Gå til innhold

Hvilken fertilitetsklinikk tenker du er best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Har hatt ubeskyttet sex i to år nå, har vært hos gynekolog og hun finner ikke noe gale. Men jeg har ikke hatt mensen uten hjelp av provera siden mars. 

Så det jeg lurer på er hvordan gikk dere frem for å bli gravid? Vet ikke helt hvor jeg skal starte 🙈 Eventuelt om dere vil si noe om priser? 
Takk for svar!

Anonymkode: f8fe5...08c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spiren i Trondheim 

Anonymkode: 3c70e...75f

Skrevet

Spiren. Bare ta kontakt med de, så ruller ballen videre av seg selv ☺️ Priser finner du på nettsiden 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke store forskjellen. Man kommer raskere til i det private, og får mer omsorg og tid. Men medisinsk går det ut på det samme. 

Gynekolog kan henvise deg, så får du nærmeste offentlige klinikk. Om du ønsker privat er Hausken blant de med best rykte i Norge. Da er det som allerede nevnt bare å ta en telefon, så tar de deg videre. 

Anonymkode: a3b1e...45b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle dere! Gleder meg til å starte på denne reisen😁

Anonymkode: f8fe5...08c

AnonymBruker
Skrevet

Bare et tilleggstips fra meg;

Sjekk mannen ut av saken først som sist. Dere har rett på å få dette gratis i det offentlige, så ingen grunn til å betale i det private. Og ofte ønsker de også mer enn en prøve, så hele prosessen går raskere om dere allerede har en klar. 

Anonymkode: a3b1e...45b

• Liker 1
Skrevet

Ta full sjekk hos Klinikk Hausken, både du og mannen! 
anbefaler de på det sterkeste. 
holdt på i over to år i det offentlige før vi byttet over. Ble da gravid på første forsøk hos Hauksen! 

Anonymkode: b9740...662

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...