn snittet.
Gjest loveli Skrevet 3. januar 2022 #20 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva ligger i ordet magre? Anonymkode: 4ed44...86f https://twtext.com/article/1315056047489507329 https://www.change.org/p/leslie-wexner-require-victoria-s-secret-models-to-have-a-bmi-of-18-5-or-higher The following major models for Victoria's secret are severely underweight: Adriana Lima, with a BMI of 17.6 Candace Swanepoel, with a BMI of 17.7 Alessandra Ambrosio, with a BMI of 16.3 Lais Ribeiro, with a BMI of 16.6 Doutzen Kroes, with a BMI of 17.9 Behati Prinsloo, with a BMI of 17.1 Kate Moss, with a BMI of 16.8 Miranda Kerr, with a BMI of 16.8 Rosie Huntington, with a BMI of 17.1 Chanel Iman, 16.4 Erin Heatherton, 16.2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå