AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Del Skrevet 3. januar 2022 Er ny her og lurer på om noen har lyst å gi meg en kort innføring i hva som evt kan være greit og viktig av info? F eks så ser jeg at man kan få og gi omdømmepoeng. Hvordan gjør man dette? Mulig det står både her og der, men jeg har ikke blitt så kjent her enda at jeg har funnet noe 😊 Men takk til deg som evt har mulighet til å gi meg litt info om de viktigste tingene her, evt linke til hvor jeg finner ting🌷 Anonymkode: 7ca8b...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Del Skrevet 3. januar 2022 Har ikke vert så lenge, men kan være lurt å bruke AnonymBruker. Fins dessverre de som er ute etter å lage kvalme. Og noen vil også prøve å finne ut hvem du er. Er mye trivelige personer her inne og mange forskjellige diskusjoner. Anonymkode: 52d52...f06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Del Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har ikke vert så lenge, men kan være lurt å bruke AnonymBruker. Fins dessverre de som er ute etter å lage kvalme. Og noen vil også prøve å finne ut hvem du er. Er mye trivelige personer her inne og mange forskjellige diskusjoner. Anonymkode: 52d52...f06 Tusen takk for svar. Anonymkode: 7ca8b...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Del Skrevet 3. januar 2022 rett under kommentarene som folk skriver står det en sånn grønn pil. Hvis du trykker på den, så får kommentaren et sånn "omdømme-poeng" 0g andre folk kan selvfølgelig gjøre det samme med de kommentarene du skriver her. Anonymkode: 2c003...631 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #5 Del Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): rett under kommentarene som folk skriver står det en sånn grønn pil. Hvis du trykker på den, så får kommentaren et sånn "omdømme-poeng" 0g andre folk kan selvfølgelig gjøre det samme med de kommentarene du skriver her. Anonymkode: 2c003...631 Tusen takk for info 😊 Anonymkode: 7ca8b...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #6 Del Skrevet 3. januar 2022 Pilen i hjørnet gir poeng. Har "hengt" på forumet her i snart 15 år, så kan trygt sies at jeg trives. Velkommen i klubben og husk å vær litt hardhudet. Anonymkode: 8942b...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå