Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter å ser på gamle episoder av norsk attraksjon på NRK nett tv 🤣 Får ikke sove. Hva gjør dere? 

Anonymkode: e27ae...4c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg våknet med et rykk klokka 03, og lå i sengen en time, men lys våken. Så tenkte jeg at jeg like gjerne kunne stå opp for jeg kjente at det ikke ville bli mer søvn. Så sto jeg opp og begynte å steke frosne rundstykker til frokost, når sønnen min står opp kl 05.15. Han begynner tidlig på jobb, så vi står opp tidlig vanligvis uansett. Men 03 var litt i tidligste laget, da... Men sånn er det blitt, etter at jeg kom i overgangsalderen og etter på, så har søvnmønsteret mitt blitt helt tullete og jeg våkner til de rareste tider.

Jeg sitter ellers på internett og leser litt mens jeg venter på at det skal bli tid for å mate hunden.

Skrevet

Jeg lager ferdig middag til noen folk. Har lagd tre store former med ekte lasagne. Hadde med en del ingredienser som var ferdig da.

Så har jeg redigert en video og vært her på Kg. Nå tenkte jeg og snart lage en haug pannekaker til frokost 09. Men må vente et par timer før det. Har også skrevet masse notater. 

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (3 minutter siden):

Jeg våknet med et rykk klokka 03, og lå i sengen en time, men lys våken. Så tenkte jeg at jeg like gjerne kunne stå opp for jeg kjente at det ikke ville bli mer søvn. Så sto jeg opp og begynte å steke frosne rundstykker til frokost, når sønnen min står opp kl 05.15. Han begynner tidlig på jobb, så vi står opp tidlig vanligvis uansett. Men 03 var litt i tidligste laget, da... Men sånn er det blitt, etter at jeg kom i overgangsalderen og etter på, så har søvnmønsteret mitt blitt helt tullete og jeg våkner til de rareste tider.

Jeg sitter ellers på internett og leser litt mens jeg venter på at det skal bli tid for å mate hunden.

Ingen vits å bare bli liggende å ikke få sove, nei 🙃 Tidlig å stå opp kl. 05.15 og, men da er det fint å få stekte rundstykker 😊

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å skrive en søknad 😬

Anonymkode: 6deea...832

AnonymBruker
Skrevet
SoWhat? skrev (1 minutt siden):

Jeg lager ferdig middag til noen folk. Har lagd tre store former med ekte lasagne. Hadde med en del ingredienser som var ferdig da.

Så har jeg redigert en video og vært her på Kg. Nå tenkte jeg og snart lage en haug pannekaker til frokost 09. Men må vente et par timer før det. Har også skrevet masse notater. 

Oj, du har gjort mye i natt 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Prøver å skrive en søknad 😬

Anonymkode: 6deea...832

Lykke til 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har første arbeidsdag (ny jobb), er litt nervøs så får ikke sove 🙄

Anonymkode: 4f206...27f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Roterer mellom å se om d er noen interresante tråder på kg, freak og et annet forum. Egentlig, det er alt. Trodde ikke klokka var så mye

Anonymkode: 3eca5...a44

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åh, da tør du sikkert ikke sove nå heller.. I frykt for å ikke våkne i tide? Jeg har første arbeidsdag i gammel jobb og tør ikke sove nå i frykt for å ikke komme meg opp.m

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lykke til, det går nok helt fint 😊

• Liker 2
Skrevet

Scroller på KG. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har onanert i hele natt :) 

Anonymkode: 7db77...038

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har onanert i hele natt :) 

Anonymkode: 7db77...038

Får du ikke gnagsår? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Våknet 4, dro på jobb, tar nå fem minutter kaffepause :)

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt litt babyutstyr på januarsalg og scroller av kjedsomhet. Er gravid å våkner midt på natta hver natt, men denne gangen er jeg lys våken😥

Anonymkode: f4f19...337

AnonymBruker
Skrevet

Jeg våknet etter 3 timer, fikk ikke sove igjen. 

Ser på serie, og er på nett. Nå er jeg temmelig trøtt, men må stå opp om en time, så ikke noe poeng å legge seg nå. Jeg sliter og med å sovne, så bruker minst 30 min på det.

Anonymkode: 1e207...7d3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat tatt over bolig og et utslitt etter juleferie alene med mitt barn. Hodet er proppfullt av tanker rundt boligen som må males og sparkles. Skal også flytte ut før mnd er omme.. Skal fikse alt alene..Synes det er dritskummelt. 😰 😬😱

Anonymkode: 7fbad...f63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...